A pótágyazható szobákban 1,5 személyes kanapéágy található. A gyerekek korától függően elfér rajta 2 személy is. A szobák mérete miatt nincs lehetőség további pótágyak elhelyezésére.
Akkor megnyugodtam(tunk). Ha jól értem akkor 4 szoba pótágyas? Úgy rémlik csak kettőre volt igény. Tehát ha közben valaki úgy dönt hogy hozza a gyereket/gyerekeket akkor annak semmi akadálya?
Hát igen. Ez a topik nem arról szól hogy kinek mikor mi romlott el a kocsiján és hogyan lehet megjavítani. Támogatom hogy legyen szabad a gazda és bárki bármit vessen fel nyugodtan. Sosem lehet tudni kit mi érdekel.
De ami a kocsit érinti, én is vettem tegnap egy váltózárat a DEFEND-nél Pesten, és holnap után már be is szerelik itthon a partnerüknél (Toyota). Véleményem szerint többet ér a riasztóval kombinált immobilizernél is. Ezért vettem.
Gabi! Semmi hír? Azt írtad anno, hétfőig kell foglalni. Minden OK?
Miután az autóink újak és jók,sok mindenről úgy tűnik nem tudunk"topikolni",így én még kicsit fokozom a globalizációs "badge engineering" (közelítő fordításban: csak a címkét-értsd:logot tervezik újra,azaz csak a neve más a terméknek) rémtetteiről szóló storyt,a GM pl. a Daewoo Evandát az USA-ban Suzuki márkanév alatt forgalmazza...
Sorry,de nincs tréfa,a nagy(on veszteséges)GM családban mindenki rokon,ha nincsenek is mind jóban 1mással.Másik vetület: a Cadillac Európának szánt-én le merem írni- sztem esztétikai förmedvényét,a BLS-t(ha jól tévedek ez a"neve") a trolhättani Saab-nál gyártják,de a nyári uborkaszezonban költségkímélési okokból a német Vectra sorokon is gyártottak Saab 9-3ast,míg Svédországban kényszerpihi volt...
A globalizáció ill. a GM bevásárlódása óta sajna már a Subaru sem"echt" japcsi márka. Saab logoval és kissé átszabott ruhával az USA piacon forgalmaznak 9-2-x név alatt Impreza klónt és ennek az imidzsromboló profitorientált ténykedésnek másik torzszülöttje a szintén Saab logo alatt forgalmazott,minimalisan átöltöztetett Chevy Blazer.Sztem ugyanezért volt hiba a Ford/Mazda stratégák részéről a 2-es sorozatot a spanyol Fusion gyártósorra tenni: se imidzs,se"echt"japcsi minőség...
Műszakilag csúcs,ez nem vitás...Sajnos nekem árilag is,de megmászhatatlan,meg aztán a garázsomban sem férne el (savanyú a szőlő tipikus esete) A Te garázsodban viszont sztem gond nélkül :-))
No,az biztos,hogy a belső dizájn és kiképzés sokkal finomabb és kifinomultabb mint a mi autóinkban -persze a Tribeca máshová pozicionált és árilag is jóval feljebb van. Mindazonáltal-mint már korábban is volt róla szó-1 picit több finomságot-rafinériát szívesen látnék az 5-ös belterében. Biztos majd a ráncfelvaráss után,amiről ugyan még ha jól tévedek nincs hír,de akár lehet hamarosan is. Pl.a 3-as sorozatnál a Mazda szűk másfél év gyártás után már frissített/finomított valamicskét...
bocsi-szóval gyorsan befejzem a subarus mondókámat,szóval kb.500-as kisFityóhoz hasonlítható,de 360 ccm-es kiautókával kezdte(képet most hirtelen csak 1 japán gyártmányú modellről tudok
Subaru-ügyileg alapvetően 1et értek Veled,tényleg finom és különleges műszerek. De bezony ízlések és ízlések még mindig különböznek... Ha jól tévedek pár napja mutatták be a Tribeca-t a itt Totalcaron.Belül még tetszik, bár engem a szintén amcsi ízlésnek megfelelő Toyota Previa beltére emlékeztet(ami nem negatív kicsengés),de a külső dizájn,háát én nem csodálkozok hogy menesztették a görög formatervezőt-bár ott is csak valakinek"láttamozni" kellett a fomatervet a gyártás előtt. Mellesleg a Subaru még Fuji-Subaru néven(a közelmúltig a Fuji HeavyIndustries-hoz tartozott) 60-as évek 2.felében mókás
Én ennél szebbet még nem láttam. Ez ugyan más kategória mint a M5, de ha lenne rá pénzem, csak ezt választanám. Nekem a Subaru olyan mint a Ferrari. A lelkem is eladnám érte hogy legyen egy Imprezza-m, de ez valami más. A párommal azonnal beleszerettünk. EZ EGY ÁLOM! Gyanítom, az is marad.
Szia! Privi mailben még péntek késő du.megírtam(nem kaptad meg?),hogy telefonáltam aznap,és tisztáztam,miszerint a Te foglalásaid élnek és érvényesek. Tehát ez azt jelenti,hogy gyakorlatilag a megvalósulási pályára lépett Mazda5-ös meeting.
No, ebből a szempontból jól állok. Nálunk a kapu és a ház között 15 méter van és a ház mellett tovább megy az út hátra a leendő garázshoz. Amit jövőre építünk. A kocsi köré. Akkorát szeretnék amiben mindkét oldalról és hátulról is ki lehet nyitni az ajtókat. Meg tetőboxal is befér a kocsi. Ja, meg a motor is. Hál' Isten hely van. Csak az igényeimnek megfelelő garázskapu ára ebben a méretben exponenciálisan emelkedik. :o(
és még a csomagtartót is ki kell nyitni:)) elölha koccra állok, akkor hátul 1-2 cm van a kapu, és a kicsíló csomagtartó között a pályája legközelebbi pontján. mondjuk a garázsban sem könnyen fér be:)elöl kocc, hátul marad kb. 4-5 cm.