Keresés

Részletes keresés

Cseh S. Creative Commons License 2009.01.29 0 0 14253
Biztos hogy az a rom tatra mert az mind egy üzemképtelen szar.ráadásul meg se tudná mozdítani a Kirovecet.
Előzmény: gruzovik (14251)
M61021 Creative Commons License 2009.01.29 0 0 14252
A hannoveriek is közúton jöttek, ha jól emlékszem. A Combinok ezek szerint legalább sínen.
Előzmény: Sinbiciklis1 (14245)
gruzovik Creative Commons License 2009.01.28 0 0 14251
Ki is szorul itt segítségre tulajdonképpen ? :).
Mwin Creative Commons License 2009.01.28 0 0 14250
Ez legfeljebb az üzemanyagot, merthogy tankhajó:-D
De beszél meg vele!:-D
Előzmény: Sinbiciklis1 (14249)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2009.01.28 0 0 14249
De, csak ha ez hozza!
Előzmény: Mwin (14248)
Mwin Creative Commons License 2009.01.28 0 0 14248
Na jó, mindenhova nem megy be, de azért a Csepel-Fehér út táv kevesebb, mint Levallois-Perret - Csepel. Amúgy a Szajnáról simán át lehet jönni a Dunára.
Előzmény: Sinbiciklis1 (14247)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2009.01.28 0 0 14247
Csak a Fehér útra hajózó csatorna nem, de vasúti sín bem1.
Előzmény: Mwin (14246)
Mwin Creative Commons License 2009.01.28 0 0 14246
Hát ja, de ugye a sorrend még mindig: hajózás 1, vasút 2, közút 3
Előzmény: Sinbiciklis1 (14245)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2009.01.28 0 0 14245
Vagy vasúton, amint azt tőlünk délkeletebbre lévő országok, és a mint Combinék esetében.
Előzmény: Mwin (14244)
Mwin Creative Commons License 2009.01.28 0 0 14244
Nem, hajón olcsóbb, amint azt a tőlünk délebbre lévő országok nagyon is jól tudnak-de itt valamiért nyilván jobb érdekérvényesítő a közúti lobbi.
Előzmény: M61021 (14243)
M61021 Creative Commons License 2009.01.28 0 0 14243
M61021 Creative Commons License 2009.01.28 0 0 14242
tom sawyer Creative Commons License 2009.01.27 0 0 14241
Nekem is van egyenesen Szmolenszkből:-). Néhány javitási könyvvel együtt vettem az ebay-ról. Az a helyzet hogy az eddigieknél sokkal többet kéne vele foglalkozni és jönnek szépen elő a gondok, ahogy apránként szedem szét. Ha nem lesz rá vevő csinálom ahogy tudom.
Előzmény: Mwin (14229)
Gasolin Creative Commons License 2009.01.26 0 0 14240
Egy másik fórumba írtam egyszer róla 2006-ban. Beteszem ide is az adatokat:
"Nicolas Tractomas D100

Nicolas cég egy francia cég aki önjáró platformokat, félpótkocsikat vontatókat gyárt túlméretes árú szállításhoz. A cég a német Otto Rettenmayer TII-Group nevű céghez tartozik, aminhez a német Scheuerle és a tavaly v. tavalyelőtt megvásárolt KAMAG is tartozik (szintén ugyanazzal foglalkoznak mint a Nicolas)
A vevő a Dél-Afrikai Rotran Heavy Transport cég, akik villamos erőműveknek trafókat, generátorokat és hasonló eszközöket szállítanak.
Hajtás: 10x10/4
A jármű hossza 12,6m, magassága (a szirénával) 4,514m szélessége 3,5m. A 2db pótkereket hidraulikus daruval lehet leemelni a fülke mögötti torony mögül.
A gumiabroncs Goodyear gyártmányú átmérője 1,6m szélessége 495mm
A jármű hátsó vonócsapja közvetlenül az alvázhoz van hegesztve, és így 1000t-t vontathat.
Maximális szerelvény összgördülőtömeg 600t.
Önsúly 40t, maximális össztömeg 71t.
Hidak elől-hátul Kessler gyártmányúak. Teherbírás elől 12,5t/db, hátul 25t/db.
A fülke azért van olyan magasra megemelve, hogy beférjen alá a 27L-es V12-es Caterpillar motor, ami 912LE-s és 3460Nm-es.
Dana-Clark-Spicer automata WSK váltó van benne. 8 előre és 4 hátramenettel
A vevő 4db-ot vásárolt belőle.
Az alváz hátsó része úgy lett kialakítva, hogy nyeregszerkezetet vagy ballaszt súlyokat lehessen felszerelni (attól függően mit vontat)."

A másik autó (Magnum lökhárítós Premium fülkés vontató) gyártójának pontos neve T&T Titan.
Előzmény: tavidir (14236)
csecsaba2 Creative Commons License 2009.01.26 0 0 14239
Bár még csak hasonlóval se mentem, szerencsére ahoz is idő kell, h végignézegessem a képeiteket.
Előzmény: Cseh S. (14238)
Cseh S. Creative Commons License 2009.01.26 0 0 14238
Megtaláltam a képeket.Nem a legjobb minőség de a lényeg látszik. az a pajzs se volt egy könnyü darab vas meg a hátulján a betonsúly...Életre szóló élmény volt vele dolgozni.
Cseh S. Creative Commons License 2009.01.26 0 0 14237
Köszi.Nagyon jo összeállitás,nem győztem lementegetni a képeket. :) Sok van közte amit még nem láttam.Szerintem nagyon jo gépek.Bárcsak milliárdos lennék micsoda gépparkom lenne....Egy olyan háromtengelyessel mennék mindenhova.Nagyon kemény gépek ezek.Nekem volt szerencsém dolgozni két hónapot egy K-701-essel.Szkrépereket toltam vele hogy gyorsan merítsünk.az elején egy nagy pajzs a hátulján meg súly.Hihetetlen az a teljesítmény.Szerintem azonos lóerővel nem tud egy nyugati gép sem olyan vonóerőt produkálni mint az orosz gépek.Nagyon jo a talajfekvésük,súlyelosztásuk.Valahol van kép arrol amivel dolgoztam megprobálom megkeresni,beszkennelem és felrakom.Ha vannak még hasonlo képeid orosz gépekről szivesen látom ám. :)
Előzmény: haflinger (14234)
tavidir Creative Commons License 2009.01.25 0 0 14236
Köszi az infót, komoly darabok, milyen erőgép hajtja?
Előzmény: Gasolin (14235)
Gasolin Creative Commons License 2009.01.25 0 0 14235
A 2. képen egy francia gyártású Nicolas Tractomas van (van 5 tengelyes változata is /Tractomas TR100/, dél-afrikába gyártottak 5db-ot /teszek be róla képet/).
Az első képen pedig egy szintén francia gyártású vontató. Titan a gyártó cég neve, de nem azonos a német Titan céggel aki szintén hasonló túlméretes vontatókat gyárt.
Előzmény: tavidir (14207)
haflinger Creative Commons License 2009.01.25 0 0 14234
Tökéletesen igazad van, be is villant pont abban a pillanatban, amikor rányomtam a Mehet gombra :-) Engesztelésképpen most felrakok egy óriási adag képet, kizárólag a Kirovecek népes családjáról. A leningrádi gyár mellett (ami a legendás Putyilov gyár utódja) több másik üzem is gyárt traktorokat Kirovec bázison kisebb-nagyobb módosításokkal, de még a német Horsh cég is forgalmazta saját emblémájával a gyártmányaikat.
Előzmény: Cseh S. (14227)
haflinger Creative Commons License 2009.01.25 0 0 14233
Valahol 4-5 példányról olvastam. Nem is teljesen egyformák, amikről képet lehet látni.

Előzmény: Ramsau83 (14231)
M62,171 Creative Commons License 2009.01.25 0 0 14232
Tudtommal csak egy készült.
Előzmény: Ramsau83 (14231)
Ramsau83 Creative Commons License 2009.01.24 0 0 14231
Ebből  a Raba 500 ból hány darab készülhetett?
Előzmény: haflinger (14224)
208D Creative Commons License 2009.01.24 0 0 14230

Itt napi rendszerességgel találtok friss infókat az idei Bamakós Csepel TBC csapatról.

Üdv.

Mwin Creative Commons License 2009.01.23 0 0 14229
Sajnálom. Pedig most bukkant fel a szekrény mélyéből egy komplett alkatrészkatalógus hozzá.
Előzmény: tom sawyer (14228)
tom sawyer Creative Commons License 2009.01.23 0 0 14228

Szakik!

 

Sajnos úgy alakul hogy lehet hogy el kell adni a MAZ-t(5549 1979-es). Több oka is van, leginkább az hogy túl nagy project, és a vége nem nagyon látszik. Kissebb megbontások miatt most nem üzemképes, de egy félnapos munkával megoldható. Forgalomból végleg ki van vonva, adásvételi van csak elő kell ásni. Az évek alatt rengeteg kurrens (főleg ami az eredetiséghez kell ) alkatrészem van, plusz egy jó fülke. Irányár 500E de faraghatunk belőle. Csak és kizárólag egyben. Egyenlőre máshol még nem hirdetem.

Cseh S. Creative Commons License 2009.01.22 0 0 14227
Jó összeállitás de azért a sorba befér még a Kirovec K-710-is a maga 500 lóerőjével,v-12-es biturbós motorjával.
Előzmény: haflinger (14225)
uzsgyiremot Creative Commons License 2009.01.22 0 0 14226

Sziasztok!

 

Nemtom tudjátok-e, jan 28-31 között rendezik meg az Agromash expo-t a BNV-n. Gondolom -mivel még nem voltam - sokféle mezőgazdasági nagyvassal lehet találkozni, ha érdekel valakit.

 

Üdv

haflinger Creative Commons License 2009.01.21 0 0 14225
A legerősebb európai traktor valószínűleg a 600 lóerős Deutz motorral dolgozó DTU T-860 volt.

Előzmény: haflinger (14224)
haflinger Creative Commons License 2009.01.21 0 0 14224
Pár kép jöjjön az európai mezők óriásairól is. A Rába-500 is joggal pályázott egykor a legnagyobb európai traktor címre. Két motorja összesen 490 lóerőt teljesített.











A német Schlüter Profi-Trac 5000TVL-ben 500 lóerős MAN motor dolgozott.











Nemrég mutatta be a Fendt cég a Trisix nevű prototípusát, ami 540 lóerős.











Hasonló felépítésű traktor már Csehországban is készült korábban, 500 lóerős LIAZ motorral és Tatra erőátviteli elemek felhasználásával.
Előzmény: haflinger (14223)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!