tari2
Köszönöm a tanácsot, lehet benne valami, mert a jelenlegi fékpofák kőkemények. Smirglire gondoltam én is, de sajnos a fő baj az, hogy nagyon hamar előáll ismét a hibajelenség, tehát inkább a fékpofát cserélem ki, mint állandóan pucolgatok.
apipa
NNA KÉREM! Ki tud jönni a polót rendeltek közül a lenti eseményre?!
Jelezzetek vissza, és akkor Robinnal odavisszük a cuccot, és megtörténik a KERÉKPÁROS TOPIK 2.0 POLÓ ünnepélyes átadás-átvétele.
"Kerékvár " verseny
Az Óbudai Sportegyesület Kerékpáros Szakosztálya június 25-én két programra is várja a biciklisport kedvelőit. Indulhatnak a K100 és K200 országúti teljesítménytúrán, valamint a "Kerékvár" elnevezésű rally versenyen.
Rajtidő és rajthely: 8 és 9 órakor a III. Huszti utca 29-es számú ház elől.
Filigran - Megtisztelő, de szerintem túlértékeled a technikai felkészültségemet. Minden esetre utánanézek a könyvekben, csak egy kis türelem. Én amúgy most otthonról netezem, azaz napközben nem nagyon szoktam beleolvasni a topikba. (Kivi valószínűleg mindenre kapásból megválaszol neked, de ő általában éjszakás.) Amúgy amit Bátyó írt logikusnak tűnik.
apipa - Szerintem a fékpofa cseréje egy puhább anyagúra segít, legalábbis nekem bevált. Én papucsos Avid pofákra cseréltem a Sí Manó mittudom én milyet. Q drága volt de azóta néma csend és egyenletes fékhatás, no reszelék. Esetleg addigis próbáld meg a fékgumikat smirglivel megcsiszolni - bár lehet, hogy ezzel hülyeséget mondok, minden esetre nem árt túlságosan.
Reki - Mire gondolsz? :-) Én zenei mindenevő vagyok, csak az eledásra szánt bóvlit nem csípem. Na most válaszd ki mire gondoltam.
Macimedve - Biztos igaz, különben nem írnád, de szerintem akkor is képtelenség. Olyan, mintha a lovakon káros anyag kibocsátást mérnének. :-) Azt hiszem a szabály ismeretlensége is mutatja, mennyire fontos. Jó, hogy nem már érettségit írnak elő a szekér irányításához. A szekér úgyis önvezérlő. :-)
h_g - A Kiss Jánosban két bolt is van. Kommersz cuccok és ruházat a Böszörményi úti önkormányzathoz közeli végénél, a műhely és a frankó az Ugocsa utca felöli sarok közelében található.
Úgy látszik, Robin elment aludni! "Hajduék boltja" a Kiss János altbgy. utcában van; a számot nem tudom, de a Böszörményi úthoz elég közel a jobb oldalon.
:)
abba ne hagyd, végre ma rendszeresen jönnek válaszok. Látszik, közeleg a nyár.
Bocs a késői jelentkezésért, szünidő van, és a gyerekeket haza kellett fuvaroznom. Most már jó félórája megy az órám, így szűkszavú leszek. :)
Amit írtál, logikusnak tűnik. Nem tudom, Bad miért hallgat, bár ha csendben van, biztos ő is helyesel.
Az URL logikus: www.mali.hu, de ahogy Bátyó már megjegyezte, rég frissítették a lapot. Egyelőre ott csak annyi olvasható (a "Magunkról" rovatban), hogy "Idei kínálatunk között a Mongoose szolgál néhány modellel (CX6.7, Crossway 250), de hamarosan Mali Trekking néven ismét lesz hazai készítésû túrabiciklink, igen jó felszereltséggel." Egyébként mindkét Mongoose a rossz vicc kategóriába tartozik.
h_g
Attól függ, hogy a stucni hagyományos-e vagy Ahead-os.
A hagyományosnál nincs különösebb jelentősége, mert a magasságot lehet állítani.
Az Ahead-os esetben azonban már más a leányzó fekvése. Ott a kormány magassága fix, állítás csak a stucni cseréjével lehetséges. Ott már jól jöhet, ha be lehet állítani a megfelelő szintet. Bár azt is csak egyszer kell. Én inkább egy megfelelőt keresnék az állítgatós helyett.
Na most jött el az ideje, hogy bejelentsem, hogy egy jó darabig befogom a pofám.
Ugyanis látom, hogy visszaestem a súlyos betegségembe, amivel nem biztos, hogy együtt lehet élni.
Kapásból bármit meg tudok már megint magyarázni. :-)
h_g
Az én Mali trekkingemen még az eredeti cuccok vannak rajta (C10 agyak, váltók, karok, fékek... Ez akkoriban a mostani Alivionak felelt meg). Még.
De már beszereztem badmadtól egy teljes Deore felszerelést. Most már csak két felnit keresek csak éppen sehol nem kapahtó, amilyen nekem kellene. A franc. :-(
A trekkinget én is nagyon várom már. Ha másért nem, hát azért, mert ha a vázam esetleg meghal, akkor kell vennem egy másik trekking vázat. Valahogy nem fűlik átmennem MTB-be.
Sajna ahogyan haladt a Mali az időben, úgy lett egyre gagyibb felszerelésű a trekkinge. Még jó, hogy a legelső szériát fogtam ki. Nálam a feliratok a lakkréteg alatt vannak, tehát nem leeső darabok. A festése is olyan jó, hogy senki nem akarja elhinni, hogy már több, mint 7 éves a gép.
Ha jó piacpolitikát hírdetnek, akkor többféle felszereléssel is árulják a kecskét. Mondjuk Deore-tól C101-ig. Minden csak ár kérdése. Kérdés, hogy ki fog 170 ezret fizetni a Deore felszerelésű Mali trekkingért (úgy a Tiagrás Ironman-nak felelhet meg).
Ezek a hímzett nyergek szerintem csak palifogók. Viszont az aero felni nekem tetszik. De nem kellene, mert nehéz, és én amúgy sem szoktam gyorsan haladni, dombnak fel tehát nem nyert.
Ha van valami infód, oszd meg, mert a honlpjukon még nyoma sincs a trekkingnek.
Stucni-ügyben: egyre több gépen látom a Zoom állítható stucniját. Mit gondoltok, az tényleg olyan praktikus, amilyennek látszik? Biztos kevésbé masszív, mint a fix változat (talán nehezebb is valamivel), de mire eltörik már valszeg tudod, milyen szög ideális a vázadhoz (karodhoz, derekadhoz).
Jelentem a mezek elkészültek, sárga alap+fekete logo+piros bikeposta. Csütörtökön tudok elmenni érte, ha van valaki aki szeretne elkísérni, azt szívesen látom.
Ekkora láncot akarsz cipelni?! A gyorskioldós cuccok gyártói úgy képzelik a biztonságot, hogy amikor elhagyod a bicajt, leveszed az első kereket, a hátsó mellé támasztod és mindkettőt + a vázat összefogod egy rövid lakattal. (A nyerget pedig lekapod, be a hátizsákba és elviszed magaddal.)
Filigran
Ja. Nem kormányról van szó, hanem kormány szárról? Akkor passz.
Bár szerintem a második szám azt jelenti, hogy milyen hosszú a szár (100-135 mm) előre, mert ez mind Ahead-os, a harmadik meg azt, hogy mekkor az emelkedési szöge (6-17 fok).
Az S meg lehet, h ogy azt jelenti, hogy silver vagy satin, azaz alu színű.
Ha nem igaz, majd kijavít valaki.
Így már OK?
Valóban félreérthető, bár utaltam arra, hogy Bad honlapján van, amit nem értek. Idemásolom:
CompLite alu 25,4/105/6 4 375 Ft
CompLite alu 25,4/120/6 4 375 Ft
CompLite alu 25,4/135/6 4 675 Ft
CompLite alu 25,4/100/17 4 375 Ft
CompLite alu 28,6/105/6 4 475 Ft
CompLite alu 28,6/105/6 S 4 990 Ft
CompLite alu 28,6/120/6 4 475 Ft
CompLite alu 28,6/120/6 S 4 990 Ft
CompLite alu 28,6/135/6 4 475 Ft
CompLite alu 28,6/135/6 S 4 990 Ft
CompLite alu 28,6/100/17 4 375 Ft
CompLite alu 28,6/110/17 4 375 Ft
Filigran
Egyelőre nem értem, mit nem értesz. A leírásodban, az 1 és 1 1/8-an kívül egy szem 5 van, semmi más.
Az meg nem más, mint a kormány "törési" szöge a teljesen egyeneshez képest.
Egyébként itt egy halom mindent találsz a Ritchey-ről. Konkrétabban kérdezz.
1. elég hosszú legyen (kb 180 cm), hogy a kerekeket is le tudjam lakatolni vele, mert gyorskioldósak.
2. elég vastag is legyen (8-12 mm), nehogy már elharapják
3. mondjuk azért 4 eFt-ba beleférjen
4. ha lehet, akkor piros esetleg sárga színű legyen
5. szerinted megbízható legyen, mert én ehhez sem értek. Még. :-)
Még a héten érte mennék, ha van!
A vázzal az a gondom, hogy nem tudok elnyúlni rajta, és nyomom a kormányt. Azaz, a kormány mintha közel lenne, meg alacsonyan. Lehet-e ezen javítani egy magasabb és előrébb nyúló stucnival anélkül, hogy az könnyen törne vagy nehezen kormányozhatóvá válna?
köszi
Y
Ha jól emléxem két tagnak is van a topikban Landridere (de a nickeket elfelejtettem, hiába, a vénség) és nem volt különösebb gondjuk vele, kivéve, h. zsírozatlan agyakkal szállították. SZVSZ az ilyen dögnehéz váz annyira kellemetlen, nekem ingyen se kéne. (Egyébként tény, hogy olcsó a felszereltségéhez képest.) Ugyanez a baj a Caprine trekkingjével is.
Ha más is kíváncsi lenne trekking-hírekre: a Mali újraindította a saját sorozatát, állítólag mert sokan keresték. Annek elég könnyű a váza/villája, de a feleség-problémát nem oldja meg, mert láncváltós. (Az a példány, amit Bergusson bácsinál láttam, bóvligyanús C 101-es cuccokkal volt szerelve, de majd érdeklődöm a Malinál, hátha létezik jobb is. Tényleg, Bátyó, a tiédben most mi van?) Egyébként elég fura látvány, mert magas kormány és jujdepuha hímzett nyereg alatt sportos csakkeret-pedál van és ciklokrossz-stílusú "penge" felni, hogy biztosan ne tessen senkinek sem... (A fényezése/matricázása pedig olyan, mintha Mekk Elekre bízták volna.)
Ja és Ori, a bicajokat értékre és állapotra való tekintet nélkül lopják, némelyiket talán csak gyakorlásként. Nézd meg a mostani Bringa magazinban, milyet fújtak meg a "hónap bringásától"! (Hmmm, fiúk, az egész jó rovat is lehetne, nem? Csak a kiszedhető Miss Június poszter hiányzik.)