keresnek 5 ajtos stilot a tobbi szarolasz melle a csaladba. hahun nincs most tul jo felhozatal. ha esetleg latokorodben van jo ajanlat, akkor esetleg szolj nekem vagy a potencialis eladonak rolam, koszonom. preferencia: 1M kornyeke, 100e km, dynamic, benzines, normal allapot. multiwagon is szoba johet. van ilyen vajon most a stilo topicon?
en semmit se, de meg egy nyomorek betetcseret se tudok megcsinalni az auton. mondjuk nem is akarok annyira, de azert frusztralo az erzes, hogy minden ilyennel szervizbe jarok.
csodalkoznek, ha ennyiert nem vinnek el mar ma vagy jovoheten, messze a tied a legjobb ajanlat most a bravok kozul. ha en most bravot keresnek, mar ott tobzodnek nalad. :)
Megmondom őszintén, hogy e hétig eszembe sem jutott a Mazda3, csak a feleségem mondta, hogy a melóhelyén látott egyett és azt hitte, hogy én vagyok a bravoval, csak aztán esett le neki, hogy az nem bravo. :-) Lementek , megnézték és kiderült, hogy a kolleganőjéé. Azt mondta, hogy nagyon szép, pedig Ő nagyon nem nézegeti az autókat. Ekkor került a képbe.
A következő autóvásárlásnál már nem akarok kompromisszumos megoldást, hanem olyat veszek amilyet szeretnék. Ezt anno Cropdusterrel meg is beszéltük. :-)
Ezért is a 2.0 165 lovas Revolutionre kértem ajánlatot, bíztam benne, hogy a listaár csak listaár, de sajnos nem, annyi az ára. A másik amit néztem az új Octavia, 1.8 TSI hasonlóan jól felszerelve, mint a Mazda. Árban partiban vannak.
Inkább várok még, a bravot "csak" piackutatás céljából hírdettem meg egyenlőre.
Az a helyzet, hogy nem köteleztem el magam még egy konkrét márka/tipus mellett sem. Nagyon tetszik a 159SW is.
Hozzáteszem, ha nem jön nekem anno az a suzukis vagy legalább nem viszem "márkaszervíz"-be, hanem megcsinálom magam, most nem gondolkodnék a cserén.
(a napokban/hetekben autóztam elég sokat octaviaval, 1.6 szivó és 1.4 turbos is. kifejezetten kényelmes autó, jó vezetői poziciókkal. olyan volkswagenes feeling. érzem én miért dícséreik, de egyszerűen nem az én autóm. messze-messze a szarolaszos élménytől, a halovány fékeiről nem is beszélek)
lehet, hogy most üt, mert új, de eltűnik a tucaautók között sztem. a 156 meg kultusz lehet akár.
a 2.0 motor biztosan jó, de sajna nem az a jövő.. :(
engem spec nem érdekel az imazs, a bravot kipróbáltam , megtetszett. pedig német autóm volt előtte (volt bimmerem is) és golf-ot akartam, de ár-érték arányban nekem nem ad(ott) többet, mint a bravo. (megjegyzem nekem a julia sem ad többet)
Szerintem a kinézete akkorát üt mint régen az Alfa 156 ütött.
Motorikusan más utat jár, én úgy vélem nekik van igazuk de ezt úgy is csak az idő mondja meg.
Presztizs szinten szerintem a középmezőnyben van, de itt az Alfa is csak a belépő szint, a Fiat meg be sem lép ide /sajnos/.
Extra hegyek vannak benne, ahhoz képest a súlya igen kicsi /kb. 1300 kiló/, de én is sajnálnék érte ennyi pénzt. Ráadásul 3-4 hónapot kellett rá várni.
A barátomék most vettek egy Mazda 6 -ot az asszonynak, 2 literes 165 lovas benzines motorral, a 120 lovas T-Jet Bravo meg megmaradt neki.
Vezettem a kocsit, egészen más karakter mint a kicsi turbós benzines. Csendben gyakorlatilag rezzenéstelenül alapjáratról húz, nem kimagasló erővel de amit tud azt mindig tudja. A fogyasztása meg valóban kicsi, 6,5 -7 literrel eljárnak ott ahol a T-Jet inkább 7-8 között eszik! Habár nincs meg a turbós autókra jellemző hátbarúgás de nagyon harmonikus a motor.
Az asszonykának nagyon tetszik a kocsi, a barátom szerint viszont a Bravo jobb, valahogy jobban egyben van neki. Nagy szó ez egy olyan ember szájából aki a Bravo vásárlása után anno a következőket mondta : -Miki, kurva jó a kocsi csak egy baja van, hogy Fiat embléma van rajta! Nincs presztizse! Mért nem Honda vagy Mazda! -
Én nem vezettem annyit az új Mazdát hogy objektív véleményt alkothassak, de tetszik. Valószínűleg nem bánnád meg.