Ugyan nem szedtem még szét ilyet, de én felfúrnám a lyukat nagyobb méretre, és átvezetnék rajta egy szilikoncsövet. De ha nagyon akarod, elküldöm az enyémet, én ugyis kamerát rakok fel a hátsó ablaktörlő helyett...sosem használtam, és mindig utálom, hogy ha dugok egy rükvercet, akkor nekiáll esőben hadonászni.
Miután kibányásztam belőle egy csomó rozsdát, és megmozdultak az alkatrészek, minden OK lenne, csak a szivárgást nem tudom, hogyan szüntessem meg belül.
Vagy tojjak rá, vastagon zsírozzak mindent, és rakjam össze?
Az átvezető tengely belső vége rozsdált, az a büdös életbe nem fog tömíteni.
Max fúrok egy lukat a motor alsó részére, hogy csöpögjön ki ami ki akar.
Adott egy Mercedes Vito 115 CDI 2005-ös évjáratú, és az alábbi hibát produkálja:
Elfordítom kulcsot, izzítás, még minden rendben, beindítom, szintén minden rendben, viszont ahogy rálépek a fék pedálra kigyullad az ASR és az ABS lámpa, és el sem alszik, addig amíg le nem állítom az autót.
Bosszantó, mert onnantól kezdve, hogy világít az ASR és ABS lámpám, hátul nem világít a féklámpám egyik se.
Nagyon égető probléma, ugyanis féklámpa nélkül elég veszélyes közlekedni, de jön a rossz idő is, és az ASR is jó lenne a működne.
Valami zárlatra gyanakszom, de már körülbelül 3 hete ilyen az autó. Valahol kikophatott valami vezeték?
Egy klasszikus hibalehetőség: nézd meg a légszűrőháztól jobbra a kasznira felfogatva van egy kis egység, vezetékek mennek rá és egy vékony gumicső ami a szívócsővel köti össze. Ez a kis gumicső az idők folyamán elolajosodik és előszeretettel lecsúszik. Ez a turbónyomásérzékelő ( vagy miafütty valami ilyesmi). Az általad leírt hibára utal...
Most vettem egy 2000-s 112cdi-t, észrevettem, hogy nem pörög a motor csa 2500-ig. Megnéztük a turbot, ami valószinű, hogy nem dolgozik, ez okozhatja a problémát?
Megváltam a 2001-es 112 CDi Vitomtól, néhány dolgom azonban maradt, ha valakinek szüksége van rá írjon és képeket is küldök!
1. (638-094) gyári lemezfelnije (feketére fújva) két szezonos kb.: 10.000 km-t futott M+S Sawa téligumival szerelve, kerékcsavarokkal és középső dísztárcsával.
2. Első lökhárító feletti, a hűtő előtti díszrács.
3. Automata váltó kar a kulisszával (feleslegesen cseréltem ki egy újra)
4. Valószínű elektronika hibás kályha, de a gyertya és a többi alkatrész jó!
Egyszerűen nem tudom jobban össze hozni a pofákat akár mit csinálok, a képeken látszik a pofa és, hogy nullára van tekerve az állítócsavar de nem megy fel a tárcsa.
"Kézi" rögzítőfék betétet cseréltem de a féktárcsa nem igazán akar visszamenni a helyére, mielőtt nyers erővel próbálkoznék orvosolni a problémát szeretnék érdeklődni hátha kell valamin állítani vagy van valami praktika ami segíthet.