Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.11.23 0 0 5630

Ugyan nem szedtem még szét ilyet, de én felfúrnám a lyukat nagyobb méretre, és átvezetnék rajta egy szilikoncsövet. De ha nagyon akarod, elküldöm az enyémet, én ugyis kamerát rakok fel a hátsó ablaktörlő helyett...sosem használtam, és mindig utálom, hogy ha dugok egy rükvercet, akkor nekiáll esőben hadonászni.

Előzmény: RÉMES (5629)
RÉMES Creative Commons License 2014.11.23 0 0 5629

Sziasztok

 


Hátsó ablaktörlő motor:

 

Miután kibányásztam belőle egy csomó rozsdát, és megmozdultak az alkatrészek, minden OK lenne, csak a szivárgást nem tudom, hogyan szüntessem meg belül.

 

Vagy tojjak rá, vastagon zsírozzak mindent, és rakjam össze?

 

Az átvezető tengely belső vége rozsdált, az a büdös életbe nem fog tömíteni.

 

Max fúrok egy lukat a motor alsó részére, hogy csöpögjön ki ami ki akar.

 

Vélemény?   :-)

 

 

Bxthomas Creative Commons License 2014.11.23 0 0 5628

Gonosz :))))))

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5626)
Bin7111 Creative Commons License 2014.11.22 0 0 5627

Sziasztok!

 

Adott egy Mercedes Vito 115 CDI 2005-ös évjáratú, és az alábbi hibát produkálja: 

Elfordítom kulcsot, izzítás, még minden rendben, beindítom, szintén minden rendben, viszont ahogy rálépek a fék pedálra kigyullad az ASR és az ABS lámpa, és el sem alszik, addig amíg le nem állítom az autót.

Bosszantó, mert onnantól kezdve, hogy világít az ASR és ABS lámpám, hátul nem világít a féklámpám egyik se.

 

Nagyon égető probléma, ugyanis féklámpa nélkül elég veszélyes közlekedni, de jön a rossz idő is, és az ASR is jó lenne a működne.

 

Valami zárlatra gyanakszom, de már körülbelül 3 hete ilyen az autó. Valahol kikophatott valami vezeték? 

Mit javasoltok? Mit érdemes megnézni? 

 

A válaszokat előre is köszönöm! :)

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.11.22 0 0 5626

Próbáld meg ;-)

Vagy hat darab egycentis önfeszítő lamella fogja az állítóbogyót...befelé könnyen, de kifelé véletlenül sem. :-))

Előzmény: Bxthomas (5622)
Bxthomas Creative Commons License 2014.11.22 0 0 5625

Kezd osszeallni vegre a sarga rem.

tegnap jottem haza adriarol, futoval, nemi jarmuvel rajta. 120-as tempot teljesen kenyelmesen toltam neki ;)

jo az a 150Le!

de ha,arosan megvalok tole.

igaz annyi barom hiv fel.

800ert hirdetem a muszakileg teljesen rendberakott vitot, ami kicsit rozsdas.

kb 3-4 hetig meg ennyi, utana szetboritom es teljesen felujitom a bodet. Akkor mar 1.3 lesz ujra fenyezve.

 

112cdi, vitodoki huzott, uj elso ulesek, masodik sor karpitozva. Fekek felujitva, talpasok cserelve.

2 tonnas horog, 5 szem tgk. Hivatalosan. Korbe ablakos. es citormsrga :))))

Bxthomas Creative Commons License 2014.11.22 0 0 5624

Porlaszto csucs talp tomites. Kifujta a picsaba :((((

Előzmény: pocsajijozsi (5618)
Bxthomas Creative Commons License 2014.11.22 0 0 5623

Ahhh, hozza nem fogok :))))))

Előzmény: csak marci (5615)
Bxthomas Creative Commons License 2014.11.22 0 0 5622

Merciet meg nem csak passatet :(

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5602)
Zsóbácsi69 Creative Commons License 2014.11.22 0 0 5621

Határozottan nem, bár ez nyilván függ a horog felfogatási lehetőségeitől.

Előzmény: csak marci (5619)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.11.22 0 0 5620

Nem igazán. Az enyémen pl mindkettő van, ráadásul kivehető a horog...

Előzmény: csak marci (5619)
csak marci Creative Commons License 2014.11.22 0 0 5619

Vitora csak úgy lehet vonóhorgot szerelni, ha ezzel megszűnik a pótkerék helye (mert útban van) ?

pocsajijozsi Creative Commons License 2014.11.22 0 0 5618

Sziaaztok.

Ki tudna segíteni.

Van egy 2000-es évjáratú 112cdi vitom.

 A lenkerék felöli oldakon a hengerfejnél olyan minha kelepelne valami.

Nem tudom eldönteni hogy a hengerfejből jönn a hang vagy valami mást hallok?

Egy picit feketén füstöl ha lepadlozom.

stefan67 Creative Commons License 2014.11.21 0 0 5617

Szia!

Egy klasszikus hibalehetőség: nézd meg a légszűrőháztól jobbra a kasznira felfogatva van egy kis egység, vezetékek mennek rá és egy vékony gumicső ami a szívócsővel köti össze. Ez a kis gumicső az idők folyamán elolajosodik és előszeretettel lecsúszik. Ez a turbónyomásérzékelő ( vagy miafütty valami ilyesmi). Az általad leírt hibára utal...

Stefan

Előzmény: Bura Zoltán (5616)
Bura Zoltán Creative Commons License 2014.11.21 0 0 5616

Sziasztok!

 

Most vettem egy 2000-s 112cdi-t, észrevettem, hogy nem pörög a motor csa 2500-ig. Megnéztük a turbot, ami valószinű, hogy nem dolgozik, ez okozhatja a problémát?

 

Segitségeteket köszönöm!

csak marci Creative Commons License 2014.11.20 0 0 5615
Előzmény: Bxthomas (5599)
biga 11 Creative Commons License 2014.11.20 0 0 5614

Gyári Vito V-klasse térelválasztó eladó, de bármely Vitoba passzol. Nagykanizsa-Bp. közt le tudom szállítani. Érd: ozark@citromail.hu

KisTaksony Creative Commons License 2014.11.20 0 0 5613

Sziasztok!

 

Megváltam a 2001-es 112 CDi Vitomtól, néhány dolgom azonban maradt, ha valakinek szüksége van rá írjon és képeket is küldök!

 

1. (638-094) gyári lemezfelnije (feketére fújva) két szezonos kb.: 10.000 km-t futott M+S Sawa téligumival szerelve, kerékcsavarokkal és középső dísztárcsával.

 

2. Első lökhárító feletti, a hűtő előtti díszrács.

 

3. Automata váltó kar a kulisszával (feleslegesen cseréltem ki egy újra)

 

4. Valószínű elektronika hibás kályha, de a gyertya és a többi alkatrész jó!

 

5. A két első fényszóró külső burkolata

 

E-mail: kistaksony@citromail.hu

Pityinger1 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 5612

Üdv mindenkinek!

639-es Vito kis teherben ki lehet valahogy kapcsolni az utas oldali légzsákot hogy gyerek ülést tudjak betenni?

vitodoki Creative Commons License 2014.11.19 0 0 5611

Hali:)  ha felhívsz elmondom miért nem megy,aztán majd megírod ide is,mert időm kevés:)

:):):)

 

Előzmény: Zsóbácsi69 (5610)
Zsóbácsi69 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 5610

Előzmény: Zsóbácsi69 (5609)
Zsóbácsi69 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 5609

Remélem most látszik.

Előzmény: Zsóbácsi69 (5608)
Zsóbácsi69 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 5608

Egyszerűen nem tudom jobban össze hozni a pofákat akár mit csinálok, a képeken látszik a pofa és, hogy nullára van tekerve az állítócsavar de nem megy fel a tárcsa.

Előzmény: kékled (5607)
kékled Creative Commons License 2014.11.19 0 0 5607

Akkor állíts vissza a kézifék kötélen is, mert túl feszes lehet, nem tud vissza menni alapra, új fékpoféknál pedig az kellene

Előzmény: Zsóbácsi69 (5606)
Zsóbácsi69 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 5606

Ha arra a fogaskerékre gondolsz azt koppra visszatekertem de már állítási lehetőséget nem látok.

 

 

Előzmény: kékled (5605)
kékled Creative Commons License 2014.11.18 0 0 5605

Vissza kell állítani a fékpofákat....nézd meg jól, látni fogod hol kell.

 

Előzmény: Zsóbácsi69 (5603)
Döbrösi Tamás Creative Commons License 2014.11.18 0 0 5604

sziasztok! 2005-ös 111CDI motor eladó igaz a hajtókar kinézett rajta de hengerfej még jó! Óra szerint 330000-nél

Zsóbácsi69 Creative Commons License 2014.11.18 0 0 5603

Üdvözlet!

 

"Kézi" rögzítőfék betétet cseréltem de a féktárcsa nem igazán akar visszamenni a helyére, mielőtt nyers erővel próbálkoznék orvosolni a problémát szeretnék érdeklődni hátha kell valamin állítani vagy van valami praktika ami segíthet.

 

Válaszokat előre is köszönöm!

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.11.18 0 0 5602

Igen, át tudom rakni, de próbáltad már? Orbitális szopás. :-(

Előzmény: Bxthomas (5601)
Bxthomas Creative Commons License 2014.11.18 0 0 5601

de a régiből át tudod rakni, nem? :O

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (5600)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!