Sziasztok! Tudtok Budapesten, vagy Pest környékén olyan műhelyt, ahová bátran fordulhatnék hengerfej ügyben? Sajnos elkezdett füstölni szegény Superb, és eléggé fehér színnel. A computer nem mutatott ki semmi rendellenességet, semmi hibát, mégis dől a füst belőle. Menet közben egy padlógáz, és mögöttem nem látni semmit sem, mintha valaki füstbombát robbantott volna...
Sziasztok! Egy Skoda Superb 2.0 CR boldog tulajdonosai lettünk... Van egy pár hiányzó dolog, amit szeretnék beszerezni hozzá. Nincs meg az esernyő, ezt szívesen vennék, és kezelési kézikönyvet keresnék magyarul. Tudtok ebben segíteni? Köszönöm, puszi Nektek!
Vannak lényegesen olcsóbb kínai megoldások, de azt én nem vállaltam.
Ha nincs lehetőségem erre, akkor 1 percig hagyom álló helyzetben, majd elindulok, amíg be nem áll 90fokra a vízhőfok mutató, addig tojásokon lépdelek lehetőség szerint.
Igazából szívem szerint az olajhőfokot nézném, de sajna az I-es superbnél erre nem találtam módot a diag csatlakozón keresztül sem.
Aszem a totalcaron van a témában cikk a melegítésről, nem volt egységes állaspont, de azért érdemes elolvasni.
Sziasztok! Symphony cd rádióhoz vettem a cd tár csatlakozójára köthető usb mp3 lejátszót. Hátulján van 4 kapcsoló ami a fejegységgel való összehangoláshoz való. Akárhogy állítom a vw/audi leíráshoz (Skoda persze nincs) nem megy neki a lejátszás folytatása. Mondjuk ma kétszer jó helyről folytatta a mixet, harmadjára az első mappát kezdte lejátszani. Esetleg van valakinek tapasztalata a kapcsolók ki-be kapcsolásáról a készülék hátulján?
Más, mostani hidegekkel szoktátok melegíteni a motort indulás előtt? Vagy inkább alacsony fordulaton (max 2000) a bemelegedésig?
Na, újabb fejlemény, csak klímával csinálja, econ módban nem jelentkezik a hiba.
(erre azért csak most derült fény, mert pár hónapja csak klímával hűtök-fűtök, mert a motortérbőL elég intenzíven áramlott be a kipufogógáz econ módban, az EGR hűtő is kifújt, aztán kiderült hogy a flexi cső is kuka, most hogy minden ok, lehet klíma nélkül levegoztetni)
szóval kezd igen érdekes lenni a sztori.. és továbbra sincs megoldás..
- kis tároló simán kiszerelhető, cserélhető (vagy kis okossággal javítható a műanyag megvezető "pöcke", mert az van letörve, azért nem csukódik)
Sikeresen letörtem a minap én is ezt a kis pöcköt. Van erről valakinek infója, hogy hogyan javítható? Esetleg fénykép, hogy hol is volt a kis pöcök (pöckök?). Nekem két darab volt, de
csak egy helyen látok a műanyagon törésnyomot, lehet, hogy csak kettő darabra tört.
Miután egy magasságban vannak, elvileg mindkettőt egymás után. Ha emlékeim nem csalnak, de lehet keverem valamelyik Passat-tal, akkor szemből nézve a radiátor bal oldali csövén van egy kis lyuk, amit a gumicső takar. Addig kell lehúzni a csövet amíg szabaddá válik a lyuk.
Bocs urak, de futnék még egy kőrt fűtésradiátor légtelenítéssel kapcsolatban. Próbáltam megemelni a kiegyenlítő tartályt járó motornál, megemelt fordulattal bízván abban, hogy légteleníti magát, de nem jött össze. Gondolom a radiátorról le kéne vennem az egyik csövet, de nem tudom melyiket. Három szervízből elhajtottak, illetve radiátor cserét javasoltak. Szerintem a légtelenítés olcsóbb lenne. Segítene valaki, hogy hogy csináljam?