hmm, ha beragadt a kapcsoló akkor mi a teendő? Én mint felhasználó megtudom oldani, vagy szervíz?
Magyart, gondolom a tiedben gyárilag a nagy navi van ahol ezt látod. Nekem sima fedélzeti komputer van ahol ilyen információm nincs, de nem széria tartozék,tehát elképzelhető, hogy nincs a tiedben.
Mostmár csak egy kérdésem lenne. a 307 esnél tipushibának számit, hogy a müszerfal bőrpárnájánál a varrás elszakad a meleg hatására, igy a varrás mentén mindenhol elvállik a bőr egymástól és látni az alatta lévú szivacs féleséget is, erre valaki nem tud valamilyen bőröst aki megtudná csinálni szépen? Probáltam az interneten keresni de aki elvállalta volna az tákolta volna nem javította volna (más szinű bőrrel rakta volna vissza, szivacs nélkül...stb) Helyiek pedig nem vállalják. a Gabliniban pesten illetve Pécsen a Peugeot szigetben sem tudtak mondani senkit aki ilyennel foglalkozna. Egy új párna pedig fél millió forint körül mozog... (Használt bőrt még nem találtam a neten se, ráadásul az enyém ez a szép ritka vörös szinű...
Veresegyház-Budapest III. kerület között. Napi kb. 60-70 km.... Egyszer már ezt vki kérdezte tőlem, be is linkeltem egy fotót a fedcompról.. De, hogy pontosan mikor, azt mááááá nemtom... :)
Mekkora városban produkál 7-7,5 fogyasztást? Én jelenleg Pécsett vagyok, és jelen pillanatban 8.7 literes az átlagfogyasztásom. A fordulatot azért érdeklödtem, mert szerintem is magas, de akkor majd megprobálok utánajárni mitől mi okozhatja...stb.
Üdv.Érdeklődnék hogy Peugeot 307 sw hez tud e valaki pótkerék felfogatót??Sürgős lenne mert két hét múlva lejár a műszaki!!!Vagy inkább vegyek defektjavító készletet és azt vigyem a műszakira??
Sziasztok! Rendeltem egy pótkulcsházat az Aliexpress-ről a CC-hez. Nos, a baj csak az volt, hogy a bicskakulcs széléről hiányzott a két vájat és vastagabb is volt a kelleténél. Miskolcon van egy profi kulcsmásoló, aki ebben segített. De még csak most jön a lényeg...kulcs kész, zárakba stimmel, immo átszerel, viszont indítani nem akar!!!!! Mit kell még tennem? Újra kell tanítani a kulcsot??? Mi a menete? Köszönöm! Tamás
Illetve még az lehet, hogy beragadt a tolatólámpa kapcsolód. Ha más sebességben is folyamatosan sípol (tehát nem csak hátramenetben) akkor szerintem beragadt a kapcsoló. ....
Szia Nuclearity! Nekem egy 2006-os 1.6 Standard CC-m van. Nekem is van tolatóradar burkolat hátul, de nem tudom, hogy ebben gyárilag be van e szerelve. A beállításokban csak halványan világít az a sor, hogy tolatóradar. Lehet, hogy azért mert nincs is benne? Mindenesetre próbáld meg ki, majd visszakapcsolni a beállításokban. Nekem most a bal hátsó lámpám nem világít. Amikor felkapcsolom felvillan, majd semmi. Még most ismerkedem a CC-vel, mert kb 2 hónapja vettem és még nagyon friss a kicsike...:) Üdv: Tamás
Takarítsd le az érzékelőket.. Néha nekem is csinálta ezt...
Az ötezres fordulat az sok szerintem 130-nál.... Nekem tuti nem annyi... inkább 4000 130-nál... Fogyasztás.. Hm.. Talp kérdése.. nekem nyáron 7-7.5 liter körül fogyaszt átlagban a nagy kerekekkel.. Télen 6.8 az átlagom. 2.0 benzin 140 lovas a motor.
Egy 2004 es Peugeot 307 CC-m van, és a napokban elkezdett a tolatóradar rakoncátlankodni. Több probléma is volt vele, például lükvercbe kapcsolva nem kapcsolt be. Ez másnapra megoldodott, most viszont mintha folyamatosan lükvercbe lennék, ha érzékel, csipog, ergo mindig :). Találkozott már valaki ilyesfajta hibával? Mi a teendő, mit lehet ilyenkor...stb.
Másik kérdésem pedig magára az autóra vonatkozik, ez egy 2000 es motoros benzies fajta, nem a sport változat, hanem a 130 lovas, tapasztalatból, városi fogyasztása milyen szokott lenni? Valamint gyorsabb temponál (mondjuk autópályán, amolyan 90-130 km/óra között milyen tartományban van a fordulatszám mérő?) Azért kérdem mert 90 nél már kb 3000 res fordulaton megy az autó 5. fokozatban (a benzines az 5 fokozatú váltóval van), nem sok-e ez neki? 130 körül pedig súlytól függöen 4,5 - 5 ezer körül is lehet a fordulatszám.
Több probléma is van ezzel a megoldással. (Azzal ne foglalkozzunk, hogy ronda, és nem tudod utána kivenni a rádiót.) A csávó a végfok közvetlen bemenetére köti párhuzamosan a csatlakozót. Ez impedanciás terhelést visz a bemenetre, így gondok lehetnek a hangerővel is, de megölheti a proci kimenetet. Ha meg bekapcsolt fejegységnél dugja be a kütyüt, olyat pattanhat, hogy kiugrik a hangszóró. Az sem elegáns dolog, hogy a hangerő gomb nem működik így,sőt a rádiót le kell halkítani, különben mindkettő szól egyszerre. Ja, és csak az első 2 hangszóróra megy ki a hang. Én a CD vezetékeit szoktam ilyenre felhasználi, de sajnos az én RD4-emben az digitális. Jó lenne a rádió szál is, de az meg mono.
Azt próbáltad már, hogy totál semmire nem reagál az a szétberhelt kulcs? Mert nekem is kb így nézett ki, nem voltak benne a gombok sem, és persze nem lehetett vele nyitni-zárni az autót. Aztán szerencsére olcsón megúsztam, mert csak egy mikrokapcsolót kellett benne cserélnem, meg feltanítani az autóhoz, mert mint kiderült nem volt. Ja, meg persze vettem hozzá vateráról egy zsír új házat hozzá. :)
tehát, ha jól értem: Ha van egy kulcsom amivel pöccre indul az autó, azzal már tudok kulcsot másoltatni. Ha másoltatok 2 kulcsot, és a két új kulcsra kódolják a gyári riasztót, akkor lesz 3 kulcsom, egyikkel csak nyitni, tudom, (feltéve kivesszük a chippet), a másik kettő viszont teljes értékű lesz?
úgy néz ki szert tehetek egy 2002. decemberi 307 hdi 2.0 sw-re. Németországban veszem meg mert jelenleg itt dolgozom, a kérdéseim a következők :)
1. a bal oldali ajtó sérült, most rendbe tesszük annyira, hogy haza tudjak vele menni, de lehet ajtócsere lenne a jó megoldás, tudtok e javasolni egy jó bontót hozzá :)
2. csak 1 kulcs van, az is teljesen kiberhelt, azaz hiányzik a 2 gombnyomó róla. Tudok e másoltatni másik kulcsot hozzá, ill, ha igen akkor Szegeden hol? (persze a kódkártya sincs benne) attól nem félek, hogy gond lenne a korábbi tulajjal, mert durrdefekt miatt törte meg az ajtót, és elkezde megcsináltatni, de inkább eladja, viszont a kereskedőnél nincs meg a másik kulcs, valamint a kódkártya sem.
3. boldog tulajdonosa leszek ennek a típusnak? még sose volt Peugeottom, és még rendesen hezitálok rajta, csak az ára teljesen megfogott, mert nagyon kedvező :)
4. át lehet vhogy az immobilizátort programozni (biztos ami biztos)?
az első két kérdésre, de leginkább a kulcskérdésre szeretnék választ kapni, mert azért a kisördög sosem alszik :(
Adott egy Peugeot 307 HDi 2.0 aminek a vízhőfok kiakad indokolatlanul, egy pillanatról a másikra azt jelzi, hogy forr a víz de közben semmi gond a vízzel raádásul a klímát is elveszi olyankor. Valami ötlet, hogy mit lehet vele csinálni?
Tehát akkor közel sem olyan egyszerű ez, mint ahogy gondolná az ember... :) Pedig már kezdtem megörülni, hogy csak pár forrasztás és végre hallgathatom a zenéimet a kocsiban is... Szar dolog ez, hogy legalább egy aux csatlakozás lehetőségét nem oldották meg a VDO-nál. Apropó. Viszont, akkor a harmadik csatlakozási hely mire szolgál a hátulján? VDO PSARCD-100-ról beszélünk.
Illetve az volna még ezzel kapcsolatba a kérdésem, hogy az ilyenfajta megoldásnál hogyan kapcsolható aux módba a lejátszó? Vagy ilyenkor át kell kapcsolni úgymond cd lejátszó módra, és akkor fogja a hangot kiadni?