Keresés

Részletes keresés

suszitibi Creative Commons License 2012.05.08 0 0 13015

Sziasztok

Szomszéd néni eladná Briggs 3.75 rotakapáját. Nagyon jó állapotú, 5 éves, eddig 2,5 órát használt (évente fél óra). Mennyit lehet kérni/kapni érte? Holnap lefotózom és felteszem.

apii Creative Commons License 2012.05.08 0 0 13014

Ez a háromtengelyes pótkocsi csúnyán el tudja hagyni magát, és ráadásul elég sok rá is megy.Látszik hogy sár van, de egy félig rakott kocsi sokat segítene.Vagy az úton rakodni, bent csak félig, negyedig.Szerintem!

Vannak praktikák erre is. :-))

Előzmény: actionman26 (13013)
actionman26 Creative Commons License 2012.05.08 0 0 13013

Ezeknek se bánja a fönökük nyomni kell a munkát kerül amibe kerül:

actionman26 Creative Commons License 2012.05.08 0 0 13012

Mondjuk igen leakasztani,hogy kisseb terhet huzzanak mert gondolom meg volt pakolva rendesen.Én is kiváncsi lennék hogy szedték ki már teljesen elásta magát..Biztos megoldották ügyes srácok lehetnek kb 100l gázolajból

Előzmény: v2rider. (13011)
v2rider. Creative Commons License 2012.05.08 0 0 13011

Jó kis videó!Megnézném azt is,hogy a végén hogy szabadultak ki.Bár nem vagyok traktoros,de inkább szétkapcsoltam volna a traktort és a pótkocsit és kulon-kulon próbálnám kiszabadítani,esetleg hátrafelé.Igaz a csata után már mindenki generális!

Előzmény: actionman26 (13010)
actionman26 Creative Commons License 2012.05.08 0 0 13010

Magyar embernek sajnos ennyi esze van.:

actionman26 Creative Commons License 2012.05.08 0 0 13009

Igen az önindítós!Ügye vettem én egy ugyanilyen motort alkatrésznek.Hát az alkatrész motort használom most.De nem birom beállitani az alapjáratot az istennek se.Beakarnám állitani mint a másik motoron hogy egy gáz helyzetben neforogjon a kapa.Majd még játszok vele.Meg valamiért ez is leáll terhelésre.Nem ugy mint az önindítós.Tudom végül is használni csak jol felkell pörgetnem és utána bele a földbe egyböl.Szörnyen röstelte a szerelö hogy nem lett jó és ezért adott egy szinte alig használt karburátort szerinte ez lehet a baja majd kiprobálom vele milyen.Remélem csuklott valamelyik nap,a hengerfej csavarok olyan lazák voltak könnyedén kicsavartam,de viszont a gyertya ugy meg volt huzva hogy a csuklom megfájdult mire kicsavartam.A mostani motoron nagyon pöpec a berátó az öninditoson tavaly vettem zsir ujj 6000ft.Na azt már 2szer javitattam elöször elhajlott a köröm stb meg most sem olyan patent.Ugyhogy nem tudom érdemes lenne e ujjat venned.A tiédet is ugy inditod hogy hátra döltöd a kapát és jár mig be nem melegszik?

Előzmény: albertjani (13004)
ivicz.laszlo Creative Commons License 2012.05.07 0 0 13008

Amit leírtam, bevett gyakorlat. Csak lehet, nem fogalmaztam pontosan.

 

Tehát van a képen a 8-as csavar. Annak a menete belemegy a főtengely 8-as menetes furatába. Ez ráhúzza a kuplungharangot a helyére, ez az alapállapot.

 

Ha viszont okosan gyártották a kuplungharangot, akkor az alap furaton felül (ugye ez a furat illeszkedik bele a főtengelybe) van egy rész, egy nagyobb átmérőjű furat, amibe gyárilag belevágtak egy 10-es, vagy 12-es menetet. Ha ebbe beletekersz egy megfelelő csavart, amit ugye a kuplugharangba tekersz, értelemszerűen nem tud belemenni a főtengely 8-as menetes furatába, hanem a főtengely végén megtámaszkodik a csavar vége és minthogy tekered bele a harang anyagába, a főtengelyen pedig megtámaszkodik, így letolja a harangot a tengelyről. Persze mindez csak akkor igaz, ha a kuplungharangot így gyártották le.

 

Ha így sem érthető, lerajzolom.

Előzmény: abodi72 (13002)
abodi72 Creative Commons License 2012.05.07 0 0 13007

ok

megprobálom

Előzmény: utos (13006)
utos Creative Commons License 2012.05.07 0 0 13006

szia! melegitsd meg!

Előzmény: abodi72 (12994)
albertjani Creative Commons License 2012.05.07 0 0 13005

Képeket csinálj róla, kitaláljuk, mi volt a gond. (a szerelő a tettes úgy is)

Előzmény: albertjani (13004)
albertjani Creative Commons License 2012.05.07 0 0 13004

Hát így elsőre a berántó része, mert az enyém megadta magát... :(

 

Ez most melyik motor? Az önindítós?

Előzmény: actionman26 (13001)
albertjani Creative Commons License 2012.05.07 0 0 13003

Én arra tippelek, hogy az a része, amelyik függőlegesen elvágja a földet az eke előtt, de nem biztos.

Előzmény: actionman26 (13000)
abodi72 Creative Commons License 2012.05.07 0 0 13002

nem egésszen értem az elgndolást a harang etolást illetőleg

ahogy te leírtad ,és ahogy én értelmeztem az nem hgy letolná,hanem jobban ráhuzná

 

hátulrol kell azaz alolla valahogy kivele varázsolni

 

a hegesztés kilőve ,mert aluminium a harang :(, és ahoz nem jó a sima hagyományos hegesztő ami nekem van :()

Előzmény: ivicz.laszlo (12996)
actionman26 Creative Commons License 2012.05.07 0 0 13001

Jut eszembe ha kell valami a tecumseh motoromból szóljál.Ügye szerelöhöz elvittem.Erö problémával.Haza hoztam ugyan azzal a hibával meg még ráadásul a hangja is nagyon gáz volt.Jol van nem baj gondoltam fünyírónak jó lesz.Tegnap nyirtam a füvet 10perc után leállt.Hát a motor oldalán lett egy öklömnyi juk.Még sosem láttam ilyet.Azt mondta a szerelö nem volt benne olaj pedig elötte töltöttem fel meg sosem fogyott az olaj belöle.Oldalra boritottam a motort kb 2dl olaj jött ki belöle.Valószinü a kevés olaj miatt tört ki az oldala?Még teljesen nem szedtem szét érdekelne mi lökte ki az oldalát.Olyan mint ha a hajtókar csavarodott volna meg.Nem is forog a tengely.De hol tünt el az olaj mikor nem füstölt?

Előzmény: actionman26 (13000)
actionman26 Creative Commons License 2012.05.07 0 0 13000

Valószinű maga a kerék a kapa.Van egy elképzelésem,hogy müködhet,de azért,hogy kiprobáljam nem veszek.Maradok a jól bevált két kapás modszernél.

Előzmény: albertjani (12998)
actionman26 Creative Commons License 2012.05.07 0 0 12999

Én is igy csináltam.

Előzmény: Atiska63 (12995)
albertjani Creative Commons License 2012.05.07 0 0 12998

Igen, ez az!

 

De hol van rajta a kapa?

Előzmény: Furak (12993)
actionman26 Creative Commons License 2012.05.07 0 0 12997

Ez meg mi?Csak 68ezer?2 veszek ha esetleg az egyik elromlana.

Előzmény: Furak (12993)
ivicz.laszlo Creative Commons License 2012.05.07 0 0 12996

Úgy látom, az ott középen egy 8-as csavar, ami belemegy a főtengelybe. Nem lehet, hogy a kuplungharangnak a központi furatában van egy nagyobb átmérőjű rész, amibe 10-as hatlapfejű csavart be lehet tekerni? Mert akkor az letolná a harangot a tengely végéről.

 

Ha ez nem járható, akkor hegesztenék a kuplungharangba egymással szembe két 10-es anyát  és azzal csinálnék egy lehúzót. Ha már nem kell, az nyomtalanul eltávolítható flex-szel.

 

Ami pedig a saját kapámat illeti: találtam itthon egy pöpec állapotú komplett motort; a henger csak minimálisan vállas, a csapszeg nem kottyan, mindkét gyűrű megvan. Ezzel fogom összerakni. Lehet azért, hogy szimmeringet cserélek rajta.

Előzmény: abodi72 (12994)
Atiska63 Creative Commons License 2012.05.07 0 0 12995

Sziasztok!Megcsináltam a burgonya töltögetést töltő ekével /bakhátolás/.Úgy volt a legjobb,hogy a körmös kerekek helyett annyi kapát tettem fel amennyi a sorok között elfér.Így érdemes használni a töltő ekét.

abodi72 Creative Commons License 2012.05.07 0 0 12994

Sziasztok

ide is felteszem a kérdésemet ,amit már a robi151 forumba feltetem

 

Főtengely szimeringet szeretnék cseréln  Robi 151 kapagépen de nem tudom sehogy sem leimádkozni a kuplunghrangot a főtengely végéröl

szereztem egy 3 lábu csapágylehúzót de nem megy be a harang és a kuplungház közé ,mivel csak kb 1 cm cn a kettő között.

befújtam csavarlazítóval ,fesszengettem óvatosan ,de eddig semmi eredmény

 

megfuni nem szeretném,de ha van vlaki akik már találkzott ezzel a problémval ,akkor adjon ey praktikus ,egyszerü tanácsot a lehúzást illetőleg

 

előre is közönöm :) 

 

Furak Creative Commons License 2012.05.07 0 0 12993
Előzmény: albertjani (12992)
albertjani Creative Commons License 2012.05.07 0 0 12992

Dehogynem! Vidd vissza az üres üvegeket! :)

 

Kapás ekét nem látok a katalógusban, pedig arra kíváncsi lennék, mi a szösz az?!

 

Valamelyik webáruházban volt ilyen néven : "kapás eke vaskerekekkel"

Előzmény: actionman26 (12991)
actionman26 Creative Commons License 2012.05.07 0 0 12991

Ilyenem sose lesz,de még magyar embernek se.http://ztechnika.sk/pdf/Agzat2011.pdf

Előzmény: actionman26 (12990)
actionman26 Creative Commons License 2012.05.07 0 0 12990

Ezek már gépek ez igen!

Előzmény: Furak (12976)
ivicz.laszlo Creative Commons License 2012.05.07 0 0 12989

Szevasztok,

 

megmértem a kompressziót, 6 bar a gyári 9 helyett. Hengerfej, henger le.

 

A dugattyún csak a második horonyban volt gyűrű, az elsőben nem. A hengernek igen erős válla van, a dugattyún a két gyűrűhorony között egy elég mély karc.

 

Mit érdemes ezzel csinálni? Fúratni, vagy lehet hozzá perselyt kapni? Nyilván új dugó és gyűrűk is kellenek.

 

Ha ennyire szét van szedve, érdemes a forgattyúsházban is felújítani valamit? Vagy elég a két szimmeringet cserélni?

ivicz.laszlo Creative Commons License 2012.05.06 0 0 12988

Van, köszönöm, bár abban a karbi és gyújtás beállításról - a gyújtás értékén kívül - nem sokat találtam. Mindegy, holnap megnézem a kompressziót, a veszteséget, meg a gyújtást. Ha nem találok hibát... nemtom, mit fogok mondani...

Előzmény: Észtraktor (12986)
Kaisi Creative Commons License 2012.05.06 0 0 12987

Hááát amikor összeraktam én is láttam hogy a lyuk az kicsit nagyobb mint amilyen a szelepszár átmérője...

Ez azt jelenti hogy az új túlméretes szelep szelepszára nagyobb átmérőjű és hozzá kell igazítani majd a lyukat? Bocs, még nem csináltam ilyet...

Ez megoldhatja a problémát végleg (addig amíg újra el nem kopik persze)?

Egyébként azon kívül hogy elhasználja az olajat okozhat más problémát is a kopott szelep/szelepvezető lyuk?

Ha sikerült a tiédet megjavítani dobsz egy privátot nekem? Kíváncsi lennék a megoldásra.

Előzmény: Agrár barbár (12975)
Észtraktor Creative Commons License 2012.05.06 0 0 12986

Igen elállitodhat a gyújtás!

Gépkönyved van?

Előzmény: ivicz.laszlo (12982)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!