Esztétika? Úgy ismersz engem, hogy egy fillért is költenék az autó külső megjelenésére? :)
Az a terv amit mondasz, szépen helyrepofozgatom a kocsit, van időm ebay-ezni, nem kell görcsölnöm az azonnali hadrafoghatósággal, viszont ha készen leszek (soha nem lesz, de mondjuk majdnem kész), akkor csak egy maradhat, bármelyiket eladom, a következő tulaj igen jól fog járni.
Van autód, ami a mindennapokban működik? Igen, ott a Discovery. Tehát szükség van arra, hogy most azonnal teljesen rendbe vágd a Defit, mert napi szükség volna az autóra? Nyilván nem.
El kell tehát adni bármit is? Nyilván nem!
Ráérsz szépen hosszabb idő alatt rendberakni a defit, nyilván a legfontosabbakkal kezdve, az esztétikát meg a legvégére hagyva, oszt nem adsz el semmit.
Megvettem a fekete 110-es defit, amit hirdettek, turbo nélkül. Betettem egy turbót, kipróbáltam, Szíjjártó Pisti rányomta a laptopot, megnéztük mi van benne, végül döntöttem, megvettem.
Meló lesz vele rendesen, ismerem a régi tulaját, majd beszélek vele.
A bajom, az hogy nem tudom melyik autómat tartsam meg, a Disco most lett felújítva, ezt meg most kell felújítanom. Ha jól akarom megcsínálni, akkor sok meló lesz benne, de nem vészes. A feleségemnek nem tetszik a Defender, a kölkök imádni fogják.
Én csak egyet nem vágok, beszéltem Kompival, mert relatív közelebb van mint Pest és elmennék. De amit feltett az semmitmondó, csak azt tudom meg hogy 2 és fél nap és hogy mennyit fizessek, de azt nem tudom meg mit kapok ezért. Miután beszéltem vele kiderül hogy tök jó a program, ezért nem nagyon értem, miért nem tesz fel ide is egy zanzásított programtervezetet, mert vélhetően sokkal többen érdeklődnének, bár lehet hogy ez nem cél:)
Igazából Józsi szervezi a túrát, én csak a szócső vagyok.
Én újabban már egy navigátorral és egy kommunikációs tiszttel megerősítve nyomom az ipart. (Miután a kicsi betöltötte a hármat, és Bercit már kétévesen is rázattam az UAZ-ban úgy gondoltam helyénvalónak hogy a sokadik jelentkezés után bevesszük a csapatba.)
Annyi, hogy az éjszakai pontkereső idejére én rábízom őket anyára, mert Józsi szerint az emberes lesz, de ettől eltekintve ott lesznek velem.
Ha gondolod átdobom neked Kompi számát, és ő hitelesebben el tudja mondani a részleteket.
Azert az enyem is rohad, de itt telen nem soval szornak, mert -40C-ben lofaszt nem er, hanem kovel. Ezert van az hogy aszelvedok nagy szazaleka pokhalos. Nemelyik autonak olyan a szelvedoje hogy alig lehet kilatni... :)
Okes csinalok majd, de mar kivettem mindent, de ket heten belul ugyis megyunk kiugrunk kempingezni, akkor csinalok neheny kozelit.
Turbo2 Kolléga! Írtad, hogy a kompresszor megy. A saját relével? Mert ha csak át van kötve a relé munka érintkezője, és így próbáljátok, és minde f.sza, akkor a termo elem tévesen jelez a kompresszor kefetartóján..
Csak megsúgom, de csak neked: nekem soh'sem fogy el a tajték a szekérből. A legutóbbi Bp-Hódmezővásárhely-Bp utat 8 L alatti fogyszatással csináltuk, 95-105-ös tempóval.
Dévai Nándi volt az, ausztrál MaxiDrive portálhajtások voltak felépítve a gyári, de jócskán megerősített LR hidakra. Meg némi tuning a V8-on, meg egyéb finomságok. :)
Nem tudom, hogy mennyire kopik a BFG, én lassan 5 éve tolom a yokohamával, eredetileg 10mm körüli a mintázat, most tartok 4 mm-nél (középen, ez a legkevesebb), napi szinten használom a kocsit, kanyarban nem szeretek lassan menni, illetve jók a fékeim. Ezek a tényezők nagyban csökkentik egy gumi életét. Télen meglepően jól teljesít, nyílván egy téli guminak nincs párja aszfalton, de mindig kontrolálhatóan csúszott a szerkezet.
Nekem a Yokohamán már kb. 4 mm minta van és még eljárkálok vele, a Mátrában néha küzdelmes volt, de végül nem kellett huzogatni a járgányomat. A difizár tényleg segít :)