Olyan problémám van az autómmal, hogy gyorsításkor mikor eléri a 3000-es fordulatot elmegy az ereje viszont 3500-as fordulatot ha eléri onnantól ismét húz rendesen.
Ezt a dobozkát szeretném leszedni a pótkerékről. Tudna valaki segíteni benne, hogyan kell?
Másik kérdésem: 2003-as autóban lévő VDO rádio tud esetleg olyat, hogy egyfajta AUX-ként megfelelő átalakító kábellel rádugok mondjuk egy mp3-lejátszót, vagy telefont? Ha, igen, hol lehet hozzá ilyen kábelt kapni?
Kezdjek aggódni hogy nincs olaj a váltóba? Bár az olajcsere óta mentem vele kb 2500km-t. Nem hallom zajosabbnak az autót, nem fogyaszt többet, nem tűnik fel hogy erölködik, nem jön fel alóla több hő mint szokott. Vagy én vagyok bamba vagy tényleg tünetmentes a hiba.
én is ez alapjan csinaltam meg. Ha a csatlakozonal szet van égve a kábel egy ügyes autovillamossagissal direktbe kell kötni. Es akkor nem kell horror aron kábelt venni.
Sziasztok. A minap aláfeküdtem szeretem Pugom alá és a képen láthat lyukat vettem észre. Csak azért gyanús az "üreg" mert fémtiszta. Olaj nincs a kocsialatt, a motorolajszint is rendben. A Haynesben sem találok róla semmit, hogy mi volna ez. Valaki esetleg tudna tippet adni mi volt/kellene oda? (2003 SW 2.0 B)
eloszor csak a 3, 1,2 sokaig ment a 4 aztán egyik sem. Az előtét ellenallashoz, ha megnetti klimad van, akkor a csőben van, ha a masik fajta akkor a motor vegen. Leszeded a kozepkonzol bal oldalát, majd szet kell kötni a kormányt a pedalok mogott. Ekkor már hozza fersz a motorhoz, amit el kell fordítani kb negyed fordulattal, hogy ki tudd venni. Marellinel a motor előtt a csőbe van bepattintva, ha kiveszed latni fogod hogy mi a helyzet. Ha a kábel csatija van elegve, akkor le kell szedned a közép konzol masik oldalát, hogy le tudd kötni a kabelkoteget, sőt meg a kapcsolót is.
hello, nekem magnetti marelli klímám van, nekem az előtét ellenállás kábele volt szét égve. Ha jól emlékszem a gyári kabelkoteg 40e Ft felett lett volna (javítsatok ki ha tévedek) tesóm meghekkelte a kábelt, direktbe bekötötte az osszeset.
Hogy mindig előjön valami sz@rság :) Az autóm manuál klímás. Tegnap vettem észre, hogy a ventillátor 2-es állásban nem működik. 1-es és 3-asben fújja a rendesen a levegőt. A klímakompresszor sem kapcsol be ilyenkor, értelemszerűen. Valami ötlet? Ahogy visszaolvastam, mindenkinek digitklíma van. Ha mond valamit, akkor ebben a 2-es állásban egy ideje olyan nyikorgó hangot adott. Nem mindig és folyamatosan, de néha szó szerint nyikorgott. Mint a rossz ajtó.
Vedd le csövet, vedd ki a tömitést. Nagy valószínűséggel ketté van törve. Rendelj egy újat, bárdinál kedvezménytől függően 3500-5000Ft. Utána a helyén marad.
Sziasztok!Napok óta a turbóra menő levegőcső félig,kétharmadig letúrja magát.Kívül.belül szárazra töröltem,a bilincset jól meghúztam,ám a nap végére mindig ugyanúgy lejön.A bilincs nincs megszakadva.Most tettem gyorskötözőt a felette lévő kicsi csőre is,hogy az is fogja.Látszólag minden a helyén van,jól illeszkedik és mégsem jó.Ötlet,tipp vkinek?
Leszedtem ma a pótkereket, és találtam a kerék belső felére felrögzítve valami műanyag dobozkát. Kérdezném, hogy ezt hogy lehet leszedni a kerékről? Szeretném megtanulni a fortélyát, és nem pedig akkor szerencsétlenkedni, ha esetleg pont defektet kapok valahol útközben. :)
Egyébként vicces, hogy meg tudja viccelni az embert pár fellazult kerékcsavar. Tegnapelőtt még semmi, tegnap meg már olyan zakatolva mentem dolgozni, meg jöttem haza vele, hogy azt hittem valami komoly baja lett a futóműnek. Bár, már útközben is gyanakodtam, hogy valami a keréknél lesz, mert fékezésre, és erősebb gázadásra elhalgatott a kopogó hang. Aztán itthon kiderült hogy mindkét keréknél jobb oldalon fel voltak picit lazulva a csavarok. :)