angliában jérok jobbkormányossal-ott se szeretem, itthon meg csak az autópályán nincs vele gond.
és itt nemcsak az előzésre gondolok,hanem pl egy mélygarázsba a sorompónál kártyát kivenni-na az is egy tornamutatvány
vagy a mekiben a mc drive-nál, is roppant kellene kiabálni.
a lelki megrázkódtatásról meg nem is beszélve, ha mondjuk az anyós kicsit elbambulva(ami nála spec alapállapot) az ölembe ül, amikor a temetőbe akarom kiszállitani, ahová virágot visz(gondolja ő, mert én abbéli reményben fuvarozom, hátha nem kell már visszahozni:-D )
Nem szeretném védeni a megbuherélt Freelandert, de a kétkerék hajtás nem feltétlenül lehet gány. Kint is árulnak hozzá komplett profin átalakított osztóművet 2wd-re, vagy átakaító készletet. Nem hiába. A Freelander osztóműve 4wd-re hulladék, de 2wd-ben gond nélkül hosszú távon használható.
Disco 2-höz (2000) keresnék első lökhárítót. Sok helyen érdeklődtem sehol nincs, végülis arra jutottam hogy mindezt vasból tudnám leginkább elképzelni a dögön. Van itt a csapatban valaki aki tudna ajánlani valami jó forrást? Vagy ezt a tételt inkább az ebay-ről intézzem?
Olvassal mar vissza egy par napot koma!!!
Valami hibbant arrol abrandozott itt, hogy a csilli-villi luxusterepjarobol atul egy zetorba.
Talan probald meg lebeszelni. ;-)))))))
Csak mivel a sok legrugo meg hatso kerek hajtasu terepjaro(?) maga ala temeti a fontos infot:
"NE FELEDJÉTEK 28 29 30 land rover találkozo RECSKEN."
Allitolag olyan lesz az ejszakai pontkereso palya, hogy meg az unokaknak is azt fogjuk meselni.
A reszletekert keresd Kompit!
nem arról volt szó hogy direktbe volt kötve a próbakor? a kompresszort a irányító egység meg a nyomáskiegyenlítő szelep (vagy hogy a francba hívják ) irányítja, a termikus kapcsoló meg leállíthatja. más nem játszik, ha kizárjuk, hogy valaki kitépdeste a kábelokat, ami nem valószínű.
baal! én ugyan nem kenem-vágom ezt a Freelander témát annyira, csak elcsípett információm vannak, de azt gondolom, hogy -amint a többiek is jelezték- nem ugranék bele egy teljesen bizonytalan eredetű járgányba, aminél a hajtás igen valószínű, hogy már nem az igazi. Amit megspórolsz a vételárral, a többszörösét fogot kifizetni az alkatrész utáni futkosással, szerelőre- és elkészülésre várással, meg egyéb mérgelődésekkel. Mindenesetre sok sikert a szekérvásárláshoz, bízom benne, hogy nem nyúlsz bele valami igen sz@r járgányba :)
"Azért észrevehetted, hogy ebben a csapatban a racionalitás szitokszónak számít."
Tudom, tudom, de az itteni ápoltak abban különböznek a földi halandóktól, hogy míg utóbbiak minden rozsdaboglyától várják a csodát, addig a kedves betegtársak pontosan tudják jól, hogy életük legrosszabb üzletét csinálják...és élvezik! :)
"Tudnád, hogy min töröm a fejemet, kiakadnál."
Toyota? ;)))
De jó felvezető, sikerült kíváncsivá tenni! Mesélj!
Nem a túrót nem döntötted el, max. még nem tudsz róla! :)
Amikor valaki már abban gondolkodik, hogy vesz a fosputtony mellé egy donort, amiből majd milyen jó lesz átrakni a működő (haha) alkatrészeket, akkor lelke mélyén már rég eldöntötte. De ha donorra is van zseton, akkor miért nem veszel rögtön egy jót, és akkor nem egy ótvaros örök problémaforrást kell szögelni, hanem lesz egy gondmentes autód. Kérdezz meg bárkit itt a fórumon, mindenki kórusban fogja üvölteni, hogy mindig a jobb alapállapot a lényeg, mert az "occsóér' vettem, majd szépen összefoltozzuk" projekt végül mindig abba az elkeseredet zsákutcába fut, hogy rá lett borítva egy valag pénz, de igazán jó sosem volt, amikor meg el kéne adni, senki sem fogja megfizetni az általános állag utólagos feljavítását. Szóval hangulatát tekintve és anyagilag is garantált bukta.
Azt meg már csak zárójelben említem, hogy a bontott alkatrész egy dolog, a "ki, hol, mikor, mennyi idő alatt, hogyan, milyen eszközparkkal, mennyiért és mennyi szívás árán fogja berakni/kicserélni" pedig egy másik dolog. Ha lovat akarsz húzni meg hajót, akkor gyanús, hogy a szabadidődet aktív pihenéssel szoktad tölteni, nem az autód alatt. Eme jó szokás megőrzéséhez nem árt az autóvásárlást racionális irányból közelíteni. Mivel nem terepjárót keresel (hiszen akkor nem egy hátsókerekes autót nézegetnél), így tetszőleges autó megfelelő számodra, ami el tudja húzni a fent említett dolgokat. Lehet az szgk, pickup, furgon, mindegyikből találsz egy rakás vonóhorgos dízelt.
"bármi romlik el vagyok látva egy életre"
Kivéve a típushibás alkatrészekből, lásd példának Fejes mester beszámolóját az osztóműről.
Persze nekem végülis mindegy, az áldott jó szivem (ugye, fúrómester cigányfúró?) vitt csak rá, hogy önzetlen felebaráti szeretettől vezérelve próbáljalak lebeszélni az "önsorsrontásról" (ez valami felkapott új divatszó, terjed, mint a nátha, bár értelmező nyelvtani szempontból baromság, hiszen a sors és annak aktív formálása paradoxon jellegű). Szóval fúrómesternek cigányfúrónak adok igazat, meg kell venni, aztán ha jó lesz, akkor jó, ha nem, akkor meg úgyis erre számítottunk. Carpe diem!
Cinegegomboc és Turbó2 urak ! Azért nincsen a P-38 légrugóban hiba, mert megfeledkeztetek a termikus kapcsolóról, valszeg azért nem húz meg a relétek. Egyébként azzal, hogy a relét rövidre zárjátok semmit nem értetek el. Ahogyan a gazda mondta rendszeresen leül a batár ( nyilván fáradt már ) először a kompresszort elpusztító tömítetlenségeket javítani, majd a kompresszort. Oszt jó lesz, mint ahogyan sokan itt mondjátok. Csak adalék, hogy egyre több drive unit megy tönkre mostanában, ahogyan a melegek is megjönnek, célszerű az EAS egységről a fedelet télig számüzni. Torló hullámokkal szemben ez nem lesz jó megoldás, oda új drive unit kell.........
Ha jót akarsz magadnak is meg az autónak is, ne próbáld a gyári speckót megkerülni, egyébként nem fog sikerülni. Tapasztalataink szerint mire olajcserére sor kerülne, addig a váltód is meg fog dögleni. Ha meg csak elővigyázatból akarod cserélni, mindenképpen gyárit+ az olajteknő szűrő kombóval együtt. Ha meg széjjel szeded, rá fogsz jönni, hogy jobban járnál ha olyan mühelybe viszed , ahol már láttak ilyet belülről is. mert hogy az olajteknő nem fér ki az alváztól. A Landrover autókat Landrover mühelyekben javítják és Landrover diagnosztikai eszközökkel vizsgálják Ajánlott az elektromos csatlakozó hüvelyt is cserélned. A 6HP-24 váltók arról híresek, hogy egy gond nélkül üzemelő 120-160 e km.-es váltóban az olajcserét követően csúsznak a kuplungok. Én nem cserélnék, ha semmi baja nincsen. Keress meg személyesen, a többit akkor