Segítséget szeretnék kérni. Valaki tudja, hogy a képeken látható kódpados rablásgátlós riasztónak mi a típusa? Esetleg bekötési leírást is megköszönném! Vagy bármi infó jól jönne róla. Köszi!
Hello vettem egy spy autoriasztó szettet. Bekötöttem a leírás szerint, vezérli a gyári központi zárat (b corsa), beriaszt, kiold, nyit zár, shock senzor müködik, viszont van két szál, az egyik eg kék amire az van irva door trigger (-) és egy zöld door trigger(+). a kék szálat rákötöttwm az ajto nyitás érzékelő kis pecekre ami testet zár. Nos ha nem kötöm rá az autó visszazár, ha rákötöm nem zár vissza viszont akárhányszor kinyitom az ajtót 30mp-ig villognak a lámpák, még ha csak félreálok akkor is. Ha zárva van és ajtot kinyitom beriaszt amikir letestel. Ez a villogás mitől van ls hogy lehet megszüntetni hog ugy müködjön ahogy kell? Sa11-15F a tipusa.
sziasztok nekem van egy LAserline910e tipusu riasztom de nem találtam hozzá seholsem bekötési rajzot így nem tudom hogy melyik illetve milyen színű kábel hová tartozik minden segítséget szívesen veszeek a legjobb az egy bekötési, kapcsolási rajz lenne
A fiam vett egy autót, amelyhez 1 db távirányítót adtak. Ez a távirányító riasztót kapcsol, illetve ajtót nyit. A riasztót "Radix 2TN" néven azonosítottam, melynek vezérlőjén a következő feliratok vannak: PS Radix No. 0014317, 37RA-011022.
A neten találtam név szerint, illetve külsőre hozzá való kapcsolót, amelyet megrendeltem.
Nem olyat küldtek. Helyette egy nagyon hasonló, azonos márkájú szerkezetet kaptam. (Fényképek). A meglévő ( kék LED-es) kétgombos kapcsoló csak egy gombbal dolgozik, vagyis egy gomb nyit-zár, és ugyanaz élesíti vagy kapcsolja ki a riasztót. A megrendelt (zöld LED-es) és megkapott kapcsoló viszont az egyik gombbal nyit és kikapcsolja a riasztót, a másikkal zár és élesít. Ezt a kapcsolót a mai napon visszaküldtem, mert a kereskedő szerint nem lesz jó az autóhoz, és nem is tudnak másikat küldeni. (Szerintük ez már kb. 7 éves típus). Azt mondták, hogy a külső formája, és a LED színe is számít.
Mivel én e téren (is) laikus vagyok, ezért kérem a segítségeteket.
Hol próbáljak szerezni megfelelő távirányítót?
Az első kép a meglévő kék LED-es a neve Radix 2TN, a második a megrendelt (visszaküldött) zöld LED-es kapcsoló, neve Radix 2TN-G.
Van egy Gepard autóriasztóm.Valaki tudja,hogy a távirányítóját,hogy kell felprogramozni?Négy gombos lapos fajta.A távirányító működik a jelet kiadja,de a riasztó nem kapcsol.A másik táv rendesen működik.
Hali lenne egy kérdésem valaki ismer olyan riasztót aminek avital a távirnyákja a központon meg kék mx4 felirat van valami programozási leírás kéne mert egyfolytában visszaélesedik.
Caesar 215u riasztóm van (11 éves) és nem reagál a távirányítókra, folyamatosan riaszt. Felhívtam egy beszerelő műhelyt, ahol azt javasolták, hogy újra kell tanítani a távirányítókat. Hiába zártam rövidre a tanító tüskét, nem változik semmi.
En is kerdezni szeretnek. Sajnos elveszett a kocsikulcs amin a Laserline 274 tipusu riaszto taviranyitoja volt. Van ugyan tartalek, de azon a gombot nyomva a led nem folyamatosan vilagit hanem gyorsan villog.
Jelenleg kivettem a riasztot. Lehet ezt valahogyan resetelni, hogy elfelejtse az elvesztett iranyitot es hozzatanitani egy uj illetve ezt a meglevo rosszat?
Koszonom elore is! (Bar az elszomoritott, hogy a kocsi kinyitasa utan kb 1 perc volt "kiiktatni" a riasztot..)
Üdv. Remélem tud nekem valaki segíteni. Merci Clk-m van 2008-as, gyári rissztóval, emelés és belsőtér érzékelővel. Az utóbbi napokban ( de nem minden alkalmmal) zárás-riasztás után pár másodpercel, percel, vagy akár fél órával elkezdenek villogni az indexek, hangos riasztás nincs. Az ajtókat motorháztetőt, csonagtartót többször ellenőriztem...be voltak csukva.
Záráskor csippanás nem hallatszik ( bár nem tudom hogy kéne-e)
ill. Azt sem tudom,hogy normális-e hogy zárás után az emelésérzékelő lassan villog.
A kűrt elvileg jó, amikor megpróbáltam levenni. ( riasztott állapotban )az akusarut vinnyogott rendesenn.
Ha tudja valaki mi lehet a probléma, írja meg. Köszönöm.
Nézelődtem az interneten autóvédelmi rendszerek összehasonlítását kerestem, de nem igazán találtam ilyen oldalt.
A forgalmazók meg persze, hogy a saját termékeiket dicsérik. Az lenne a kérdésem a hozzáértőktől, hogy véleményetek szerint melyik autóvédelmi rendszert lenne érdemes beszereltetni, ha most vennétek autót?
Gondolok itt a Pajzs, Cerberos vagy hasonló, számomra ismeretlen forgalmazók termékeire. Nagyjából 200E egy ilyen rendszer, ahogy elnézem az áraikat, de nem tudom melyik mivel tud többet a másiknál.
Bocsi de nem az a riasztó, csak az alap egység az, de azon van egy Gepárd CA-012 , ezért is van külön táv az autő távján kivül ami 4 gombos és gepadr feliratos, szoval ezt hogy lehet tanítani? köszönöm
Sziasztok, ven egy ilyen riasztóm a sárkányban : rhino z1m nn
az egyik távval müködik csak, a másik ad jelet megnézte egy ismerős de nem veszi a riasztó valószínű elprogramozódott mert eddig jó volt, elemcsere után már nem, szóval ehhez kellene hogy hogyan lehet a távot megtanítani neki, van egy halom doksim hozzá mert minden megvan a távhoz még a beszerelési gari is de a táv tanítás egyikben sincs leírva, köszi előre is.
Olyan gondom lenne, hogy most volt karosszériásnál az autóm.
A javításhoz le kellett venni a sarut az akkumulátorrol.
Most visszatéve folyamatosan riaszt az autó, nem reagál a távirányítóra sem. Csak ha vissza le van véve a saru akkor hallgat el. Kb. 1 hetet volt áramtalanítva.
Üdv a topkilakóknak! Ha 7-8 napig álla a kocsim, lemeríti valami az akkumulátort. Arra tippelek, hogy az Enforcer saját akksija meríti le. A riasztó nem egy mai darab, ahogy az autó se.
A szakértőket kérdezem, hogy vane- ennek realitása, és ha igen, akkor honnan tudnék a riasztóba másik akksit venni.
Az Enforcer pontos típusát nem tudom, egy 3 gombos távvezérlő van hozzá, ilyen:
Sziasztok. A segítségeteket szeretném kérni hátha tud valaki.
Van egy Gamma G952E típusú riasztóm, egy darab távirányítóm van hozzá, ami megadta magát nemrég. A LED világít rajta, ha nyomom a gombot viszont nem történik semmi. Elemcsere, mikrokapcsoló csere volt, de semmi változás.
Talán a kódot felejtette volna el?
Újra lehet programozni esetleg, vagy gondolkoztam tanítható távirányítón, de így nincs működő távirányítóm.
Van egy kis problémám.Van egy Hyundai accentem amibe 2003-ba szereltek egy Wolf autó riasztót.Volt benne benzint lezáró funkció stb.Nem nagyon remekelt,pár éve elvileg kiköttetem a kocsiból,sziréna nem szólt,mi nem is nyomogattuk a távkapcsot,nem használtuk a riasztót.Tavaly az aksit kivettük a gépből és azt vettük észre,hogy az index villog és a kocsi nem indul,megtaláltam a riasztó távkapcsát és nagy nehezen sikerült lekapcsolni a riasztást és feloldani a benzin elzárását.
Tehát szeretném a riasztót végleg megszüntetni az összes funkciójával együtt.Esetleg valaki tud valami normális riasztóst.A Hyundai klubból ajánlottak,de lehet nem tud bevállalni majd.
A nejem 97-es Mitsubishi Carismájában központi zár és riasztó is van. Már többször tapasztaltam, hogy akkumulátor csere vagy a saru levétele után, ha az új akkut vagy a sarut visszakötöm: megszólal a riasztó. Eddig a távirányítóval mindig gond nélkül le tudtam állítani. Most lemerülés miatt egy akku cserét akartam csinálni, de a beinduló és iszonyatosan üvöltő riasztót nem tudom leállítani. Így aztán nem tudtam kicserélni a lemerült akkumulátort. Mivel tudásom nincs hozzá, még szerelőhöz sem tudok elmenni akku nélkül. Van-e valakinek ötlete, hogy mit csináljak?
Sziasztok van pár darab ilyen mikrokapcsolóm eladó ha valakit érdekelne! Autó központi zárakba való kapcsolók! Én ezt raktam Borába ajtózár kapcsoló helyére és azóta is tökéletesen működik
Adott egy Radix 3T autóriasztó ultrahangos térvédelmi modullal. Az a probléma, hogy bizonyos napokon az élesítés után rövid időn belül (max. 30 mp) riaszt, az indikátor lámpa szerint az ultrahangos modul a hunyó. Ahol beszerelték, már állítottak az érzékenységen, de néhány hét múlva ismét előjött a probléma. Ha szerencsém van, 2 próbálkozás után rendeltetésszerűen működik, de van, amikor semmit nem tudok tenni. Később magától helyreáll a rend. Valami ötlet ezzel kapcsolatban?
Szintén a szervízben mondták, hogy nem lehet lenémítani a pittyegést ki/bekapcsoláskor. Előbányásztam a kézikönyvét, s találtam egy táblázatot, ami alapján nem csak elnémítani lehet, de kisebb hangerőre is lehet állítani. Mennyire veszélyes belépni a programozási módba, s magamnak állítgatni? Van valami, amire különösen oda kell figyelni?
Segítséget szeretnék kérni, Skoda Feliciámban Laserline 210 típusú riasztó van, ezzel nincs is gond . A gumifül amivel fölfűzhető a kulcs csomóra rossz minőségű mindig leszakad, pedig vigyázok rá. Egy új ház 2000 Ft hozzá, de az se jobb minőségű. Arra jutottam, hogy cserélni kellene a riasztót. Milyen típusra érdemes cserélni és mekkora munkával jár?