Néhány hónapja hirdeti. Az arckönyvön egy land roveres csoportban annyit írt róla, hogy pöccre indul.
(Megjegyzem, hogy én nem indítgatnám turbo nélkül, de ő tudja...)
Szerintem érdemes lenne megnézetni valakivel, akinek van hozzá kütyüje és ért is a TD5-höz. (Mármint a fedélzeti számítógéphez, vagy mihez.) Úgy hallottam, hogy pl. Hatalyák János ért hozzá.
Aztán ha azt mondja, hogy oké, akkor egy lökös, turbo, meg némi kozmetikázással szerintem megérheti ezt a pénzt. Valószínűleg alkuképes lehet, mert a pénze áll benne... (1,5 mFt-ról indult az ára ha jól emlékszem.)
De mivel kereskedésben van, nagyon szerintem nem is lehet alkudozni, esetleg ha bentragad nála egy 1-2 évre... :) De az meg megint csak nem segít az állapotán...
ja. Csak az azóta eltelt 12 év során szétvágták, szétrohadt, nem volt gazdája.... meg kell nézni alaposan. De ami a képeken már ennyire hervadt, az szemtől szembe NAGYON rémisztő szokott lenni.
A "2 kerékmeghajtásúra átalakítva" módosítás onnan jön, hogy ha a korábbi tulaj hóban vagy sárban csapatott egy hatalmasat, jó eséllyel kinyírta a központi viszkót, ennek hatására valamelyik tengelyt levette, hogy ne ölje meg a hajtáslánc többi elemét is. Ez a viszkó kb. annyiba kerül, mint ez a meghirdetett autó.
A fogyasztásd ne nézzed, ha 20 alatt van egy terepjárónál, akkor az már baráti, a nagy költségek nem a gázolaj adja, hanem az ökörködés utáni javítgatások, hajtáslánc karbantartása, kitört ablakok, eldeformálódott karosszéria elemek pótlása, stb..
Ha nem akarsz terepezni, akkor inkább kombi, ebben az árkategóriában csodákra ne számíts, gyakorlatilag minden terepjárónak megnevezett szerkezet bontószökevény.
Akkor miért nem veszel inkább egy kombit, vagy kisebb egyterűt? Ez valami gányolt szar lehet, ráadásul itt senkinek nincs ilyen. Így aztán tapasztalat se nagyon van róla, de létezik freelander fórum, bár nem tudom mennyire élő. Amúgy ennek már csak a neve LR, nem sok köze van az igazi terepjárókhoz.
egy analfabéta kérdés: ha tengelyenként eltérő méretű gumikat raknék az autó alá akkor nagyon meghalnék? pl hátul lévő guminak a kerülete nagyobb kb.13 cm-el. nem bántja a hajtást?
Semmi különös nincs benne, hogy miért ezt néztem ki, csak annyi, hogy az állapotához képest jó árban volt, míg ki nem derült, hogy (legalább) 10évvel öregebb, mint aminek mondják. Így már telejsen más a story...
Ha követném, azt amit felvázolsz, és vennék egyet 1,5 körül, akkor annak mi lenne a vége, míg kb ennyire fel lenne újítva???
Nem mondom, hogy erre nem kell(ene) költeni, de egy alváztól a fényezésig több százezerbe lenne még pluszba. Annyit meg nem tudnék rá áldozni.
Nézd, ha műszakilag rendben van, akkor ki nem szarja le, hogy milyen blődli marhaságok vannak a papírjában?
Arra a motorra meg lehet rakni turbót, intercoolert, oszt mindjárt 100 lóerő.
Egy31*10.50 R15méretű guminak mi a váltó mérete normál (mm-es mértékben) méretben megadva?
Köszi!
Amúgy tegnap megnéztem a fekete Defendert. Amit láttam, hogy a motor benne a régi, 1980-as évek beli, mint a kasztni. Az eladó mondta is, hogy 86os az autó, de utána már 96os volt. Mindegy...:) A forgalmija 96os az biztos, ill kék a környezetvédelmi matrica a rendszámon.
Az adagalóból folyt a gázolaj, a hengerfej tetején ill. az oldalán voltak olajszivárgások, ill. az egyik ökölfej is mintjha olajat eresztett volna, de a kasztni és a belseje eléggé egybe van. Korábban fehér volt a gép, ami ott látszik, mikor lepattan fekete róla.