Te jó ég! 30000ft? Ennél olcsóbban lehet a blokkházat és a főtengelyeket kapni újonnan! :) Ebből a karburátorból Dunát lehet rekeszteni, annyi van belőlük mindenhol, mint a szemét. Iszonyat sok készült belőlük. A karburátor ház 500ft újonnan a börzén, zsírpapírosok 1000. Hermetikusan lezárt csomagolásban kisgép karburátorokat lehet venni 2000ft ért vadonat újakat, amiből a légszűrő, a súber, az úszó az úszóházfedél felhasználható. Csupán a ház és a teteje más. A ház 500 ft, a teteje meg ritka. Összepárosítva 500ft ház+2000ft kisgépkarbi=2500ft plussz kell a hiányzó tető. 30000-2500=27500 a különbség árban kifejezve. Egy új műanyagtetőért azért ez nem kevés összeg :)
Komoly az a lánckerék. Még vagonokat is mozgathatna, ha bírná a futómű. Nekem van olyan, hogy lemezvillás lánckerékre hegesztett Pannónia fogaskoszorú, de az semmi ehhez képest:) Ha oda kerülök, rakok fel képet arról is.
Azt hiszem én is még a fiatalabb korosztályt képviselhetem a 90'-es születéssel, igaz már nem sokáig :) D Nagynak igaza van abban, hogy sokan csak egy fekete motorkerékpárt látnak némi krómmal, olykor csilli-villin és nem is sejtik, hogy mennyi munkát rejt egy ilyen kismotor. Lassan haladok én is, munka és tanulás mellett nem sok idő marad a veteránozásra, főleg ha a párjára is időt szeretne fordítani az ember! Valahol az arany középutat kell megtalálni, ami olykor nagyon nehéz. Hamarosan fényezés közeli állapotban leszek, igaz ez tavaszig várat magára, addig viszont az előkészületeket és apróbb részleteket csinálgatom. Érdekességképp (nekem legalább is az volt) egy kép a kerékről, amin az egyik küllő láthatóan más fűzéssel került bekötésre (motorból lett kiszerelve), illetve a kormányszarv csavarok fellelt -> letisztított (gondolom kadmium) állapotban:
Van egy M-zárolt, gyakorlatilag 0-kilométeres katonai aggregátorom, amit szeretnék a közeljövőben eladni. Azért bátorkodtam ide írni, mert úgy tudom, hogy a hengere Csepel. Ha nem jól tudtam, elnézést kérek utólag! Ha valakit esetleg érdekel, írjon.
:) Soknak feladta a leckét szerintem, azt hitték mindent le kell kenni feketére, aztán majd működik. Pedig rengeteg apróságra kell figyelni, ha tényleg megbízható és szép végeredményt szeretnénk.
Ha még beleférek a "fiatal" jelzőbe akkor én itt vagyok.
Motorom készülget. alkatrészeket próbálok felhajtani, tartaléknak és azonnal felhasználásra.
Próbálom össze szedni a gyári szerszám készletet elég nehézkesen megy). Ha minden igaz sikerült szereznem eredetiből után gyártott szerszámtartó vásznat. Majd ha a kezemben lesz lefotózom és felteszem ide is.
Kb ennyi. veled mi van?
P21 Feri
Köszi a szép képet. kérdezem nem tudom! A D Csepeleken nem a már picit tarajosabb hengerfejnek kéne lenni?
Az a baj, hogy nem tudunk mit megszakérteni a képen. Egyértelmű, hogy ez egy D-Csepel kipufogójának a vége, mögötte Fortune gumival szerelt hátsókerék:)
Találkozókon tényleg elvétve akad egy-egy Csepel. Ha megkapja a rendszámot a papíros gépem igyekszem kicsit változtatni a helyzeten.