bevallom tanácstalan vagyok. a csirke furcsa jelenséget mutat: belső világítások elmentek, nincs hátsó ablakfűtés, nem megy a hátsó ablaktörlő, nem nyílik a hátsó ablak, a pótféklámpa sem világít, és a rendszámtábla világiítás is kinyiffant.
Én ugyanebben a cipőben járok, de még nem nyúltunk semmihez. A nyelestengely csapágya menet közben is kelepelhet. Én személy szerint kinyomó csapágyra gondoltam, mert a zsiguliba épített csörgős kuplung is ugyanilyen hangot adott. Nem tudom, hogy itt a kuplung szerkezet nyomólapos amire a kinyomó csapágy támaszkodik, vagy a koptató a csapágy peremén van.....
Nemrég vettem egy 2000 évjáratú 2,5 Diesel XJ -m, imádom nagyon. Alapjáraton olyan hang jön a váltó felől mint ha helikopter lenne, viszont ha benyomom a kuplungpedált akkor megszűnik ez a hang. Terhelés alatt sem hallani, sőt ha alapjáraton adok egy kis gázt akkor is elhallgat. Nyelestengely csapágyra gondoltam. Elvittem szerelőhöz de miután a váltó levéve szétszedve nem találni benne semmi olyan hibát ami adhatná ezt a hangot. Kuplung új benne és a váltót is javították (léptetővilla pár fogaskerék új) eladás alőtt. Valakinek valai ötlete azt megköszönném !
Múlt héten volt szervízben a kocsi (2003 WG, 2.7 CRD), főtengely jeladót cseréltek benne. (Gyári újra.) Mivel a hibajelenség erre a hibára utalt, nem tiltakoztam a csere miatt.
Sajnos a jeepo továbbra is kicsit bizonytalanul indul (viszont azóta még nem állt le), ezért kérdezném azt aki ért hozzá hogy csak egy jeladó van ebben a verdában? Mivel a szerviz adott rá garanciát valószínűleg visszaviszem, de bánt a gondolat hogy valami más hibája lehet. Főleg ha csak egyetlen ilyen jeladó van a verdában. Volt aki az adagolót emlegette, remélem nem ott lesz a baj. Egyébként nincs a verdával más gond, nem fúj ki, nem folyik belőle semmi és rendesen húz, ahogy kell. Csak néha nehezen indul és nagyon ritkán, de leáll. Olyankor órákig kell várni hogy lehűljön a motor.
Ha valakinek van valami okos ötlete vagy tanácsa kérem ossza meg velem.
a WJ 3.1td motor egy olasz konstrukciós VM tipusú motor Szeparált hengerfejekkel. Egyébként ha jól emlékszem, akkor a 2db vizgomba kb 25-30 ropi volt a Bárdiban...
Nekem is az ment tönkre, de sajnos nem tudok segíteni mert szervízben van a kocsi. Neked mi bajod volt vele? Az enyém időnként nem indult, fél percig kellett köszörülni mire elkapta. Remélem valaki tud neked segíteni.
Elöljáróban valaki villantott tegnapvDemjénben. Esetleg fórumtárs?
Ha alászedve ropogó kopogó hang hallatszik az inkább féltengely nem?
Amúgy még mindig bajom van az elektronikával. Tud esetleg valaki kapcsolási rajzokat? Nem vezetékek, hanem pl atc és vezérlők kapcs rajzait keresem. 1996 ZJ.
Tamás
Ja igen a klíma kompresszoromat nem szakítja meg még kikapcsolásra sem, hanem állandóan megy.
mivel kicsit döglött a fórum - remélhetőleg a nyár miatt - megosztom a velünk történteket.
1/ kellemetlen: a jobb elsőnek állandóan lapuhatnékja támadt 2 nap után. Irány a gumis. Ott kiderült, hogy a másfél éves abroncsunk külső oldalfalátbvalki tüske sikeresen kibökte. (Valószínű, hogy az utolsó Sághegy mászás során szedtük össze a kis hamist.) megtaláltak a helyet, megsütötték, most hibátlan.
2/ még mindig küzdünk a kilométerórával. A fordulatszámmérő kb.500-zal, a sebességmérő kb 20km/h-val kevesebbet mutat a tényleges értéknél.
3/ éltünk az áram hátulról: nincs 3.féklámpánk, hátsó ablaktörlőnk, hátsó rendszámtábla-világításunk, hátsó ablaknyitónk, és nem műxik a belső világítás sem (leszámítva a műszerfalat).
4/ tovabbi probléma még a központi zár. Mivel a gyári irányító tanítása gyári szoftverrel elég borsos, iga a csirke kapott Bárdis vezetőit, ami mozgatja majd az ablakokat is. Mivel villanyember ezidáig nem ért ide, igy ez is várat magára.
5/ a KPM részlegesen megszabaditott eléG csúnya módon a hátsó, és a hátsó oldalsó fóliáktól, igy a maradék foszlányok eltávolítása és a visszafóliázás még várat magára.
6/ helyből, alátekert kerekeknél az elindulás során ropogós hangot hallunk. Ezek alapján az első difi munkára hív lassan...
a Csirke WJ Mark II útra kész! Átment a kpm vizsgán és a szigorított műszakin!l, így honosítás lett. Ezáltal kb 1 hónap kihagyás után ujra róhatom a km-eket!
Na jó, van mit tenni még:
- testkábel ellenőrzése, mert mond a fordulatszám, mind a sebességmérő rossz értéket mutat
Köszönöm a tippeket. A relé jó, kimértem és a fészkében lévő feszültségek is megfelelőek. Az akku 3 hetes, gondolom minden OK vele a töltés megfelelő (új generátor is lett bele időközben) a tippem az, hogy mivel nincs benne gáz, így nem tilt le alacsony nyomáson, ami kivégezhette korábban a klíma kapcsolóját is. Most ma készítettem hozzá új klímacsövet, amivel nem a turbó felett megy el a cső, hanem kerüli azt.
A jövő héten új szilent készlet és összes kormányösszekötő is cserélve lesz a kitámasztókkal együtt. Remélem már használható lesz rendesen.
2003-as Jeep Grand Cherokee-m van és p1130 hibakódot ír ki. Az autónak a fordulatszáma is melegen 1200 körül fennmarad. Légtömegmérő, nyomócső érzékelő és nyomáskapcsolót már cseréltem. Valakinek ötlete?
Olyan kérdéssel forsulnék a hozzáertőkhöz, hogy vettem egy 2003-as Grand Cherokee 2.7 CRD és nem működik a központi zár a távirányítóval. Létezik valamiféle modja az otthoni tanításnak vagy nem? Elemcsere volt ugy sem működik!
Klíma gondom van. Mégpediglen az, hogy a kompresszort állandóan húzva tartja, és nem old el, még ha ki is kapcsolom. A reléje jó, és az odaérkező feszültségek is. Az alacsony nyomású kapcsoló nyitott állapotban van. Gáz nincs benne ergo bontania kellene, de nem teszi. Gyújtást ráteszem és már be is húz a kuplung.
nos, úgy tűnik, kábelszakadásunk van a csomiajtó régiójában. Nem működik a csomagtér ablaknyitó gombunk, a rendszámtábla világításunk, a hátsó ablaktörlőnk (az ablakfűtést sem tudjuk, hogy működik-e). A központi zár kap áramot, mert az működik. Az autóvillamossági szuperszaki meg csak jövő héten ér rá, úgyhogy tovább csúszik az egyedi forgalomba helyezés :(
már nagyon várjuk, hogy megint csirkével guruljunk...
amúgy észre vettem egy új jelet a műszerfalon, ami nem akar eltűnni. A biztonsági öv bekapcsolására figyelmeztető kis piros jelzés. A probléma annyi, hogy hiába kapcsoljuk be az övet, a jel továbbra is marad... Szívás, mert igy van még egy megoldandó probléma a KMP műszaki előtt.
Ideiglenes megoldásként ki kell venni mind a 2 ködlámpát a kocsiból, és akkor átmegy a műszakin.Én is így csináltam amikor egy kivilágítatlan kutya a 406-osom elé ugrott éjjel ...Nyilván utánna azért pótolni kell, elég bénán néz ki 2 lyuk a kocsi elején..
létezhet az, hogy a fordulatszám-mérő nem mutatja megfelelően a motor fordulatszámát? olyan, mintha az alapjárat 250nél lenne. a motor száóépen, egyenletesen jár, terhelésre szépen felpörög, a mutató meg olyan, mintha lecsusszant volna 500at... találkozott már valaki ezen hibával?
Létezhet az, hogy WJ 2.7 ködlámpák típusonként eltérőek? (Vagy a szerelőnek kell egy kis póttudás...)
repért az első két ködlámpánk, emiatt rendeltem egy helyről 2 vadi új kerek lámpát. Dobozban meg is jött, és kerek is.
erre a szerelőnk jön a szokásos fejvakargatással, hogy nem jó a felfogatási helye, meg nem kompatibilis a burkolat, meg máshol van a magasságállító része is, meg stb...
tehát valami okos választ szívesen vennék, mert a régi repedt búrákkal nem megy át műszakin...