Az előbb már le se mertem írni, hogy lehet hibás az Engine control modul (ECM) is amit ECU nak is becézgetünk magyarul a motor vezérlőegység. De szívből remélem, hogy csak kontakt hibád van az oxigénszenzornál és miután megmozgatod, megigazítod a csatlakozót nem jön vissza a hibakód. Cső.....
A kosszal nincs problémád üveg terén? :-) Én amikor kipróbáltam pár típusú páramentesítőt, akkor igaz, hogy a pára nem jelent meg az üvegen, de a kosz annyira ragadt rá, hogy elég volt letisztítani. :-)
Heló! Szerintem nem árulok el nagy titkot azzal, ha leveszed és leméred. De ha csak a kereket veszed le és úgy mérsz átmérőt talán abból is ki lehet következtetni, hogy belül mekkora lehet. Hali.....
Heló! Ha nem dobtad ki azt az oxigénszenzort, amely csak fűtőszál hibát mutatott és oxigénszenzorként még funkcionált és visszatennéd akkor remélhetőleg kiderülne, hogy az "új"-nak épp a szenzorrésze rossz és a fűtőszála van csak rendben. Ha a feltevésem helytálló akkor talán a hibakód is más lesz. Továbbiakban le kellene ellenőrizni a vezetékeket, hogy azok a feszültségértékek amelyek a lambda szondát elhagyják elérnek-e a vezérlőegységhez? Ezek a feszültség értékek 200-850mV között kellene, hogy legyen. Nem lenne nagy hiba, ha be lenne a kipuffogóba dugva egy kipuffogó gázelemző annak érdekében, hogy kiderüljön, hogy a lambda érték mekkora. Ez enged következtetni arra, hogy végül milyen a szabályzott üzemanyag mennyisége a kipuffogó gázban. (dús-szegény vagy jó) Eredendően a második szonda arra hivatott, hogy kontrolálja az első szondát, ezért lehet jó a kipuffogó gáz érték mert a katalizátor és az első szonda jól dolgozik. Hogy a vezérlőegységen melyik kábelre kell tenni a műszer mérőtüskéjét (szakadásvizsgálat! Vezeték rendben?) azt Kerekati biztos megmondja kapcsolási rajz alapján az autó paraméterei ismeretében. Remélem előbbre jutsz és tájékoztatást adsz a fejleményekről! Hali......
Honnan tudhatom meg hogy a kocsimban 180-as vagy 203-as hátsó fékdob van-e?Alváz alapján vagy más?Az unixban mind a 2 tipust felajánlja amikor az évszámot és a tipust beírom.
Sziasztok. Van egy gondom a géppel, mégpedig az hogy produkál egy "PO 136 -os hibakódot" (lambdaszonda áramkör meghibásodás 2-es szonda) "Ez" a szonda már volt cserélve de akkor a fütőköre ment ki,az egyértelmü volt hogy a fütőszál kampec. de most mi lehet a bibi? Mit nézzek meg? A gépen észrevehető romlást nem tapasztaltam. A motor ikon világit
Lelkes olvasója vagyok a fórumnak. Sajnos a motor részeihez annyira nem értek. De a fényezéshez igen. Így gondoltam meg mutatom, hogy sikerült a régi szarrá patkázott gyári felniket felújítani tavaszra:) legyen mivel villogni. Remélem nektek is tetszik! (jővő héten már kerül is fel a típusra)
Sziasztok ! Miért van az , hogy folyamatosan párásodik az üveg ? Külső keringetés bekapcsolva ,szélvédőre irányítva , fullon és nnem akar leszáradni ...
Hát amíg lett volna működő kulcs, talán olcsóbban megúsztad volna.
Így húzósabb lesz. Neten érdemes körbetúrkászni, telefonálni párat.
De szerintem így is jóval kevesebb lesz, mint a szervíz által ajánlott összeg, de nekem még nem volt szükségem ilyesmire, így pontos árat nem is tudok.
Már akkor kellet volna kulcsot csináltatnod, mikor már csak egy működő kulcs volt.
A transzponder egység megy tönkre a kulcsban.
Verzió 1:
Mivel egy kulcs sincs már, ki kell szerelned és el kell vinned az UCH-t hozzáértő, ezzel foglalkozó céghez, személyhez. Spec kiolvassák az eepromot, amiből megtudják az illesztéshez szükséges kódot.
Ezután készítenek új transzpondert a kulcsba és illesztik az UCH-hoz.
Verzió 2:
Kiiktatni az immo-t az utóból. Így többé nem lesz immobilizer, de cserébe működik a verda. Ezzel is olyan cégek foglaloznak, mint az előzőnél.
Mindkét esetben a távirányító funkció elvileg működőképes marad. (ehhez van az elem a távirányítóba)
A párommal tegnap vettünk egy Renault Thaliat. Egészen pontosan egy 2005-ös évjáratú Status 1.5 dCI, klímás dízelt. Csütörtökön megyünk érte.
Kérhetnék tőletek néhány ötletet, hogy mire kell nagyon odafigyelni az üzemeltetésnél, karbantartásnál - ami direkt ennél a típusnál szokott előfordulni.
Olvastam, hogy nagyon kényes az üzemanyagra. Melyik kútnál és mit tankoltok bele, ami a legjobban bevált?