Keresés

Részletes keresés

GPF Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8497
Kösz adamskij, de

Honnan gondolod, hogy legmegbízhatóbb, legjobb a felszerelés?
Miért jó, ha a bovdenek felül mennek?
Nyári hosszabb (több napos) túrák?
Cuccok a városban?

Előzmény: adamskij (8496)
adamskij Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8496
GPF, egész pontosan olyan mountain bike-ot, amellyel munkába hajthatok
akár, felvihetem a liften, stb. Tehát semmi köze a downhill dolgokhoz.
Előre le szeretném rögzíteni, hogy amatőr vagyok, csupán praktikus
megfontolások vezetnek, és nem a széles tárgyi tudás.
A Magellan Crater a következők miatt vitte el nálam a prímet:
1. a váza nem túl nagy de elég zömök, tehát terepen se lesz gond
2. a bovdenek a váz felső csövének tetjén futnak
3. ez a cső elég alacsonyan van
4. a bringa ennek ellenére könnyedén felkapható és akár liftbe vágható
minden különösebb megerőltetés nélkül
5. v-fék és asszem shimano váltók
6. a maga kategóriájában nem a legolcsóbb, de a legmegbízhatóbb gép,
és ennek a legjobb a felszereltsége
Ár: 60 EFt
Boltok: Hajdú, Nella

Még kiderül, hogy Zozzz mit tud mutatni.

Előzmény: GPF (8490)
gombfoci Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8495
:-)
Előzmény: Robin (8485)
sanzi Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8494
Kedves Hölgyeim!!!!

Elragadtattam magamat (Vöröske elcsavarta a fejem), de én is mint mindenki, leborulok előttetek. Köszönjük a szervezést.

Előzmény: Mad002 (8493)
Mad002 Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8493
Robin!

Ma, vagy holnap megy az utalás.
Köszi a segítséget!

Gombfoci!
Gratula a szervezéshez.

Hölgyeim!
Hódolatom.

Mad002

sanzi Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8492
TOM2

Igen pontosan ilyen. Prologue 20-as.

Ugye milyen baba!!!!!

Előzmény: Tom2 (8491)
Tom2 Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8491
Sanzi

Bukásmentes hosszú használatokat az új géphez;).Kép róla talán itt ? :
http://www.cycleurope.com/fre/aide/lstprd.cgi?GAMME=006&LSTCRIT=(1,500)

RadiX
A mondat végéről elfelejtettem a :-)))) .Csak vicceltem volna. Bocsi.
:-)

Előzmény: sanzi (8475)
GPF Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8490
adamskij,

Te kerestél városi, meg túra bicót? Ha igen, akkor a leírásod pontosan fedte az én igényeimet is.
Miért döntöttél a Crater mellett? Hol, mennyiért veszed? Több infó róla?

Előzmény: adamskij (8479)
sanzi Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8489
Köszi Stoki cimbi.
Rád mindig lehet számítani :-))

RadiX
Bótban azszem 120 k.
De BadMad-el 1-eztetve nem annyi :-))

Előzmény: RadiX (8488)
RadiX Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8488
sanzi:
Gratula az uj bicajhoz! En is gondolok ra neha, hogy ha majd nem tudom hova tenni a penzem, akkor veszek a monti melle egy o.uti/tura gepet. Mennyibe kerul egy ilyen szepseg?
Előzmény: sanzi (8475)
stoki Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8487
Sanzi

Pl. megnézni nem-e megtörik a bowden és ezen javítani...
Pl. olajjal megküldeni a bowdent és minden csúszó alkatrészt, aminek az a feladata, hogy minél jobban csússzon.
Én pl. az enyémet szétvertem (ez egy újnál nem illik) megfaragtam a rugóját, hogy ne kelljen megszakadni a kapcsolásnál, majd újból összeraktam.
Egy jól megépített gépnél az első kettő módszernek működnie kell...

SetiHui
2 dologra tudok gondolni...:
1, Ha nincs nyolcas, akkor a gumiban lehet valami súlyeltolódás...MEg kell nézni...
2, Utánfutásod csökkent, bár egy ilyen akkor következik be, amikor majdnem 0 centi az utánfutás. Egy jól elbasszott telocserével elő lehet az ilyet idézni, vagy egy megtört villa is tud ilyet csinálni.
Valószínűleg az 1-es lesz inkább a megoldás...

Előzmény: sanzi (8482)
adamskij Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8486
norbika, kösz a tanácsot, megnézem. Bár a bovdennel
valószínűleg nincs gond, mert az jól működik, nem áll át, meg nem
csúszkál.

Zozzz, írtam.

Robin Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8485
Zsuzsa és Többiek,
jöhet az utalás, majd kiokoskodom mi legyen, ha változás van az összegnél. No és sűrűn felejtsetek el mindennemű pluszt a szervezésért, a köszönöm nekem tutira elég - és gombfocinak sem hiszem hogy több kellene. Nélküle nem ment volna, ezt ne felejtsétek el! Ötlet az övé, és jócskán segít(ett) a szervezésben, döntésekben is. Köszönet érte.
RadiX Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8484
norbika:
A 7000-es hozzaszolasomban (most veszem eszre, hogy enyem a 7000 :-) ott a link a gyartohoz, kattints a Rohloff szora, Speedhub a neve a szepsegnek.

Tom2:
Miert lenne tukörkep? Egyszeruen a közepcsapagy iranyabol van nezve, igy kerul a lanckerek a bal oldalra.

kivi irta parszazzal korabban, hogy 120eFt otthon az ara, azert az sokkal több, mint egy közepkategorias valtokeszlet (valtokarok, valtok, hatsoagy, fogaskoszoru). A hajtokaron nem lehet sokat sporolni, a ket kis lanckerek ara nem sok magahoz a karhoz kepest.

(Bikeposta arak)
monti:
Deore: 44550Ft
LX: 56100Ft
XT: 80190Ft
XTR: 157000Ft

orszaguti: (itt fekkar-fekvaltokar arkulonbseggel szamoltam, mocsok dragak az STI-karok, ezert nagyobbak az összegek)
105SC: 92900Ft
Ultegra: 113800Ft
Dura-Ace: 173000Ft

Azert orszagutira tul nehez szerintem.

Viszont (gondolom) sokkal kevesebb gond van vele, ha mar megvan, ja es nem kell gondolkodni a valtasnal ;-)

Zozzz Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8483
adamskij

Nekem van egy eladó Magellan Crater-em. 3 hónapos, eddig 400 km-t ment, csak aszfalton.
Biztosan sokkal olcsóbban adom, mint a bolti ár.
Ha érdekel küldj egy mail-t.

Üdv.

Zozzz

Előzmény: adamskij (8479)
sanzi Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8482
Hölgyeim és Uraim!

Segítség PLIZ

A párom gépén grip shift van, de az első váltót vezérlő egység, nagyon nehezen jár :-((( Szegénynek izomból kell tekernie. Mi lehet a baja????

zsuzsa Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8481
Robin : lehet utalni a penzt?

norbika Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8480
Adamskij!
ha hagyományos váltókar van a bringán, nézd meg, hogy nem túl laza-e, lehet, hogy a váltó rugója mindig visszahúzza a szélső helyzetbe, ilyenkor a váltókaron kell szorítani. Persze ha olaj vagy zsír került bele, akkor mondjuk darabokra, aztán suvickolás.

norbika

Előzmény: adamskij (8479)
adamskij Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8479
Ezen a héten veszem meg új bicajomat, csak érkezzen meg a fizetés, aztán
már tekerek is. Végül is egy Magellan Crater mellett döntöttem, szerintem
pont eltalálja nem nagyratörő igényeimet és árban is meg tudom fizetni.

Van egy technikai jellegű kérdésem is.
Anyám biciklijén a lánc rendszeresen leesik a kisebb fogaskerekekre mind elöl,
mind hátul. Hiába van a váltó a megfelelő módon beállítva (ez még nem pozicionális
váltó), akkor is ez történik. Főleg elindulás/megálláskor jelentkezik ez a probléma.
Utánanézve három lehetőséget találtam:
1. Nem feszíti meg a láncot a hátsó váltó
2. Túl hosszú a lánc
3. Tönkrement az egész váltó bovden

Szerintetek mit lehet ilyenkor tenni? Szervízbe nem érdemes ezzel menni,
annyit nem ér meg az egész gép se.

norbika Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8478
Kösszépen mindenkinek, igen durván néznek ki ezek a herkentyűk.
Radix,
Egy linket tudsz nekem mondani, ahol ilyen szépségeket lehet találni?

szóval köszike

norbika

Előzmény: RadiX (8470)
Tom2 Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8477
RadiX

ha jól nézem a képeket, akkor ezek tükörképek ugye?

Robin
Mez anyagi része postán, köszi a szervezést:-))

Üdv,
Tom2

Előzmény: RadiX (8470)
Filigran Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8476
Badmad:

Az én kecském csontváza? van már neki? Olyan jó lenne már valamit olvasni róla...

Üdv, Filigran

sanzi Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8475
Kedves Mindenki!

Örömmel tájékoztatom a társaságot, hogy 1 zsír új kecske boldog tulajdonosa vagyok hála BadMad :-)))

OUTi a szépségem Peugeot Prologue néven fut. A vöröske névre halgat :-))

1 szó mint száz. Gyönyörű és megy mint állat :-)))

Ma vele jöttem dolgozni.

JA

Freelance is kapott új kecskét, de majd ő beszámol róla.

Filigran Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8474
Ha jól emlékszem, annak idején 100e körüli összeget mondott a Rohloff-ra valaki. Akkor piszokul sokalltam (persze most is), de most utánaszámolva, meg lehet spórolni a hagyományos hátsóváltót, fogaskoszorút, racsnit, első lánckerekeket (jól gondolom, hogy elöl semmi áttétel nincs?), első váltót, első váltókart, és már majdnem ott vagyok, ahol egy Rohloff...

Filigran

Előzmény: RadiX (8473)
RadiX Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8473
Jogos, bar a file nem olyan nagy, mint azt a kep merete sugallja, csak 180kb.
Előzmény: Monty (8472)
Monty Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8472
RadiX,
elég lett volna csak a linket betenni. :(
Előzmény: RadiX (8470)
Monty Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8471
Szokásos beszámoló, a tegnapi versenyről. Szerencsére ezt megúsztam esés nélkül. :)
Nem voltak túl jók az előjelek, utolsó pillanatban értünk a helyszínre (Franciavágási fűrésztelep, a Bakony szélén), így aztán nem jutott idő bemelegítésre, ráadásul már akkor 30 fok volt. Szerencsére még indulás előtt találkoztam Ilyrrel, megnézegettem a bringáját is (tényleg nagyon szép jószág).
Már a rajt után nem sokkal sejtettem, hogy ez nem az én napom lesz. Az elején ugyan síkon mentünk, de az antrittek sokkal rosszabbul estek, mint egy hete, a pulzusom is magasabb volt. Nagyon tetszett, hogy motorosok biztosították az utat, az autósok nem bunkóztak, hanem szépen félreálltak, így az egész úttest a miénk volt, ki is használtuk. Bakonybélnél aztán halálosztás volt, az emelkedőn végig nagytányéron kellett jönni, hogy le ne szakadjak, alaposan kivoltam a végére. A következő dombokon (Somhegy, Pénzesgyőr), már fáradtam rendesen, amire a hosszú emelkedőhöz értünk, már piszkosul meg voltam halva és több, mint 100 m hátrányom volt az élbolyhoz képest. A 12%-os részen siralmas tempóban araszoltam fölfelé, aztán a "montipályán", Hárskúton jókora hátrányt gyűjtöttem össze. A még a szokásosnál is rosszabb minőségú úton csak lépésben mertem menni, ugyanakkor az eleje átrobogott 40-nel. :) Robogás lefelé a fordítóig, majd újabb hosszú emelkedő. A hátszél sokkal többet ártott, mint használt. Általában jól szoktam bírni a meleget, de ez valami rettenetes volt. Ömlött a víz rólam, folyt a szemembe (csípett), stb., vizem már alig volt. Lélektanilag jól jött, hogy ketten utolértek, sikerült beállni mögéjük és átvenni a tempót. A tetőről lefelé száguldva az egyik elhúzott (nekem ott a max sebességem 85.8 volt, el lehet képzelni, hogy mennyivel ment a srác! :), így a hegy alján ketten maradtunk. Bakonybél előtt utolértük az egyik haveromat, aki szintén be volt fordulva rendesen. (Több mint gyanús, hogy pénteken szintén megjártuk azt az utat, és lám, egyformán meghaltunk a versenyen. :) Kicsit röhögtünk egymáson, ökörködtünk, amíg utol nem ért minket egy ötös csoport. Cimborám hirtelen magához tért, én is egy kicsit, és onnantól elég rendesen húztuk a célig. Még a huszonakárhányadik helyért is sprinteltünk, sikerült egy kerékhosszal a többiek előtt beérni (jól helyezkedtem, haverom önzetlen baráti gesztusként felvezette nekem a sprintet). Első dolgunk volt, hogy berohantunk inni, nekem pár perc leforgása alatt le is csúszott két liter szörp. :)
Ma aztán intenzív pihenés lesz, mert a holnapi közös edzés is rettenetesnek ígérkezik. :)
RadiX Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8470
Meg ez is:


Modemesektöl bocs.

Előzmény: RadiX (8469)
RadiX Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8469
Mondjuk ez a rajz eleg jo:

Előzmény: RadiX (8468)
RadiX Creative Commons License 2000.06.05 0 0 8468
Nezd meg a Rohloff-nal, mintha ott lattam volna ilyesmit a 14-sebesseges SpeedHub-rol.
Előzmény: norbika (8466)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!