Szíasztok! Segítsetek sikerült egy Terra t20 ra szert tennem de a gyujtásom rosz. Ki szkoroztuk a szomszéd autó szerelövel és ki derítettük a kondi hibás ,ki is bányáztuk csak meg sérült és nem tudom mekkora a teljesítménye(mikro farádban)és még mi szerepel rajta ami fonto esetleg. A váltóban az olaj beöntést a váltó kar alatt tudok és a szint az elötte lévö csavar vagy ami a ház elején található?
Az enyém 1998-ban volt szétszedve, úgy rémilk, hogy a vezértengely fogaskerekén, és a főtengely fogaskerekén van egy-egy pötty. Ezeket kell összefordítani.
Kellene egy kis segítség. Van egy Briggs Stration 4 LE kapagépem. Szét kellett szednem és elkövettem egy nagy hibát. Nem jelöltem össze a főtengely fogaskereket és a vezérlő fagaskerék. Lassan összerakás következik, de hát így nem tuom hogy is csináljam. Van valami kiindulási pont, vagy valami olyan ami segítségével össze tudom rakni?
Segítség kellene! Van egy régi Robi 56-om 3,5-es briggs motorral. Most tavasszal kapott szép új gyűrűket és ki lett pucolva mindenhol. De tényleg mindenhol. Indulni bár nehezen de beindul. Járattam terhelés nélkül és terheléssel is 1-1 órát. Most fogok olajat cserélni benne.
Olyan probléma lépett most föl (első kapáláskor) hogy eléggé füstöl. Valamint a levegőszűrő olajosodik. Szerintetek mi lehet a baj? Vihetem a szeméttelepre?
Üdv ahonnan leszedted a röpsuly harangot ott aszt a tengely végét üsd lefele úgy fog szét jönni mert lent a van zéger gyűrű ami lent van és fogja a csapágyat.
Kérném szépen segítségeteket. Robi 55 hajtóművét szeretném szétszedni a felső csapágy (motor kihajtása felőli) és a kapatengelyeknél lévő szimmeringek cseréje végett.
Ahova a kuplung pofák kinyílnak, azt a kosarat lehúztam a tengelyről, illetve az alsó 5db imbuszcsavart kiszedtem, de tovább nem jutottam. Nem jön le a hajtómű alja. Mozog, 1 mm-re eltávolodik, de tovább nem jön. A csigatengely felőli részén valami nem engedi, hogy széthúzzam.
Van ennek valami trükkje, vagy hogyan haladjak tovább?
Annó írtad hogy megtaláltad a Robi 151 teljes dokumentációját ,ábrákkal együtt és hogy beszkenneled és küldöd akinek szügsége lenne rá!
Szeretnék élni ezzel a lehetőséggel mert nemrég vásároltam egy öreg gépest és szeretném életre kelteni, viszont mivel nem ez a szakmám így minden segítség jól jönne hozzá!
szia!Vagy okozhatja a feszítőrugója is!Nekem pedig az lenne a kérdésem,hogy szétszedtem és kipucoltam a a robi 66-os(briggs) karburátorát,kicseréltem a membránt,és azóta nem szugerál a pumpás szivatóm,vagyis egyszer müködött a szerviz után azóta nem megyy???Valaki Valami megoldást?cseéljem ki a szivatót???
Üdv Fórumtársak az egyik kollégám a tegnapi munkanapon nekem szegezte a kérdését, mi okozza a brigs motoros kapánál az egyenetlenül járást, beindul és a regulátor hol felpörgeti hol leesik a fordulat, közbe fekete füstöt ereget... volt már róla szó de nem találom a hozzászólást, mit kellene kitakarítani vagy beállítani...155cm - ös brigs 4.5 lovas..elvileg
Ez egy bakhátkészítő gép, vetés/ültetés előtt, nem krumplihoz, hanem a bakhátba vetik más géppel a magot, (pl sárgarépa), vagy lehet szamócapalántát ültetni.
Kerekes, felezős, vagy sebességváltós kerti traktor után valót lehetne szerkeszteni, de ilyen precíz munkát ne várjál tőle.