Keresés

Részletes keresés

roncsfelújító Creative Commons License 2016.11.17 0 0 17221

A gyári küllők talán Whitworth menetűek, Békésen metrikusat használnak a Csatáriék ha jól emlékszem. 

Én próbáltam régebben utángyártott anyákat eredeti Danuvia küllőkre. Azokra sem passzol sajnos.

Előzmény: VolgyiP (17213)
VolgyiP Creative Commons License 2016.11.17 0 0 17220

Igen, T Csepelről lenne szó. Írtam e-mailt. :)

Előzmény: TLB Józsi. (17219)
TLB Józsi. Creative Commons License 2016.11.17 0 0 17219

Hátul telszkópos Csepel? Ha igen, 3X185 mm es új küllőm még van. Ez kell a fékdob felőli oldalra elől és hátul is.

Előzmény: VolgyiP (17218)
VolgyiP Creative Commons License 2016.11.17 0 0 17218

Köszönöm szépen a választ TLB Józsi és Csillagnyee!
Küllőanyám az lesz, de küllő az már kérdéses. Szeretnék új küllőt, de így nem biztos hogy összejön a dolog...

BUSZNYI Creative Commons License 2016.11.16 0 0 17217

Én is keresek és nálam még egy pici sérülés is bele fér. Kopás nem ;-)

Előzmény: Töki1200 (17216)
Töki1200 Creative Commons License 2016.11.16 0 0 17216

megvételre keresek csepel blokházat  csak tökéletes állapotú érdekel !!!

TLB Józsi. Creative Commons License 2016.11.16 0 0 17215

A Csatáriék gyártanak küllőt és küllőanyát is. Sajnos amit ők használnak menetet az nem egyezik meg a gyári menettel. Valami speciális (lehet, hogy egyedi) menetet használt a gyár. Menetfésűvel és tolómérővel méregetve nekem sem sikerült beazonosítanom. Ha csak néhány anyád lesz, használhatatlan, párdarabbal kitudlak segíteni.

Előzmény: VolgyiP (17213)
Csillagnyee Creative Commons License 2016.11.16 0 0 17214

Volt már erről szó, ha jól emlékszem a Danuvia fórumon is, az utángyártottak más emelkedésűek, az egyik fajta biztosan.

Előzmény: VolgyiP (17213)
VolgyiP Creative Commons License 2016.11.16 0 0 17213

Sziasztok!

 

 

Érdeklődni szeretnék, hogy rendelkezik-e valaki információval a Csepel küllők menet típusáról / méretéről?
Menetfésűvel mérve menetemelkedés alapján UNC 4-40 vagy UNC 5-40 lenne, de az átmérő nem stimmel.
A küllő menet átmérője ~3.35 nálam, ez egyiknek sem felel meg teljesen.

 

Illetve lehet-e utángyártott sárgaréz küllőanyát venni, mert jelenleg az eredetit tisztítom, a menettípus is a menetfúró miatt lenne szükséges (áthajtás 1x).
Továbbá az utángyártott küllők kompatibilisek lehetnek-e ezekkel az anyákkal menet szempontjából?

Ha valakinek lenne tapasztalata, sokat segítene.

 

 

A válaszokat előre is köszönöm,

Peti

adam1201 Creative Commons License 2016.11.13 0 0 17212

Sajnos nincs egyáltalán térdpárna gumim egyenlőre ha lesz mindenképp szólok, köszönöm!

Előzmény: D. NAGY (17211)
D. NAGY Creative Commons License 2016.11.13 0 0 17211

Van egy darab gyári új térdpárna gumim. Két egyforma oldalit vettem. Ha abból kerül hozzád azonos oldali, akkor cserélhetnénk.

Előzmény: adam1201 (17210)
adam1201 Creative Commons License 2016.11.12 0 0 17210

Fellelt komplett a blokk jobb uszohazas 16-os karbival. A  mehteleprol hoztam a heten. Nem

pucolom ki csak regota allt es beallt kissé a hengerbe a dugó aztán kikocogtattam a dugót és szépen kipucoltam a hengert meg a dugót. aztán olajjal átjárattam. Nagyon szép állpotú a blokk, lánc nem törte ki a lánckeréknél. A hengerfej sem perselyes ,hibátlan bordákkal.. Régebben kajtattam 100-as henger után és nagynehezen találtam. Most meg itt egy komplett blokk :)

Előzmény: BUSZNYI (17208)
D. NAGY Creative Commons License 2016.11.11 0 0 17209

De érdekes, köszi a fotót, nem láttam még ezt a fajta beütést.

Előzmény: adam1201 (17207)
BUSZNYI Creative Commons License 2016.11.11 0 0 17208

Abban az időben (1948-1950 ha jól tudom) ment az elvtársozás rendesen.

Kipucolod teljesen vagy csak véletlenül akadtál rá?

Előzmény: adam1201 (17207)
adam1201 Creative Commons License 2016.11.11 0 0 17207

Egy 100/48 blokkban a beütés.

adam1201 Creative Commons License 2016.11.11 0 0 17206

Köszönöm szépen az infót! :) Én is túlárazottnak érzem. De azért örülök hogy próbálnak segíteni a dolgomban :)

Előzmény: G-boor (17204)
Csillagnyee Creative Commons License 2016.11.11 0 0 17205

Te jó ég! 30000ft? Ennél olcsóbban lehet a blokkházat és a főtengelyeket kapni újonnan! :)
Ebből a karburátorból Dunát lehet rekeszteni, annyi van belőlük mindenhol, mint a szemét. Iszonyat sok készült belőlük.
A karburátor ház 500ft újonnan a börzén, zsírpapírosok 1000. Hermetikusan lezárt csomagolásban kisgép karburátorokat lehet venni 2000ft ért vadonat újakat, amiből a légszűrő, a súber, az úszó az úszóházfedél felhasználható. Csupán a ház és a teteje más. A ház 500 ft, a teteje meg ritka.
Összepárosítva 500ft ház+2000ft kisgépkarbi=2500ft plussz kell a hiányzó tető.
30000-2500=27500 a különbség árban kifejezve. Egy új műanyagtetőért azért ez nem kevés összeg :)


Előzmény: G-boor (17204)
G-boor Creative Commons License 2016.11.11 0 0 17204

Sajnos kútba esett a projekt! Ádámnak küldöm:http://www.jofogas.hu/csongrad/Csepel_125_karburator_gyari_uj_55210055.htm

roncsfelújító Creative Commons License 2016.11.10 0 0 17203

Komoly az a lánckerék. Még vagonokat is mozgathatna, ha bírná a futómű. Nekem van olyan, hogy lemezvillás lánckerékre hegesztett Pannónia fogaskoszorú, de az semmi ehhez képest:) Ha oda kerülök, rakok fel képet arról is.

Előzmény: adam1201 (17202)
adam1201 Creative Commons License 2016.11.10 0 0 17202

Napi tákolmány. ilyen áttétellel a falon fölment szegény csepel.

EN-EL Creative Commons License 2016.11.08 0 0 17201

Helló!
Tudom,hogy mindenki elfoglalt,

de igazából G-boor projectjére lettem volna kíváncsi.

De lehet,hogy a vásárlás kútba esett.

Vagy csak vegetál mint én.

Előzmény: BUSZNYI (17190)
D. NAGY Creative Commons License 2016.11.08 0 0 17200

Köszi a képeket, szerintem is kadmium lehetett.

Előzmény: VolgyiP (17199)
VolgyiP Creative Commons License 2016.11.08 0 0 17199

Csak sikerül a képeket is beilleszteni.. :)

 

VolgyiP Creative Commons License 2016.11.08 0 0 17198

VolgyiP Creative Commons License 2016.11.08 0 0 17197

Sziasztok!

 

Azt hiszem én is még a fiatalabb korosztályt képviselhetem a 90'-es születéssel, igaz már nem sokáig :)
D Nagynak igaza van abban, hogy sokan csak egy fekete motorkerékpárt látnak némi krómmal, olykor csilli-villin és nem is sejtik, hogy mennyi munkát rejt egy ilyen kismotor.
Lassan haladok én is, munka és tanulás mellett nem sok idő marad a veteránozásra, főleg ha a párjára is időt szeretne fordítani az ember! Valahol az arany középutat kell megtalálni, ami olykor nagyon nehéz.
Hamarosan fényezés közeli állapotban leszek, igaz ez tavaszig várat magára, addig viszont az előkészületeket és apróbb részleteket csinálgatom.
Érdekességképp (nekem legalább is az volt) egy kép a kerékről, amin az egyik küllő láthatóan más fűzéssel került bekötésre (motorból lett kiszerelve), illetve a kormányszarv csavarok fellelt -> letisztított (gondolom kadmium) állapotban:

 

 

Töki1200 Creative Commons License 2016.11.07 0 0 17196

D Csepelhez hol tudok normális dugattyút vásárolni?

kígyesz Creative Commons License 2016.11.07 0 0 17195

rhulyak@gmail.com-ra küldd!

Előzmény: BUSZNYI (17194)
BUSZNYI Creative Commons License 2016.11.07 0 0 17194

Vissza jött a címedről a levél!

Előzmény: kígyesz (17193)
kígyesz Creative Commons License 2016.11.07 0 0 17193

Üdv Urak!

Van egy M-zárolt, gyakorlatilag 0-kilométeres katonai aggregátorom, amit szeretnék a közeljövőben eladni. Azért bátorkodtam ide írni, mert úgy tudom, hogy a hengere Csepel. Ha nem jól tudtam, elnézést kérek utólag! Ha valakit esetleg érdekel, írjon.

Köszönettel:

kígyesz

 

 

D. NAGY Creative Commons License 2016.11.06 0 0 17192

:) Soknak feladta a leckét szerintem, azt hitték mindent le kell kenni feketére, aztán majd működik. Pedig rengeteg apróságra kell figyelni, ha tényleg megbízható és szép végeredményt szeretnénk.

Előzmény: EN-EL (17187)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!