No, a dudánál és a fényváltónál kevés fölöslegesebbet tudok elképzelni.:) Kivéve a ZöldI kürtjét. Mert a legtöbb dudánál hangosabban mondom azt, hogy hopp.:)
Engem inkább az érdekel, hogy férek majd az index-duda-fényváltó triumvirátushoz. De kitelik ám tőlem, hogy csak jobb oldalra rakom fel és default fél kézzel vezetek.
Én kb. húsz km autópályázás után vettem észre, hogy 140 felett a menetszél annyira tolja a (noname) muffot, hogy enyhén működteti az első féket... Le is szereltem a jobboldalit gyorsan.
Aluvázas kézvédő rulez, de sajnos az már nagyon nem fér bele a Bördi stílusába :-D
Van még egy dolog, az a maszk. Tavalyelőtt végig fáztam, mert csak egy egyszerű maszkom volt. Most windstopperes van, ami a mellemig ér. (éppen akciós egyébként a Forcefield, 7000 forint körül láttam a vaterán), Ebben sokkal melegebb van, mert nem hűlök ki a nyakamon keresztül.
Nem véletenül mondtam az aláöltöző kesztyűt. Ezek sokkal melegebbek, mint a cérnakesztyűk. Ha nem tud rajta átfújni a szél, soká hűl ki. Alálöltözőnél is célszerű arra figyelni, hogy van thermo és technikai. A technikai önmagában télen semmire sem jó, a thermo alá való. Ami múlt héten volt az Aldiban, az thermo. Csak itt elfogyott délre az összes (azt mondták, hogy 40 darab volt belőle), Kazincbarcikán kaptam még, bár az egyik fehér, rózsaszínű varrással.:)
Úgy alapvetően se a kézzsák nem támogatja ezt ahogy látom, se a jelenlegi markolatom. De ez csak akarat kérdése, különösebb gátlásaim pedig se a kézvédő se a robesz oldaláról nem lesznek.:)
Rövidre zárva: soha még csak nem is próbáltam kézzsákot, így nem tudom hogyan lenne jó/mi mennyire idegesítő. Meglátjuk. Meg én amúgy se szoktam a tökéletes megoldásra törekedni önmagam kényelme terén, csak egy elfogadhatóra.
A réteges öltözködéssel (egy-két-há-négy pulcsi) az a baj, hogy így is alig férek bele a motoroskabátba 1 pulóverrel, nem hogy még többel. Mozogni már nem nagyon tudok, misleny gumibabának érzem magam. :D
Az esőkabátos megoldás viszont még jó lehet, abból vettem XL-eset vagy hasonló méretűt, abba beleférek kabátostól :)
Aláöltözőből eddig csak 1 réteg van, de majd körülnézek, hátha akad az Aldi/Lidl szentkettősségben. Túl sokat nem invesztálnék a téli robogásba, nem létszükséglet.
Ma reggel cérnakesztyű+motoroskesztyű (ez utóbbit télinek hazudják) kombóban nyomtam, de kb. annyit ért, mint sz.rnak a pofon. Érdekes, alul elég a farmer, térdmelegítő, házi henteskötény összeállítás.
Szintén ma láttam egy futi kolléga hájtekk nejlonzacskós kézmelegítős megoldását. Nem tudom, mit rakott a zacskó alá, de kartonpapírra tippelnék (volt vmi minimális tartása).
Veszel két aláöltözőt (5 ezer körül van darabja, de ha van még az Aldiban, akkor ott 1700), az egyiket az ing alá, a másikat fölé. Aztán egy softshell dzseki, arra a motoros kabát. Olyanokat is lehet venni 6-8 ezerért. Lényeges, hogy nem Lidl, hanem Aldi, mert a Lidlben minden textil szar, ott csak akkor vásárolj, ha a totalcar munkatársa vagy.:) Én túrázós kesztyűm alá (ez egy vastag bőrkesztyű, nem bélelt) szoktam húzni egy aláöltöző kesztyűt (ez mondjuk Forcefield, de vannak olcsóbbak is), ez kb. fél óra alatt hűl át. Ezekben a cuccokban mozogni is tudsz, nem érzed magad fagyott hóembernek. A Vespán van kézzsák, az nagyon jó, egy Snowboard kesztyűvel nem fázik benne a kezem.
Réteges öltözködés, azaz 1 pulóver, 2 pulóver, 3 pulóver.:D
Kézzel viszont én se tudok mit kezdeni, tavaly télen a kisebb távot még kibírtam kesztyűvel de ez halál. Épp most keresgéltem. munka után veszek egy ilyet.
Sziasztok!Kérnék egy kis segítséget,ha valaki tudna akár képet vagy linket kűldeni örömömre szolgálna. Tehát,van nekem egy Keeway Arn 125 robogóm. Villamossági rajzot nem találok hozá. Mivel szét égtek a vezetékeim a lámpa idom alatt és nem tudom mi hová kell kötni.
Robogósok, bírjátok még a reggeli hidegeket, vagy már robogány letéve? Én már erősen gondolkodom rajta, hogy a 0 °C a vízválasztó, és Márton pihenni megy. A kesztyű, meg a kabát a szűk keresztmetszet, ha beújítok valami komolyabb cuccot, az nem áll meg 50e alatt. :(
Most nézem.. le van akciózva 200 fontra, tavasszal még drágább volt.
Én már néztem, nagyon tudományosan egy faléccel :D
Csak elöl lehet bármit is művelni. Elöl középen ahol lejön a váz két csöve van hely, meg kicsit mélyebben van a két váz cső között egy merevítés ahová még lehetne kötni valamit. Összes többi részen csak az idom átfaragása esetén lehet bármit is csinálni.
Ráadásul az idom annyira ki van centizve hogy nagyjából egyszerre ér le az alja a kanyarban a lábtartóval. Tehát azt megkerülni se nagyon lehet.
Na mind1.. most én lépek, mert a végén lefeküdni se lesz érdemes.
Tök jó gumik voltak a gépen, amiket el akartam.. és el is adtam. Hülye lettem volna leégetni... meg eleve soha sem csináltam ilyet, és attól tartok nem is egy 270 kilós benga tehénnel kéne elkezdenem gyakorolni :D
Igazából én olyasmire gondoltam mint ami egy-két chopperen meg a 638-as Jawakon volt. Mert az fel lehetne úgy tenni, 3 ponton a vázhoz rögzítve hogy az idomon ne kelljen faragni semmit se.