Hát ez valóságos nagykereskedő! tényleg van pár orosz meg ukrán is vevői között.
Ez nem lenne egy rossz tétel ocsóért. A pairok nem valami szépek, de a kazetták rendben levőnek tünnek. Kipróbálni érdemes lenne. (az újat úgyse bontanánk fel....)
A GX-9-es témáját már előtte felvetettem.70-100€-ért szokták sokáig árulni.Nünbergben volt egy ezüst színű olcsón,kazettákkal együtt.Hónapokig árulták.
Igen.80-90€.A múltkor belinkeltet is hamar megvetté(te)k(80€).Árakban otthon vagyok.30-40 től indulnak az itthoni árak,de nem ott végződnek.A reális ár, állapotfüggő.Az elmebayos áraknak,és vásárlásoknak köze nincs a valóságos árakhoz.A vevőkör nagy része is a ronyrázó orosz újgazdagok közül kerül ki.Nekik 600$ annyi,mint nekem 6 fillér.
Azért jó állapotú GX-95-öt távval nem kapsz idehaza 20 ezerért. Kint meg kicsit drágábbak. De ez az ár a GX-9-re tényleg irreális. Bár elég ritka gép lehet, a múltkorában éppen én tettem fel képeket róla, hogy ki ismeri.
Igen magas ez az ár.A GX-95-ösöket lehet venni 20 000 ft-tól.Gyakorlatilag a GX-9,az egyforma a GX-6-os szériával,csak automata kalibráció van a kézi helyett.Egyik sem keresett darab.
Azt hiszem nálam 320 nWb/m . A Maxell meg régi 4 sávos emlék, nem akarom letörölni. Szóval nem fogom megtudni hogy hogyan szólna vele a "nagy", a kicsi Akain hallgatom. No meg aztán nem is tudnék miről felvenni, és nincs min hallanom a különbséget... De majd egyszer talán. Ihagee
Nem 0 dB-n tudja ezt az M15A (audi kolléga mérte minap egy nem teljesen rendben lévő példányon, csapágyakat kell cserélni a tekrencelő motorokban) hanem akkora vezérléssel amit írtál. Ezek az adatok olyan jők hogy a gyakorlatban bármelyik megfelel ez már nem az A77 kategóriája.
Persze kivezérelhető +13 dBA-ig, csak nem mindegy hogy a 0 dB holvan! Mert a 175 nWb/m-től az 520 nWb/m-ig minden előfordul gyári beállításban.
Nagy sebességen azért már annyira nem játszik a szalagfajta mint mondjuk kazettában. Ha van 18-on Maxell UD-d, akkor tedd rá az Otarira, oszt próbáldd ki!!
Nem is tudom már ki mondta hogy a BASF PER 528-at kb. +13 dB-ig lehet kivezérelni félsáv+38,1 cm/s-on hogy még ne torzítson. Azt hiszem a legtöbben ezt sem használjuk ki. Igaz én csak kocamagnós vagyok, a nagyon jó felvételeimet ócska láncon hallgatom, de egyszer hátha... Az Otari MX 50 meg nem is volt olyan drága mint amiket egy NAB-os Akaiért is elkérnek. Ja és egy ORWO 106-tal is jól muzsikál, amiből 1 km 2 ezer ft... Ihagee
Ui: van pár tekercs TDK audua meg Maxell UD szalagom 18 cm-es orsón, kíváncsi lennék hogy hogyan szólnának 19-es vagy 38-as félsávos felvétellel.
Akkor, akikről én tudok E-MU 1212m tulajdonosokról, azok mind a "kevesek" közé taroznak, mert hogy mindenki (ismétlem, akiről én tudok) házi használatra vette, velem együtt. És bevallom, én nem is láttam egyetlen (mégoly szegényes) amatőr studiot sem, ahol belső hangkártyát használtak volna, vagy ilyennek a használata komolyan felmerült volna, mert azok leginkább csak otthoni "barkácsolásokra" valók, és nem is az amatőröknek (szerintem az E-MU 1212m-nél már ők is jobb eszközöket használnak) hanem inkább csak olyan érdeklődőknek, mint amilyen én is vagyok. Ez a hangkártya tökéletesen megfelel arra, hogy az ember eljátszadozzon URH rádióadások 24bit/192kHz-en való digitális rögzítésével, vagy hogy régi kazettákat digizzen be vele (szintén 24bit/192kHz-en), de szerintem már arra is alkalmatlan, hogy valóban jó minőségű nagy felbontású LP ripp készüljön általa. A baj, hogy ezt nagyon sokan nem látják be, és ezért is van tele a net olyan nagy felbontűsú LP rippekkel, amik ugyan tényleg nagy felbontásúak, de hangra minősíthetetlenek, mert sokan azt hiszik, hogy egy ilyen E-MU 1212m típusú, vagy ehhez hasonló minőségű belső hangkártya alkalmas erre, pedig ahhoz bizony már sokkal komolyabb, és főleg külső (saját táppal ellátott) audio interface-eket kell alkalmlazni.
(Na, meg azért, mert sok olyan LP ripp készül, ahol a gyalu, hangkar, hangszedő trio sem felel meg annak a minőségnek, amivel már érdemes lenne LP rippeket készíteni, hogy azokról az elvetemültekről már ne is beszéljünk, akik USB-s Lencokról, meg társaikról rippelnek, és ezt betetőzendő, még a netre is feltolják "szörnyű gaztetteik gyümölcseit".)
Tehát, mint E-MU 1212m tulajdonos továbbra is vallom, hogy ez az eszköz nagyszerű az olyan otthoni játszadozásokra, mint amire én is vettem, de már egy komolyabb amatőr kezében, vagy a legszegényesebb amatőr studióban sem állná meg a helyét.
Az AK5394 igen tisztességes AD, noha nem egy mai darab. Anno a 741-ekkel sok erősítőt csináltam, (persze másoknak mert magam maradtam a tranyásnál), senki nem panaszkodott a hangjukra, persze a '70-es években Mo.-on sok jobb nem is volt...