Szeretnék megnyugtatni mindenkit, hogy az egyéb minden alapot nélkülöző híresztelések ellenére a Bbmot motorkocsi nemsokára elérhetővé válik az előzőekben már hivatkozott modellboltban.
Én csak javasoltam. Ugyanis mindenkinek jobb lenne. Te nem égetnéd magadat, másokat meg nem irritálna az, amiket ide írogatsz. Jó dolog az összes topiklakóval harcolnod? Mert eddig senkinek sem sikerült Téged megérteni. Nem lehet, hogy mégis Nálad van a baj? De ahogy gondolod...
Némely körökben búgófrekvenciás homálytizedelő kell az irónia írásjelek meglátásához,olyanom még nincs.
De a legtöbb ember az a "némely köröktől" sokkal nagyobb körés náluk a magyar helyesírásban a mérvadó: ahol az ironikus kifejezéseket idézőjelbe szokták rakni és akkor még a vak is látja hogy ki mit szeretne kifejezni.
Az írásjelek hiánya szóban nem látszik,de nem is "hallottam" a monitoron :)
Ja-ja. Egy 301-es homloklámpái még sok szódával elmennek kiegészítőként. Na de egy Bz homloklámpája, mint kiegészítő... Persze nem kizárt, hogy majd lesz gyártó, aki a Bz-hez külön mellékeli az öntőkeretről letörhető lyukat és lámpát, hogy utólag a II-es korszakos Bz-ből mindenki kedve szerint csinálhasson háromlámpás kivitelt... :)
Rossz hírem van,az hogy az ablakot festés előtt beragasztani nem igen egészséges :)
de biztosan ablakpucoló az egyik képesítésed és vízfestékkel festesz vagy sminkmester vagy :) mert kicsit egyszerűbb nem kimaszkolgatni a részleteket ha nem építem be.
De még fontosabb ha a festék a maszkoló mellett szárad meg peremesen akkor aztán nem lesz szép.
De biztosan a gyárak is így csinálják és azért olyan színű az ablak alatt is minden hol a kaszni,mert a ragasztó alá is be tudnak fújni egyenletesen amit már a maszkoló takar :)
Látszik, hogy halvány fingod sincs a jármű építésről és festéstől. Pedig azt még egy óvodás is tudja, hogy a homloklápát sokkal egyszerűbb a festett kasztnira ráapplikálni - kifúrni, beépíteni a keretet, világítást, kimaszkolni a tetőt és úgy lefújni pont ugyanazzal a sárgával - mint ugyanezt a festést előtt megtenni. Mondjuk én még az ablakot is beragasztanám előtte.
Tény hogy nem tamiya és egyéb makett festékekkel festeni és persze nem remegő kézzel kell hozzányúlni egy modellhez.
A lámpa furata egy dolog és fontos hogy az utólag felrakott kiegészítők sokkal szebben mint a modellre festés előtt felrakottak . . . így a lámpakeret is ha nincs agyonfestve.
De vannak 200ezer forintos modellek amiknél a lepattogzásokat a ferde ütközőt és ferde mellgerendát is elfogadják . . .
Még mindig azt látom,hogy csak nézés van és olvasás az nincs :)
Mint leírtam--és talán látszik is hogy nem kész a jármű és egy vakítóan fehér kasznin nehezebb pozicionálni egy fúrást mint egy sötétebb alapszínen.
Gondolom látszott a képen hogy nem a felső mozdony kerekei vannak az alsó tetején merthogy nincs is benne,úgy ahogy még feliratok sem voltak rajta ....
De minek is kéne magyarázkodnom,inkább beszélgessünk a hibátlan modellekről :)
Á, hogy van az MTB M44 Bobo?
És hogy van a MÁV ABmot?
Jó helyen lesz a homloklámpájuk?
Állítólag annyira nem lesz rajtuk rossz helyen a homloklámpa,hogy modell sem lesz......ami pedig nincs azon nem lehet hibát találni ....
Furcsálottam is hogy az MTB gyári oldaláról eltűnt az ABmot fotója--de valószínű azt jelzi hogy nem fog készülni---mert helyette egy második M275-t és még egy PKP motorvonatot készítenek.
És a nem 100 darabot kellene megvásárolni az M44-ből,hanem 1000 darabot.
Megnéztem azt a kevéske Bzmot fotómat, tényleg picit magasabban van, de az én szememben az ordító hiba ennél azért egy kicsivel komolyabbat jelent. :-) Együtt tudnék élni egy ilyen modellel. :D
Magyarázd meg akkor hogy mégis miért tudott több (külföldi, főleg az egykori NDK területén) dolgozó kisszériás cég alvázakat, forgóvázakat esetleg konplett hajtásokat szerezni nagyobb mennyiségben a Rocotól? Illetőleg ha már pont a kerekek a téma hogyan lehet hogy több német boltban is több mozdonyra való ac/dc kerék szettet tartanak, illetve alakitanak is át így gépeket?
Ja már rájöttem a Roco is az Esu zsoldjában áll és tönkre akarja tenni a szent digitúlszt....
Nem vagyok hatalmas, egyáltalán. Most másoljam ide be a megállapodást? Sajnálom, nem tehetem. De nem csak én vagyok így, van pár osztrák cég is, akiket én is ismerek, és tudnak rendelni a 100db felett is.
Nem bántottam én senkit, Téged sem, csak gondoltam egy nálam nagyobb cégnek csak van nagyobb respektje odakint.
Én kiszálltam, a személyeskedésekbe nem megyek bele...
Erre jött, hogy a ROCO nem ad el nagy tételben alkatrész. De igen, csak nem minden, "utcáról beeső" vevőnek.
Azért légy szíves próbálj megrendelni most a Roco-tól EGY ADOTT CIKKSZÁMBÓL mondjuk 100db-ot!
Elég érdekes lenne, hogy egész Európában CSAK TÉGED, a "hatalmas" Csíkos Műhelyt szolgálna ki egy ilyen rendeléssel a Roco!
És itt nem "utcáról beeső" vevőről van szó, hanem akár a legnagyobb forgalmazókról......
Mert felvilágosítlak "Mester", hogy külön figyelik az alkatrész rendeléseket, és egy adott cikkszámból a 10 db-ot meghaladó rendelést automatikusan törlik........
Ezt jobb ha nem erőlteted tovább, beszélj inkább az általad megjavított üzemképtelen mozdonyokról!
"Na látod, szerintem pont erre célzott Dampf is, amikor példálóztál... :)"
Erre a mondatodra írtam, amit írtam, hogy nem vagy képben. Abban sajnos nem tudok segíteni senkinek, hogy ROCO alkatrészeket szerzek be neki akármihez. Ha képben lettél volna, akkor szmájli ide vagy oda, nem írod be. Vagy tévedek?:-)
"...attól az apróságtól eltekintve, hogy a szervizelésen kívül kisszériával is akartál foglalkozni. Szóval elnézést kérek, nem tudtam, hogy a Roco a nem megvalósult kisszériádhoz is adott el alkatrészt."
Remélem ez nem baj? Mármint, hogy akartam valamit, és az sem, hogy egyelőre nem él a projekt...
Nem olvastam ki semmiből semmit, csak tisztázni szerettem volna hogy:
1: Nem vagyok alkatrész viszonteladó.
2: Igenis meg lehet állapodni egy gyártóval, hogy kellene egy kisszériás modellhez 50-300db alkatrész tőlük.
Ha nekem, egyszemélyes kis pontnak sikerült (nem is eggyel), akkor egy nagyobbnak is menni fog.
:-)
Nem akarom én kritizálni a DT V42-t, nem vagyok sem mellette, sem ellene. Sőt, örülök is neki, hogy vannak. Csak kiszúrtam egy apróságot, ami szerintem kevesebb költségből is (anyag, munkaidő) kihozható lett volna. Igaz, apróság... Erre jött, hogy a ROCO nem ad el nagy tételben alkatrész. De igen, csak nem minden, "utcáról beeső" vevőnek.