Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

scottiepippen Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34594

Nekem a második verzió van, és ahogy néztem gyári!

Létezik, hogy csak 1995-től lenne ilyen és csak Range-ben?

Előzmény: Tie (34590)
Tityitotyi1 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34593

A fújásos része tetszik jobban.

A szívós technika azért nem annyire szimpi mert ha letömítek egy 2liters flakont és a szájára rakok egy csövet és elkezdem belőle kiszívni a levegőt akkor egy idő után elfogy hiszen zárt tér. Ha nem zárt tér akkor meg ha ledugom ezt az egészet a víz alá és elkezdem szívni ki belőle a levegőt akkor a vizet szívja be hiszen az veszi körül.

 

Vagy nem jól értelmezem és az elosztó a motor felé üreges és a motor belő részéből szívja ki a levegőt?

Előzmény: Tie (34590)
fejes.i Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34592

Hátde milyen snorkel lesz? Csak egy cső, vagy olyan, mint a safari snorkel?

 

Előzmény: zöldvas (34585)
Tie Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34591

Jó minőségű vadiúj osztófedél legyen, lehetőleg az a típus, aminek a belső peremén egy vékony gumigyűrű van. Jó minőségű gyertyakábelek (pl. Magnecor KV85). Amit még érdemes megjátszani, hogy a gyertyapipákat bekenegetni hőálló szilikonpasztával, meg a gyertyák kerámiarészét is - nyilván az érintkező fémrészeket ne. Ez így együtt sokat segít.

 

Extra tuningnak meg lehet csinálni azt, hogy hosszú fém csöveket levágsz olyan átmérőjűeket, amik épp beleférnek a gyertya köré a blokkba, felül lefenekeled, fúrsz rá akkora lukat, amin átfér a gyertyakábel. Oszt akkor szépen le tudod pasztával tömíteni mindenhol, és biztos nem fog beázni a gyertyánál se.

Előzmény: Tityitotyi1 (34586)
Tie Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34590

Nem keresztül kell vezetni rajta a levegőt, hanem meg kell oldani, hogy a kicsapódott pára villámgyorsan távozzon onnan.

Erre két megoldás van.

1. Elf azt csinálta, hogy letömített minden lukat az osztófej házán, alaposan tömítve szerelte össze az osztófedéllel, és EGYETLEN meghagyott lukon keresztül az utastérből egy akváriumkompresszorral megfújja a beltérből jövő száraz finom meleg levegővel az osztófejet. Ezzel kis túlnyomást alakít ki odabent, ami elég jelentős víznyomásnak tud ellenállni, meg a meleg levegő is segít, hogy ne párásodjon.

2. Kompy meg egészen egyszerűen egy csővel összekötötte az osztófejet a légszűrő előtt a szívócsonkkal. Ha injektoros V8, akkor a légszűrő elé nyugodtan be lehet kötni, nem lesz falslevegő, hiszen megméri a légtömegmérő azt is. A szívósori vákum meg nemes egyszerűséggel kiszippantja a levegőt az osztófejből, párával együtt.

 

Működik mindkét megoldás, teljesen jól.

Előzmény: tue-14 (34588)
Tityitotyi1 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34589

Na, ez az amire gondoltam én is...... olvasgattam utána, de pontosan szeretném tudni valami gyakorlott bennfentestől ha lehet. :)

A vallatásnál nem szeretnék traktorost hívni már az első alkalomkor. :D:D

Előzmény: tue-14 (34588)
tue-14 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34588

Mindenre van megoldás, de a legproblémásabb az, hogy az elosztófedélben a hirtelen lehűlés miatt a csobbanáskor akkor is lecsapódik a pára, ha teljesen le van szigetelve.

Majd mingyá Tie jól megmondja hogy hogy kell ezt megoldani (keresztül vezeted rajta a levegőt), de nekem ezzel is vannak kétségeim.

 

Előzmény: Tityitotyi1 (34586)
Tityitotyi1 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34586

Benzines D1-es verdát szeretném ormányosra megcsinálni?

Gondolom az elosztófedél és kábelek körül lesz a nehezebb dolgom, hogy az ne ázzon be. A csövezés lakatosként könnyen fog menni szerintem. :)

 

Valakinek tapasztalata?

zöldvas Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34585

Urak!

 

Tudna nekem valaki küldeni egy snorkel szabásmintát.Olyat, amivel a sárvédő "A" oszlop ,eletti sarkát tudom kiszabni.

 

Köszönöm!

fejes.i Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34584

Az osztóművet leszedni-széthúzni nem veszélyes dolog. Le lehet venni úgy is, hogy a váltó a helyén marad. Nem kis munka persze, de nem nanotechnológia. A lehúztad, azonnal látható, tett-e kárt a output tengelyén a "kapcsolat". Ha nem, akkor nincs baja az osztómű fogadó részének se. De esetleg akkor is ki lehet kapni a fogadó "tengelyt" (ami tulképp egy cső, fogaskerékkel) Az orsztómű szétszedéséről van sok jó oldal. A váltóról én kevesebbet találtam, meg az bonyolultabb is.

 

http://www.landroverfaq.com/viewtopic.php?f=26&t=2018&start=0

 

http://www.rainer4x4.de/vtgrev.htm

 

http://forums.lr4x4.com/index.php?showtopic=48673

 

Előzmény: schmidtb (34580)
soonó Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34583

Ha jó vagy katalóguslistából, vagy valaki más és ide bemásolja a számokat, akkor bírok segíteni.

Előzmény: schmidtb (34580)
LRROV2 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34582

keress meg a kezelési miatt

Előzmény: Cegoo76 (34539)
Nelson admirális Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34581

Nagyon babák a babáid Csabika.

Előzmény: TdiOxi (34576)
schmidtb Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34580

Megnézettem a szerelővel a váltó-osztómű számát tegnap - (mikor is utoljára volt nála az autó). F-re végződik az osztómű, J-re a váltó.

Aztán olvasgattam az Ashcroft oldalát és azt írja, hogy a G jelű osztóműtől van megoldva az olajozás.

 

Fúrómester!

Aszontad rövid váltóm van. Ashcrofték szerint 1,410:1 a 22D jelzés jelentése, az enyémen az van. Ez rövid?

Előzmény: fejes.i (34371)
fejes.i Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34579

Fura. Nálam az első még nem okozott gondot. A hátulja ér le folyton.

Előzmény: Johnny_Disco (34577)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34578

meg tudnád mondani az anyag nevét? a neten szeretnék utánanézni, de valahogy nem sikerült találnom olyasmit, ami megfelelő lenne. presze valszeg bénán keresem ...

Előzmény: Törölt nick (33680)
Johnny_Disco Creative Commons License 2013.06.06 0 0 34577

Hát édesapám, ez gyönyörű lett :)

De el kéne gondolkodnod, hogy az MT-s gumikhoz nem akarsz-é egy acél lökhárítót?

Mert ez biza mindenhol leér. Előbb-utóbb elenged a mostani felfogatás is...

Előzmény: TdiOxi (34576)
TdiOxi Creative Commons License 2013.06.06 0 0 34576

Na így oldottam meg a  lökhárító babáidat:))) köszönöm!!!

Előzmény: Johnny_Disco (34556)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.06 0 0 34575

45 zer huf. komlett

Előzmény: HZsolt92 (34574)
HZsolt92 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 34574

hello

 

ára??

Előzmény: Törölt nick (34573)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.06 0 0 34573

helló. van hátsó ajtóm. 20/9193977 ja a szine szürke

Előzmény: HZsolt92 (34572)
HZsolt92 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 34572

miben különbözik??

 

nincs valakinek discovery 1 rozsdamentes hátsó ajtaja eladó??

Előzmény: Törölt nick (34565)
HZsolt92 Creative Commons License 2013.06.06 0 0 34571

köszi, rálesünk akkor

Előzmény: pinguru (34568)
fejes.i Creative Commons License 2013.06.06 0 0 34569

Illetve még az is előferdülhet, hogy egyszerűen az bowden előfeszítésén kell állítani, ha a kéziékkar teljesen "feláll", de az autót nem fékezi.

Ez vagy az osztómű olaja, ahogy írtad, vagy az előfeszítés.

Az utóbbit meg közvetlenül a fékkar tövénél lehet állítani tekergetéssel.

Előzmény: pinguru (34567)
pinguru Creative Commons License 2013.06.06 0 0 34568

A lényeg kimaradt. Ez kardán fékes, ha behúzod a kéziféket, akkor egy kicsit lötyög az autó, amennyire a hézagok engedik, ez ilyen, így kell szeretni. Ha menetközben berántod a kéziféket, akkor a kardánkeresztedet és a kardántengelyt hamar a túlvilágra tudod préselni.

Előzmény: HZsolt92 (34560)
pinguru Creative Commons License 2013.06.06 0 0 34567

Le kell szedni a a kardánfék burkolatot, meg kell nézni, hogy nem szivárog-e az olaj a terepváltóbol. Ha igen, akkor szimering csere.

 

A kéziféknél a bovden is bénázhat, ha korábban valamilyen szerelés miatt kiszedték a terepváltót, megtörhették a sodronyt, ami emiatt egy kicsit szorulós.

Előzmény: HZsolt92 (34560)
Luschin Creative Commons License 2013.06.06 0 0 34566

Sziasztok!

Ez egy szép megfejtés volt, köszi... :)

Amúgy igen láttam én is, hogy ez egy 1986os volt egy magánszemélynél, és rá is kérdeztem, és ő azt mondta, hogy a forgalmiban 96 van... :)

Másik kérdésem: ez mondjuk nem derül ki az eredet vizsgán?

Vagy ha megvenném és a forgalmi szerint EURO II-es (állítása szerint)regisztárciós adót kéne befizetnem (ha 5-7 fősre vizsgáztatnám), nem lenne bukta vmikor?

Tie Creative Commons License 2013.06.06 0 0 34563

SAL Manufacturer code: Land Rover

LD Model: Defender (for early models: Ninety, or One Ten)

V Wheel base: 92.9 inch, but designated 90

B Body type: 2-door station wagon, or hard top

C Engine type: 2.5 litre diesel (model 12J)

8 Steering and transmission: Left-hand drive (LHD), 5-speed manual (LT85, LT77, LT77S, R380 or other)

A Model year: 1983, 1984

A Assembly location: Solihull, UK

257619 Serial number

Előzmény: Luschin (34561)
Luschin Creative Commons License 2013.06.06 0 0 34562

Ja igen nincs egy olyan oldal, vagy leírásotok, hogy a különböző években mi volt a változtatás, vagy hogy nézett ki az aktuális Defender modell?
Igen, ez egy szervó kormányos darab, nem tudom, hogy mikortól szervósak a Defenderek??!?

 

Köszi!

Előzmény: Luschin (34561)
Luschin Creative Commons License 2013.06.06 0 0 34561

Köszi fiúk a hozzászólásokat!

Megszereztem az alvázszámát hátha ebből TI kitudjátok olvasni, hogy ténylegesen mikori a gép:

SALLDVBC8AA257619

Amúgy meg érdekes, mert a környezetvédelmi besorolása a Definek 4-es (telefonba a forgalmiból ezt nézte ki) vagyis EURO II-es, ami nem lehetne semmi kép ha az a motor van benne... Szóval eléggé össze vannak itt a dolgok keverve... :)

 

Amúgy

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!