Én nem tudom, lehet, hogy velem van a baj, de már utálom szervízbe vinni a kocsit, mert utána mindig helyre kell hoznom valamit. Ez is milyen már, hogy egy szutykos vödörbe leengedik a hűtőfolyadékot, majd vissza is önti a ganéval együtt.
Lehet, hogy nekem nagyok elvárásaim, de tele a .....
Szélre nem lehet érzékenyebb, mint bármely hasonló vas. Elég emberes vihar kell szerintem - ha csak ketten ülnek benne akkor is - egy majdnem másfél tonnás vasat eltolni.
Viszont a fényszóró lehetne erősebb.
A hatos váltó pont jó.
A kapcsolók - megszokás kérdése.
Csomagtartóval igaza van - ezt beáldozták a dizájn érdekében.
Városban lehet, hogy 8,5 - vidéken nekem most 7,0, télen 6,5
1800 km-t ment vele :) azért az elég kevés egy etalon népítélethez, meg elfelejtette frissíteni is a véleményt :)
Mindemellett jogos amit ír.
A fogyasztás az tényleg olyan, ha nem nyomod neki tud enni 6 litert is, de sajnos én nem tudom nem nyomni neki, pedig próbáltam pályán is spórolósan menni de nem megy. :)
"Először akkor jött az első 30 másodperces csend, amikor mondta az egyik, hogy kapcsoljam már be a Hi-Fi-t. Gyönyörűen szól. A következő 30 másodperces csend pedig akkor jött, amikor 2000 fordulatról diszkréten adtam egy kicsivel nagyobb gázt 4-ben. Nem egy eszeveszett gyorsulásra kell gondolni. Az autó olyan szépen, elegánsan meglódult, hogy a németek fesztgestellték, hogy "azt a kúrva" ez egy 1.4-es motor Turbóláderrel. Szép! 120Le és 200Nm forgatónyomaték már minden átlagembernek tud kellemes perceket és egy kis élményautózást okozni. :)"
Én tegnap mentem pályán (M1) végig oldalszél 140 nél többel nem nagyon mentem. Egyszer kapott belém rendesen a szél, akkor éreztem egy pillanatra, hogy odébbrakott, de nem fél métert.
A népítélő biztos, hogy túlzott, azért ennyire nem szar a bravo. Ő egy 90 Le-t próbált, amúgy a többi véleményével egyetértek, (bár nem zavarnak annyira) annyit még hozzátennék, hogy nem tudok egy k. félliteres üdítőt olyan helyre rakni hogy egy gyenge fékezésnél ne boruljon előre a p... ba.
Szerdán jöttem haza az M7-esen Bp-ről Fehérvár felé(nem Bravo-val), ebben az ítéletidőben este 5-6 között.
Jött velem egy tempóban (ő is megelőzött, én is visszaelőztem, direkt játszottam a sebességgel) egy Maranello Bravo Abarth jellel a Bravo embléma fölött.
Rendszáma majdnem sátánista volt :-) Anyósülésen újságot olvasott az utas.
Szerintem sose foglalkozz bérelt autós népítéletekkel. Ha meg is történt amit ír, annak műszaki hiba volt az oka. Jó állapotú futóművel a 900 kilós suzukit sem dobta arrébb a szél alattam a virsli gumikon, nemhogy egy 1300 kilós széles autót.
De az is lehet hogy emberünk csak ijedősebb a kelleténél.
Nagyon csodálkoznék ezen ha ez igaz lenne (odébb dobta fél métert szél a kocsit), Ti mit mondotok erre, mint tapasztalt tulajok? (én még nem menten nagy szélben az új szerzeménnyel)
Nekem a régi Bravámon egy majdhogy nem házi gyártmányú dob volt fent acélból. 2006 ban rakattam rá és tavaly azzal a dobbal lett eladva. 7év allatt nem rohadt le róla! Persze néha leszedtem és átfestettem.Egy kis karbantartással szerintem igen csak el lehet tolni a szétrohadást.. :)