Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Az ANY-537 megvan ma 3 szor mentem vele 10-es volt mindegyiken. Látom nagy busz-fan vagy,ha vannak ismerőseid itt a helyi volánnál a BHU-252-ről vmit tudj meg nekem légyszi,bármit (84-es volt és már réges rég selejtezték).Köszi!
Azon gondolkodom, akik GNW-096-ost vezették, azok kapták meg LKG-482-est. De akkor felmerül a kérdés, hogy ha GNW-096 tartalék lett (még nem derítettem ki, majd talán hétvégén többet tudok), akkor BHU-210-est ki pótolja? Én úgy tudtam, BHU-210 helyett LKG-482. Ma nem láttam 096-ost, csak GNW-109-est, az meg csuklós. Tudsz valamit az ANY-537-ről? Mert ma ANY-537 helyett KZX-522-es csinálta az ő fordáját. És egy kép GNW-096-ról & FLR-399-ről:
És hiába vannak szép új buszaink, azokat néha takarítani is kellene!
Nem csak külsős mosást, hanem belsőt is!! A Credokat már lepi a redva, úgy néznek ki, mintha egy trágyakupacból húzták volna ki őket... Csak az utasok takarítják pl. az ablakokat, a ruhájukkal...:S
Sajnálom, hogy nem érted meg... ÉS MINEK VESZ ÚJ KOCSIKAT A CÉG HA NINCS PÉNZ???? Ez így kijelentve elég demagóg ízűnek látszik, pláne annak fényében, amit a beírásodra reagáltam...
Tudjátok mit.Nyomorogjatok és járjanak nyugodtan 30 és 60 percenként a járatok sporolás miatt.Nektek utasoknak kell sokat várnotok és nyomorogni nem a soföröknek. (1.nem süllyedt olyan sokat az utaslétszám mint azt mondják,2.15-18 fővel kevesebb sofőr van és onann is marad meg pénz havonta.Ennyit a sporolásól.3. ÉS MINEK VESZ ÚJ KOCSIKAT A CÉG HA NINCS PÉNZ?????Más volánnak nincs pénze,jo is neki a 20 éves kocsi.Itt meg kidobják meg eladják a még jo állapotu kocsikat fillérekért hogy menözennek az uj kocsikkal aztán sirnak hogy jaj sporolni kell mert nincs pénz!).
1 most is kevés a kocsi,igy a selejtezés után 4-el még kevesebb lessz és a csuklos is 5db-vel kevesebb lessz az se semmi. Egy buszos cég járműgazdálkodása több, mint matematika:
Már megint osztod az észt... KEVÉS AZ UTAS? Ezek totálisan hülyék! Még mielőtt lehülyéznéd a szolgáltatót és a várost (mert ők rendelték meg az utasszámlálást) tizen akárhány éves fejeddel, ha mást nem, akkor tájékozódj! Mit gondolsz, kit hülyézel le ilyen alpári stílusban? Fingod nincs az egészhez...
Üzenem annak az "1 illetékes"-nek hogy én - és szerintem akik a topikra írnak - nap mint nap utaznak busszal, és tudják hogy főleg reggel és a délutáni csúcsban oltári nagy tömeg van! Az üzenetküldésnek megvan a maga formája, módja: http://www.kisalfoldvolan.hu, vagy http://gyor.hu
Szerintem még életükbe se láttak győri - csuklós buszokat is - megtelítve! Ehhez nincs mit kommentálni...
Én arra vagyok kíváncsi, hogy a város és a Volán mikor jelenti be közösen hogy "x" járatot ezentúl "y" alvállalkozó működteti. (ember és kocsihiány végett.)
BHU-210-el és CDA-261-el sajnos leselejtezték, a jó kis Credo miatt, ami az egyik már meg is érkezett, forgalomban is van (rendszám: LKG-482, ezt Te is tudod). Még egy Credo (csuklós) decemberben fog érkezni. IXM-759-et én is régen láttam, de meg fogom figyelni, és jelentkezek! GNW-096-ot vasárnap láttam utoljára, elvileg nincs gond vele. Mióta lett tartalék?
Hellosztok a BHU-210el és a CDA-261 el meg a IXM-759el???? régen láttam őket Ja és ha valaki bővebben akar a 096 ról akkor az kell tudni hogy a telepen van mert asszem tartalék lett vagy ilyesmi!!! Mert akik a 096 on dolgoztak azok meg kapták az ujj buszt a LGK-482 Credo BN12est
Üdvözletem 399
bárki aki soproni azt meg szeretném kérni hogy írja meg az msn címét a galahad312@index.hu ra jó lenne legalább a kapcsolatot tartani mint soproniak!!
Mikor ma mondta ezekt a dolgokat kollega én is kiakadtam.1 most is kevés a kocsi,igy a selejtezés után 4-el még kevesebb lessz és a csuklos is 5db-vel kevesebb lessz az se semmi.Az illetékesek szerint "kevés az utas,az a jo ha a szoló puposodik".szo szerint idéztem 1 illetékest.
Mai információim szerint 7 darab csuklost akarnak jövő év tavaszáig leselejtezni és a 4db. 260-ast.Helyettük jön 5db szoló és 2 db csuklos. (amikröl tudomást sikerült szereznem azok a következők:AFF-648,,AFF-650,,HCC-831,,AFF-670,,672,,HEU-433,)A 7-ik selejtezésre kiirt csuklos rendszámát még nem tudom.De eddig ugyvan hogy 7 darab megy a csuklosok közül selejtbe.
Félre ne érts, én nem a 7-es betérését kifogásoltam. Sőt, arra igenis szükség volt, mert (sajnos) az új temetőben is egyre nő a látogatottság és ugye ott van még a régi szabadhegyi temető is. A 18-as pedig vicc úgy, ahogy van. Tavaly pont azon morogtam, hogy a 18-ason kívül mással nem lehetett eljutni a Szabadi utcába. Pusztán a vasárnapi - meghirdetett - 40T-t hiányoltam, amire szerintem a nádorvárosi temető nagyobb forgalma miatt lett volna igény, így azt számításba lehetett/kellett volna venni. (Egyébként más városokban általában szombaton és vasárnap voltak temetői járatok. Az, hogy itt már pénteken is járt a T, csak külön pozitívum. Ahogy a 422 vasárnapi beállítása is.)
Ha már a temetői járatoknál tartunk, tömköz szempontból fehér folt az újvárosi temető. Az 1-es Festő utcai megállója ugye elég messze van. Esetleg érdemes lehetne elgondolkodni az 1-es betérítésén a Csipkegyári útra, a korábbi 1B-hez hasonlóan. Persze ekkor meg borulna a menetrend Újváros - Marcalváros irányában. Na meg kérdés, mennyien vennék igénybe.