Szomszéd néni eladná Briggs 3.75 rotakapáját. Nagyon jó állapotú, 5 éves, eddig 2,5 órát használt (évente fél óra). Mennyit lehet kérni/kapni érte? Holnap lefotózom és felteszem.
Ez a háromtengelyes pótkocsi csúnyán el tudja hagyni magát, és ráadásul elég sok rá is megy.Látszik hogy sár van, de egy félig rakott kocsi sokat segítene.Vagy az úton rakodni, bent csak félig, negyedig.Szerintem!
Mondjuk igen leakasztani,hogy kisseb terhet huzzanak mert gondolom meg volt pakolva rendesen.Én is kiváncsi lennék hogy szedték ki már teljesen elásta magát..Biztos megoldották ügyes srácok lehetnek kb 100l gázolajból
Jó kis videó!Megnézném azt is,hogy a végén hogy szabadultak ki.Bár nem vagyok traktoros,de inkább szétkapcsoltam volna a traktort és a pótkocsit és kulon-kulon próbálnám kiszabadítani,esetleg hátrafelé.Igaz a csata után már mindenki generális!
Igen az önindítós!Ügye vettem én egy ugyanilyen motort alkatrésznek.Hát az alkatrész motort használom most.De nem birom beállitani az alapjáratot az istennek se.Beakarnám állitani mint a másik motoron hogy egy gáz helyzetben neforogjon a kapa.Majd még játszok vele.Meg valamiért ez is leáll terhelésre.Nem ugy mint az önindítós.Tudom végül is használni csak jol felkell pörgetnem és utána bele a földbe egyböl.Szörnyen röstelte a szerelö hogy nem lett jó és ezért adott egy szinte alig használt karburátort szerinte ez lehet a baja majd kiprobálom vele milyen.Remélem csuklott valamelyik nap,a hengerfej csavarok olyan lazák voltak könnyedén kicsavartam,de viszont a gyertya ugy meg volt huzva hogy a csuklom megfájdult mire kicsavartam.A mostani motoron nagyon pöpec a berátó az öninditoson tavaly vettem zsir ujj 6000ft.Na azt már 2szer javitattam elöször elhajlott a köröm stb meg most sem olyan patent.Ugyhogy nem tudom érdemes lenne e ujjat venned.A tiédet is ugy inditod hogy hátra döltöd a kapát és jár mig be nem melegszik?
Amit leírtam, bevett gyakorlat. Csak lehet, nem fogalmaztam pontosan.
Tehát van a képen a 8-as csavar. Annak a menete belemegy a főtengely 8-as menetes furatába. Ez ráhúzza a kuplungharangot a helyére, ez az alapállapot.
Ha viszont okosan gyártották a kuplungharangot, akkor az alap furaton felül (ugye ez a furat illeszkedik bele a főtengelybe) van egy rész, egy nagyobb átmérőjű furat, amibe gyárilag belevágtak egy 10-es, vagy 12-es menetet. Ha ebbe beletekersz egy megfelelő csavart, amit ugye a kuplugharangba tekersz, értelemszerűen nem tud belemenni a főtengely 8-as menetes furatába, hanem a főtengely végén megtámaszkodik a csavar vége és minthogy tekered bele a harang anyagába, a főtengelyen pedig megtámaszkodik, így letolja a harangot a tengelyről. Persze mindez csak akkor igaz, ha a kuplungharangot így gyártották le.
Jut eszembe ha kell valami a tecumseh motoromból szóljál.Ügye szerelöhöz elvittem.Erö problémával.Haza hoztam ugyan azzal a hibával meg még ráadásul a hangja is nagyon gáz volt.Jol van nem baj gondoltam fünyírónak jó lesz.Tegnap nyirtam a füvet 10perc után leállt.Hát a motor oldalán lett egy öklömnyi juk.Még sosem láttam ilyet.Azt mondta a szerelö nem volt benne olaj pedig elötte töltöttem fel meg sosem fogyott az olaj belöle.Oldalra boritottam a motort kb 2dl olaj jött ki belöle.Valószinü a kevés olaj miatt tört ki az oldala?Még teljesen nem szedtem szét érdekelne mi lökte ki az oldalát.Olyan mint ha a hajtókar csavarodott volna meg.Nem is forog a tengely.De hol tünt el az olaj mikor nem füstölt?
Úgy látom, az ott középen egy 8-as csavar, ami belemegy a főtengelybe. Nem lehet, hogy a kuplungharangnak a központi furatában van egy nagyobb átmérőjű rész, amibe 10-as hatlapfejű csavart be lehet tekerni? Mert akkor az letolná a harangot a tengely végéről.
Ha ez nem járható, akkor hegesztenék a kuplungharangba egymással szembe két 10-es anyát és azzal csinálnék egy lehúzót. Ha már nem kell, az nyomtalanul eltávolítható flex-szel.
Ami pedig a saját kapámat illeti: találtam itthon egy pöpec állapotú komplett motort; a henger csak minimálisan vállas, a csapszeg nem kottyan, mindkét gyűrű megvan. Ezzel fogom összerakni. Lehet azért, hogy szimmeringet cserélek rajta.
Sziasztok!Megcsináltam a burgonya töltögetést töltő ekével /bakhátolás/.Úgy volt a legjobb,hogy a körmös kerekek helyett annyi kapát tettem fel amennyi a sorok között elfér.Így érdemes használni a töltő ekét.
megmértem a kompressziót, 6 bar a gyári 9 helyett. Hengerfej, henger le.
A dugattyún csak a második horonyban volt gyűrű, az elsőben nem. A hengernek igen erős válla van, a dugattyún a két gyűrűhorony között egy elég mély karc.
Mit érdemes ezzel csinálni? Fúratni, vagy lehet hozzá perselyt kapni? Nyilván új dugó és gyűrűk is kellenek.
Ha ennyire szét van szedve, érdemes a forgattyúsházban is felújítani valamit? Vagy elég a két szimmeringet cserélni?
Van, köszönöm, bár abban a karbi és gyújtás beállításról - a gyújtás értékén kívül - nem sokat találtam. Mindegy, holnap megnézem a kompressziót, a veszteséget, meg a gyújtást. Ha nem találok hibát... nemtom, mit fogok mondani...