Sziasztok! Egy Skoda Superb 2.0 CR boldog tulajdonosai lettünk... Van egy pár hiányzó dolog, amit szeretnék beszerezni hozzá. Nincs meg az esernyő, ezt szívesen vennék, és kezelési kézikönyvet keresnék magyarul. Tudtok ebben segíteni? Köszönöm, puszi Nektek!
Vannak lényegesen olcsóbb kínai megoldások, de azt én nem vállaltam.
Ha nincs lehetőségem erre, akkor 1 percig hagyom álló helyzetben, majd elindulok, amíg be nem áll 90fokra a vízhőfok mutató, addig tojásokon lépdelek lehetőség szerint.
Igazából szívem szerint az olajhőfokot nézném, de sajna az I-es superbnél erre nem találtam módot a diag csatlakozón keresztül sem.
Aszem a totalcaron van a témában cikk a melegítésről, nem volt egységes állaspont, de azért érdemes elolvasni.
Sziasztok! Symphony cd rádióhoz vettem a cd tár csatlakozójára köthető usb mp3 lejátszót. Hátulján van 4 kapcsoló ami a fejegységgel való összehangoláshoz való. Akárhogy állítom a vw/audi leíráshoz (Skoda persze nincs) nem megy neki a lejátszás folytatása. Mondjuk ma kétszer jó helyről folytatta a mixet, harmadjára az első mappát kezdte lejátszani. Esetleg van valakinek tapasztalata a kapcsolók ki-be kapcsolásáról a készülék hátulján?
Más, mostani hidegekkel szoktátok melegíteni a motort indulás előtt? Vagy inkább alacsony fordulaton (max 2000) a bemelegedésig?
Na, újabb fejlemény, csak klímával csinálja, econ módban nem jelentkezik a hiba.
(erre azért csak most derült fény, mert pár hónapja csak klímával hűtök-fűtök, mert a motortérbőL elég intenzíven áramlott be a kipufogógáz econ módban, az EGR hűtő is kifújt, aztán kiderült hogy a flexi cső is kuka, most hogy minden ok, lehet klíma nélkül levegoztetni)
szóval kezd igen érdekes lenni a sztori.. és továbbra sincs megoldás..
- kis tároló simán kiszerelhető, cserélhető (vagy kis okossággal javítható a műanyag megvezető "pöcke", mert az van letörve, azért nem csukódik)
Sikeresen letörtem a minap én is ezt a kis pöcköt. Van erről valakinek infója, hogy hogyan javítható? Esetleg fénykép, hogy hol is volt a kis pöcök (pöckök?). Nekem két darab volt, de
csak egy helyen látok a műanyagon törésnyomot, lehet, hogy csak kettő darabra tört.
Miután egy magasságban vannak, elvileg mindkettőt egymás után. Ha emlékeim nem csalnak, de lehet keverem valamelyik Passat-tal, akkor szemből nézve a radiátor bal oldali csövén van egy kis lyuk, amit a gumicső takar. Addig kell lehúzni a csövet amíg szabaddá válik a lyuk.
Bocs urak, de futnék még egy kőrt fűtésradiátor légtelenítéssel kapcsolatban. Próbáltam megemelni a kiegyenlítő tartályt járó motornál, megemelt fordulattal bízván abban, hogy légteleníti magát, de nem jött össze. Gondolom a radiátorról le kéne vennem az egyik csövet, de nem tudom melyiket. Három szervízből elhajtottak, illetve radiátor cserét javasoltak. Szerintem a légtelenítés olcsóbb lenne. Segítene valaki, hogy hogy csináljam?
Gondoltam teszek be egy kamerát, de logikusan következtetve, a levegő áramlásának, illetve a motor hangjának figyelése után arra a következtetésre jutottam, hogy más probléma nem lehet.
Amikor a beltérben elfogyott a beáramló levegő, akkor a motornak és a levegőnek olyan hangja volt, mint átváltást követően néhány pillanatig. (akkor is eltűnik a levegő rövid időre)
Azt nem tudom, hogy maga az állítómotor el tud-e kopni, de a benne lévő potméter igen. Ilyen esetben a motor nem tudja, hogy hol van a végállás, ezért folyamatosan korrigál. Ez volt a másik motornál is, és a Fabia fűtésében is. Csere után hibátlan lett.
Hát megmondom őszintén reménykedtem benne hogy ez lesz a baja akkor nekem is, mert így levezetve valóban logikus lenne..
na de ma éjjel teszteltem meló közben, illetve előtte "hidegen" is megnéztem hogy működik a pollenszűrő alatt a motor, hibátlanul nyitott-zárt ahogy kell (legalábbis amennyi kívülről látszik) aztán néhány óra folyamatos utastérfűtés után, mikor már kb semmit nem fújt be (szokás szerint), pollenszűrő ki, és állítgattam a külső-belső levegőt, és a motor ugyanúgy nyitott-zárt ahogy kell, nyitott állapotban ugye látszott is, hogy a ventilator dolgozik rendesen, ennek ellenére, semmilyen beállítással nem tudtam a levegő befújást újra éleszteni.. (Reggel meg majd működik újra...)
vélemény? A Te esetedben a levegőszabályzó motor gondolom nem nyitott-zárt rendesen bármikor, szóval az én esetemben ez az átvezetés pl nem lehetséges teljesen nyitott állapotban, nem?
Nekem pont ugyanilyen kocsim van, nagyjából a km is megegyezik. Az enyémben 140e van. (116 Le) Néha alacsonyabb fordulaton nekem is vibrál, leginkább a műanyagok rezonálnak be, meg a különböző tárolókban levő bizbaszok adnak így hangot. Magasabb fordulaton nincs ilyen. Azt viszont észrevettem,hogy ha mondjuk auchannál tankolok,akkor hangosabb a kocsi, kicsit traktorosabb a hangja, míg mondjuk az OMV maxx motionnál meg szépen kicsendesedik 700 km után és teljesen kultúráltan csendesen jár. Az enyém is rendszeresen van szervizelve. Azért extrém rezgésnek nem nevezném, kicsit talán intenzívebb, mint mondjuk az 1.5 Dci megane-om volt. (bár 8 év után az is elkezdett remegni.)
Ezért gondoltam, hogy a motorelrendezés esetleg másfajta vibrációt okozhat.
Lehet, hogy a bakok mégsincsenek annyira rendben, de lehet valamilyen kezdődő befecskendezési probléma előjele is.
Nyilván vannak rezgések minden autóban, pláne egy dízelben, de ami annyira feltűnő, hogy valaki beír miatta egy fórumba, az már feltehetően valami gondot jelez.