Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TdiOxi Creative Commons License 2013.06.08 0 0 34628

Azt csak óvatosan lovagoljál, nehogy meghójjá, mert akkor nem lesz érvényes a lifetime guarantee:))))

Előzmény: Nelson admirális (34627)
Nelson admirális Creative Commons License 2013.06.08 0 0 34627

Ezen a hétvégén már tényleg elküldöm, mert hétfőn megint eltünök egy-két hétre a messzi nyugaton.

Belelovagolok a naplementébe.

Előzmény: TdiOxi (34623)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.08 0 0 34626

Jovo heten megkerdezem!

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (34578)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.08 0 0 34625

Szep Joreggelt!

 

A kovetkezo a problemam:

 

tegnap menet kozben egyszercsak leult az autom legrugoja alaphelyzetbe. Semmi EAS Fault! Azota tiszta fapados es nem reagal semmire, hiaba nyomkodom az allitot, csak kivillan a megfelelo magassag jelzo narancssarga feny es semmi!

 

hangsulyozom nincs EAS Fault!!

 

Esetleg lenne valakinek valami otlete.??!! 

 

Ui. Ket napja vizpumpat, ekszijat csereltem, amihez lebontottam az elejet es kivettem a hutot, stb.

 

 

 

Koszonom

scottiepippen Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34624

Áááá irigy vagyok mint a kutya!

Mocsokjó képek. Remélem lesz még idén.

Előzmény: Vizdi78 (34618)
TdiOxi Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34623

Köszi te kis betonhuszár:))) Hol vannak az air lift sztárfotók? Az amcsik remegve várják, hogy küldhessék neked az új ballont:)))

Előzmény: Nelson admirális (34581)
TdiOxi Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34622

Ó én nem garázdálkodok vele annyit mint ti, és inkább túrázós mint játszós az autó. Sokat járok terepen, de én inkább az egyszerűbb utat keresem és nem direkt a legnagyobb dagonyát:)))

Előzmény: Johnny_Disco (34577)
Tie Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34621
Kösz, de a terv az, hogy proexék csináznak rá szép hajtogatott csöves leömlőt, mer olcsóbb, mint a gyári a Craddock-éknál.
Amúgy ki az az Albert Laci?
Előzmény: Lghtwght (34620)
Lghtwght Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34620

Szia Tie!

Szólj a szokolyai haverodnak, hogy az Albert Lacinál állítólag 2db hathengeres 2,6-os förmedvény is van. Hátha ad belőle leömlőt, vagy ami kell.

Viktor

Előzmény: Tie (34615)
Vizdi78 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34619

Biztos kérdeztem már de elfelejtettem,

A hidak végén lévő őköl fejekbe mennyi anyag  kell töltsem teli??

Vizdi78 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34618

Kissé megkésve de íme rengeteg kép a multkori ukrán túránkról:

https://plus.google.com/photos/107063814183270577052/albums/5885968988736123601?banner=pwa

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34617

egy ismerősöm volt Malayziába. megnézet vmi hires versenyt. és azt mondta dizel elvétve volt a kocsik közt. akkor azok hogy csinálják?

Előzmény: Tie (34609)
Tie Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34615

Köll hozzá egy Range hátsóhíd?

 

Tárcsafék, tekercsrugó, nagykerék ráfér, legfaszább utánfutónak. Egy jó erős ome rugóval elbír 3 tonnát gond nélkül.

Előzmény: Törölt nick (34614)
Tie Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34613

Vagy csinálj belőle utánfutót.

Előzmény: Tie (34612)
Tie Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34612

Vegyél hozzá angliából egy csupasz 130-ast felépítmény nélkül, csak fülkével. :)

Előzmény: Törölt nick (34610)
scottiepippen Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34611

Vákuumos előgyújtás szabályzó? : )

OK. Akkor ezt megnézem.

Előzmény: Tie (34596)
Tie Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34609

Ennyit azért ki lehet hozni a V8-ból is.

Előzmény: Tityitotyi1 (34602)
Tie Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34608

He. Megint kibaszták a nickedet? :-DDD

Előzmény: Törölt nick (34603)
Tie Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34607

Ha egyszerűen megkenegeted egy jó hőálló pasztával a gyertyakábelek végeit, meg felraksz egy jó új osztófedelet, és megfújod, vagy megszívod az osztófejet, akkor már bőven fog bírni annyi vizet, amennyit akarsz vele. Attól, hogy a géptetőt megmeríted egy csobbanásig, attól még nem vizet szívni a motor az osztófejből, ha megfújóst csinálsz, akkor meg főleg nem, annyit - de még többet is - röhögve ki fog bírni. Még azt is egy darabig, ha teljesen megmártod a motort a vízben.

Előzmény: Tityitotyi1 (34604)
Tie Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34606

Igen. Vizezésre a dízel való, triálra meg a V8. Ahova fordulat kell meg lóerő, ott a V8-nak nyomába se ér semmilyen dízel.

Víz alatt a dízel jobb, ennyi.

Előzmény: Törölt nick (34603)
Tityitotyi1 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34605

A benzines is játszós. :D:D(na meg úgy néz ki, hogy megtartom.....ilyen állapotút úgy sem kapok és elég megbízható is eddig)

A köv. tél előtt szerkeszteni akarok még rá egy hótolót előre. :D:D

Előzmény: Törölt nick (34603)
Tityitotyi1 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34604

Asszem inkább nem 3szoroznám meg az árát ezért. :D:D:D

 

Nagyon köszönöm a segítséget. ;)

 

Azért a kissebb pocsolyákra ami az elosztó alatt van azért addig vízhatlanítom valószínűleg. (fúlyásos technológiával)

Előzmény: Tie (34601)
Tityitotyi1 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34602

Na, erre lettem volna kíváncsi. :)

Tehát akkor be kell, hogy érjem a max kb. 80cm-es maximum mélységgel. (vagyis az elosztó aljának magasságával) :(

 

Ellentétben vele:

 

Előzmény: Tie (34600)
Tie Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34601

Persze elméletekkel elő lehet állni.

 

Ki kéne indulni egy P38 gyújtásából, ami 4db parazitaszikrás trafóból dolgozik. Azokat kell beépíteni, lehetőleg minél közelebb a gyertyákhoz. NAGYON közel. Hogy max 5-10 centi gyertyakábelek legyenek. A gyertyákat körbe kell venni ilyen lefenekelt csövekkel, azokat telenyomni szinültig szilikonnal, miután bele van húzva a gyújtáskábel. Közben el kell gondolkozni, hogy van-e olyan hőálló szilikonzsír, ami kibírja a V8 blokk hőjét abban a pici üregben, ahová a gyertya van betekerve, anélkül, hogy megfolyósodna.

 

Aztán ki kell herélni a gyújtáselosztót, és építeni bele egy hall jeladós szerkezetet, ami csak elektronikus jelet küld egy gyújtáskomputernek, ami aztán külön-külön vezérli a parazitaszikrás kis trafókat.

 

Ez így nagyjából 350-400ezer forint.

Előzmény: Tie (34600)
Tie Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34600

Hát, ha V8-at TELJESEN elmerítve akarod, hogy működjön, akkor ez kevés lesz.

Akkor magát a motorteret kell valami módon vízhatlanítani, letakarni a kerékíveket az alvázig teljesen, hogy onnan ne folyhasson be víz.

 

Szerintem V8-nál értelmetlen ezen dolgozni, sosem érsz el olyan eredményt, mint egy dízellel, ami akár órákig elketyeg víz alatt. A gyújtást SOSEM fogod tudni levízhatlanítani annyira, hogy hosszú ideig kibírja nedvesedés nélkül.

Vagy ha mégis, irreálisan nagy szopó lesz megcsinálni.

Előzmény: Tityitotyi1 (34599)
Tityitotyi1 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34599

"Ha az elosztó lukain át vizet szív a motor, akkor ott már rég tökmindegy, akkor már szív az vizet máshol is. Pl. a légszűrőn. Kicsit nagyobb átmérőben, mint egy 3mm belső átmérőjű gumicső..."

 

De a légszűrőn sem szív be hiszen az is meg lesz csinálva teljesen vízhatlannak.... én úgy szeretném megcsinálni, hogy az valóban víz alatt is működjön. Ezért is a fújásos szett tetszik jobban.

Előzmény: Tie (34597)
Tityitotyi1 Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34598

Na de miértelme a szívásnak ha az leosztón a többi lukakon vizet szív be? Hiszen víz alatt lesz a rendszer egésze.....

 

Elosztót még a ladás korszakomban szereltem sokat, de annak már 15éve. Ezért nem is nagyon értettem, hogy honnan kap levegőt ha mindent ledugózok. :D:D:D

 

 

Előzmény: Tie (34595)
Tie Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34597

Ha az elosztó lukain át vizet szív a motor, akkor ott már rég tökmindegy, akkor már szív az vizet máshol is. Pl. a légszűrőn. Kicsit nagyobb átmérőben, mint egy 3mm belső átmérőjű gumicső...

 

 

"Vagy nem jól értelmezem és az elosztó a motor felé üreges és a motor belő részéből szívja ki a levegőt?"

 

????

Szedjél szét egy elosztót, oszt megérted.

Előzmény: Tityitotyi1 (34593)
Tie Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34596

Az a vákumos előgyújtás-szabályzó...

Előzmény: scottiepippen (34594)
Tie Creative Commons License 2013.06.07 0 0 34595

A szívásos módszernél nyilván nem tömíted le. Van az osztófejen alul vagy két-három furat. A másiknál ezeket le kell tömíteni.

 

A szívásos szerintem jobb. Egyszerűbb, és biztosabb.

Az ugyanis régi igazság, hogy ha letömítesz valamit, akkor attól még a víz oda BE fog jutni, csak kifolyni nem fog tudni... :)

Előzmény: Tityitotyi1 (34593)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!