Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TdiOxi Creative Commons License 2013.06.11 0 0 34702

Akkor én inkább már ebbe fognék bele:)), bár a karosszéria rendberakás benne lenne nnémi pénzbe, de a többi jónak tűnik.

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/land_rover/defender/land_rover_defender_series_lll-6922610

 

De mondjuk ez is megmozgatta a fantáziám, olyan kis szaladgálósnak:)

 

http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/land_rover/defender/land_rover_defender_90-6350582

 

Géza, te készülsz Recskre?

Előzmény: pinguru (34701)
pinguru Creative Commons License 2013.06.11 0 0 34701

Sziasztok

 

Tegnap megnéztem a fekete 110-es defit. Ez egy elárverezett autó volt, elkezdték felújítani és közben a bank elvitte, a turbo be lett adva felújításra de már nem lett kivéve.

 

Az ajtó burkolatok is le vannak szedve, de a mechanika alatta megvan, a hátső 4 ülés hiányzik, a pótkeréktartó is.

 

A motort nem indítottam el turbo hiányában, nem láttam a motorvezérlőt, de lehet, hogy rossz helyen kerestem.

 

Az alja rozsdás, de nem vészes, hátul a gátló sárfogó lerohadt, az alváz lezáró konzol is nagy tempóban rohad. 

 

Eljátszottam a gondolattal, hogy megvegyem-e, az asszony határozottan elutasítja a fejlesztést. Nem tudom, hogy milyen állapotban van a motor és a váltó, a terepváltó úszott az olajban, ami egyrészt a korábbi turbómentes indítástól lehetett, a kuplung a másik nagy kérdés, ugyebár kettöstömegű lendkerék.

 

Túl jó állapotban van ahhoz a Disco, nincs szívem eladni illetve szétbontani, plusz egy autó már nem fér el a telken.

fejes.i Creative Commons License 2013.06.11 0 0 34699

Ez ördögi! ;-)

 

Előzmény: turbo2 (34698)
turbo2 Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34698

És , hog yvan ez? előbb elmegy az erő és nem nyitható az ajtó, vagy nyitnád az ajtót és elmegy az erő ?

 

Előzmény: terrano1 (34696)
TdiOxi Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34697

Vígaszként mikor megy a P38 egy jó kis videó:

Még a végén megjön a kedvem egy P38-hoz, de szigorúan faluba járósnak:))))

http://www.youtube.com/watch?v=64EZpFnjFnQ&NR=1&feature=fvwp

Előzmény: terrano1 (34693)
terrano1 Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34696

kézi kályha.

Előzmény: turbo2 (34695)
turbo2 Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34695

automata vagy kézi, és benya vagy kályha?

Előzmény: terrano1 (34693)
turbo2 Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34694

mi???

 

Előzmény: terrano1 (34693)
terrano1 Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34693

Ha esetleg nagyon ráérsz, akkor segíthetnél összefüggést találni az között,hogy nem működik a két hátsó ajtó zárja, és ezzel egyidejűleg elmegy az erő a motorból.

Előzmény: turbo2 (34690)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34692

Koszonom megegyszer!

 

Holnap vegigkovetem a leirasotok szerint a rendszert!

 

Csak osszejon.......

terrano1 Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34691

Igazából eztet is leírtam kicsit lejjebb, csak egyszerűbben!:-)

Vagyis inkább rákérdeztem,egyszerűen hátha nem érdeklik a felhasználót a "miért"-ek,csak az a fontos neki,hogy "Múköggy"-ön a gép!:-)

 

Előzmény: turbo2 (34690)
turbo2 Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34690

megelőztél :)

Előzmény: terrano1 (34688)
turbo2 Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34689

Hát azért van még néhány biztosíték ami az Air ECU-t érinti.

Legfontosabbak: F24 5A. F29 10A. F39 10A; F40 40A.

A tápot az AIR ECU az 1-es lábán kapja az F29-es biztosítékról .(közbe van iktatva az a delay relé,az ülés alatt  de ezt egyenlőre hagyjuk ki.)

Tehát első feladat, hogy megnézd van-e 12 V az ECU 1-es csatlakozójának lábán.

 

Ha van akkor az 1-es 8-as lábat összekötve (8 as láb a kompresszor reléjének vezérlése) el kéne indulni  a kompresszornak.  HA nincs villany az 1-es lábon akkor tuti nem fog menni  a kompresszor.

Ha van 12 V és elindul a kompresszor akkor az ECU ment nyaralni...... reméljük ez nem lesz.

Ha nincs akkor delay relé vagy F29 biztosíték. Ha F29 jó akkor :

 

Ebben az esetben jön a delay relé vizsgálata mert ezen keresztül kap villanyt az AIR ECU.

Előzmény: Törölt nick (34676)
terrano1 Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34688

Nem biztos,hogy kell relé!

Meg kell nézni,hogy az ECU kap-e áramot!

Ha leveszed az ECU csatlakozóját akkor az 1-es pin-en kapja a pozitívot!Ha azt összekötöd a 8-as pinnel akkor mennie kellene a kompresszornak.

Előzmény: Törölt nick (34687)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34687

Most erteme haza! Ugyhogy vegre szamitogeprol tudok irni:

 

Szoval eddig jutottam:

 

A kompresszort sikerult direktre kotnom a 20-as rele helyen a 3-as es 5-os labakkal. Ezzel az opcioval beindul a kompresszor, igy sikerult feltoltenem a tartalyt. Viszont meg mindig nem tudom, hogy miert nem kap aramot a pumpa. 

Egyebkent valahol szivarog a rendszer is, egy-ket ora alatt leenged!:(

 

Egyebkent azt a bizonyos ECU vezerlo relet nem sikerult beszereznem Keszthelyen, nincs valami otlet,hogy esetleg Pesten hol lehet kapni, rendelni?

 

Most atnezem a linkeket amiket kuldtetek , aztan majd kiderul!

 

Koszonom a segitseget mindenkinek!

Előzmény: turbo2 (34686)
turbo2 Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34686

Hát amíg a kompresszor nem megy az üres is marad.

Ebben az esetben viszont felesleges bármi mást nézned. el kell indítani a kompresszort.

Engem jobban aggaszt, hogy nincs EAS FAULT. Ezek szerint a rendszernek fogalma nincs semmiről.

Egyébként szólnia kéne már , hogy alacsony a szint, sokat megy  a kompresszor meg mittudom én még miért.....

 

Előzmény: Törölt nick (34679)
Johnny_Disco Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34685

Tegnap lőttem nektek pár LR-fotót a Cardiff-i öböl környékén, ahol motorcsónakverseny volt.

 

Figyelemre méltó, hogy a mókusok ott ülnek ám bent a mentőben a verseny egész ideje alatt.

 

 

A Land Roverek helyes használata csónakversenyen:

 

 

 

 

3 db D1-es huzigálta egyfolytában a csónakokat, be a vízbe, ki a vízből. Szépen megcsinált autók voltak, a helyi ápoltak klubja volt szerintem lent önkénteskedni a parton.

 

 

Úgy hiszem, ez a csónak nyert, de hogy messze a leghangosabb ez volt, az biztos.

 

Csendélet a parkolóban.

 

És bónuszként a helyi felhozatal:

 

 

zöldvas Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34684

Csak azért merem ide hozni, mert annyit emlegetjük az unimogot....

A hétvégén Dunabogdányban az egyik legtöbbet pörgő gépezet volt a gátépítésnél, és tuti, hogy a legtöbb homokszákot lehetett rátenni minden kisteher között.

A másik homokhordó veterán, egy GAZ 69 volt, Kolozs megyei rendszámmal..... sajnos azt nem tudtam lencsevégre csalogatni.

terrano1 Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34682

Itt még találhatsz esetleg,használható információt:

 

http://www.falconworks.net/EAS/

Előzmény: Törölt nick (34678)
terrano1 Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34681

Ha az ECU-ról lehúzod a csatlakozót és összezárod az 1-es és a 8-as pint?

 

Az ülés alatt ez van:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Range-Rover-P38-Air-Suspension-Delay-Relay-ANR4652-Warranty-/230990764362

 

Ezen keresztül kap áramot az EAS ECU!

Előzmény: Törölt nick (34678)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34680

lehet hogy hülyeség, de az EAS-nak van szerviz funkciója is, amikor le tudod ereszteni teljesen a rendszert. nem lehet hogy ez aktiválta magát hirtelen? lehet hogy letestelt egy kábel valahol?

 

én a wilson progival folytatnám a hibakeresést, nem ír ki hibákat? - az is lehet, hogy egy szelep beragadt, jobban mondva nyitva maradt, bár mondjuk ez nem ok arra, hogy a kompresszor nem indul.

 

szerintem csatlakoztasd a progit és próbáld meg kézzel indítani a kompresszort, és meglatod hogy felfuvodik e  a rendszer. utána próbálj meg végigzongorázni az egyes szelepeken, egyesével lehet allítgatni mindegyiket - de az elmentett magasságokat ne töröld ki. aztán még próbáld meg újra leereszteni a rendszert, meg vissza felnyomatni.

meg váltogatni a magasságot.

 

ha ezen lépések során valami nem úgy működik ahogy kell, az már jó kiindulópont lehet a hiba forrásához. az első kérdés az, hogy beindul e a kompresszor.

Előzmény: Törölt nick (34679)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34679
Egyebkent a tartalyom csont ures!
Előzmény: turbo2 (34646)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34678
Igen a 20-as relet direktre kotottem azzal megy a pumpa, viszont az ules alatti relemem meg egy cikszam sincs, se kapcsolasi rajz! Igy kozlekedni egy remalom! Olyan mintha a vezerles nem mukodik! Majd este atnezem a netet megegyszer! Kabelem van es progi is, de azzal sem jutottam semmire!
terrano1 Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34677

Turbo kartács feltett néhány diagnosztikai jellegű kérdést, de elsiklottál felette!

 

Ha a relét kiveszed és rövidre zárod egy dróttal a kompresszor tápot, akkor megy?

 

http://www.youtube.com/watch?v=NQAt7fdPMMo

 

Egyébként a Wilson oldala tele van működési és hiba elhárítási leírásokkal.

A youtube-n pedig vannak bemutató videói,MalafaxDand néven töltöget.

Wilson féle kábeled van?

Emergency kitted van?

Bár nem biztos,hogy tudok segíteni de hívhatsz ha úgy egyszerűbb: 06harminc-kettő-egy-7-kettő-kettő-3-egy

Előzmény: Törölt nick (34671)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34676
Ja igen, biztositekot csak egyet talaltam a 44-est, 10a es nincs szakadas!
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34675
Hogyan tudom a relerol megallapitani , hogy jo vagy sem? Esetleg tipusszamod nincs hozza? Ezen elvan mosodva minden!

Koszonom a gyors reagalast!!
Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (34672)
schmidtb Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34674

És ha jó a váltója az baj? :)

Ezen már legalább újabb osztómű van. Lenne egy tartalék váltó+osztómű, persze ha tényleg jó.

 

Egyébként valószínűleg elférnétek benne. Nálunk most jön a 3. gyerek. Múltkor beszereltem egymás mellé a két gyerekülést. Egy felnőtt még elfér mellettük. Igaz a bébihordozót nem építettem be, de szerintem simán el fog férni az is :)

Előzmény: pinguru (34673)
pinguru Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34673

Én elgondolkoztam már ezen a gépen, igazából egy nagyon motor és váltóhibás szerkezet kellene, amibe beleépíteném a 300TDI disco-t. Kellene egy nagyobb autó, sokasodunk, ez lehet, hogy jó lenne.

Előzmény: schmidtb (34666)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34672

a wilson-féle progival elindul? (ott van olyan funkció, hogy be tudod pl. külön inditani a kompresszort)

a relé rendben van? (a sofőrülés alatt, meg persze biztosítékok, stb)

Előzmény: Törölt nick (34671)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.10 0 0 34671
Tudna valaki segiteni P38 legrugo ugyben?
Arra mar rajottem, hogy a dugattyum jo, mert direkt kotve pumpal az eszkoz! De ha osszerakon a csatlakozokat , akkor nem indul be !
Talalkozott valaki hasonlo problemaval?? Esetleg valakinek valami otlete??

Koszonom, szep napot!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!