Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.03.10 0 0 50820

Nem tűnt fel, hogy jobban porosodna, mint előtte. :)  De nincs kizárva ez sem.

Persze ha nem szeretel takarítni akko' észreveszed jobban. :)))

Előzmény: Törölt nick (50814)
Tasligep Creative Commons License 2013.03.10 0 0 50819

Lemértem a dob átmérőjét.22cm körül van. Ez azt jelenti hogy 203-as betét való bele?

Előzmény: SGN (50813)
Tasligep Creative Commons License 2013.03.10 0 0 50818

Ezt tartom valószínűleg hogy nem nekem szántad!

Előzmény: SGN (50815)
SGN Creative Commons License 2013.03.10 0 0 50817

Ez csúcs! :-)

 

Előzmény: Törölt nick (50816)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.10 0 0 50816

Ki is írta nemrég, hogy idős házaspártól vette a kocsit? :-D

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qG4IaHgqH00

SGN Creative Commons License 2013.03.10 0 0 50815

Az előbb már le se mertem írni, hogy lehet hibás az Engine control modul (ECM) is amit ECU nak is becézgetünk magyarul a motor vezérlőegység. De szívből remélem, hogy csak kontakt hibád van az oxigénszenzornál és miután megmozgatod, megigazítod a csatlakozót nem jön vissza a hibakód. Cső.....

Előzmény: Tasligep (50811)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.10 0 0 50814

A kosszal nincs problémád üveg terén? :-) Én amikor kipróbáltam pár típusú páramentesítőt, akkor igaz, hogy a pára nem jelent meg az üvegen, de a kosz annyira ragadt rá, hogy elég volt letisztítani. :-)

Előzmény: Törölt nick (50806)
SGN Creative Commons License 2013.03.10 0 0 50813

Heló! Szerintem nem árulok el nagy titkot azzal, ha leveszed és leméred. De ha csak a kereket veszed le és úgy mérsz átmérőt talán abból is ki lehet következtetni, hogy belül mekkora lehet. Hali.....

Előzmény: Tasligep (50811)
SGN Creative Commons License 2013.03.10 0 0 50812

Heló! Ha nem dobtad ki azt az oxigénszenzort, amely csak fűtőszál hibát mutatott és oxigénszenzorként még funkcionált és visszatennéd akkor remélhetőleg kiderülne, hogy az "új"-nak épp a szenzorrésze rossz és a fűtőszála van csak rendben. Ha a feltevésem helytálló akkor talán a hibakód is más lesz. Továbbiakban le kellene ellenőrizni a vezetékeket, hogy azok a feszültségértékek amelyek a lambda szondát elhagyják elérnek-e a vezérlőegységhez? Ezek a feszültség értékek 200-850mV között kellene, hogy legyen. Nem lenne nagy hiba, ha be lenne a kipuffogóba dugva egy kipuffogó gázelemző annak érdekében, hogy kiderüljön, hogy a lambda érték mekkora. Ez enged következtetni arra, hogy végül milyen a szabályzott üzemanyag mennyisége a kipuffogó gázban. (dús-szegény vagy jó) Eredendően a második szonda arra hivatott, hogy kontrolálja az első szondát, ezért lehet jó a kipuffogó gáz érték mert a katalizátor és az első szonda jól dolgozik. Hogy a vezérlőegységen melyik kábelre kell tenni a műszer mérőtüskéjét (szakadásvizsgálat! Vezeték rendben?) azt Kerekati biztos megmondja kapcsolási rajz alapján az autó paraméterei ismeretében. Remélem előbbre jutsz és tájékoztatást adsz a fejleményekről! Hali......

Előzmény: janobá (50809)
Tasligep Creative Commons License 2013.03.10 0 0 50811

Sziasztok

 

 

Honnan tudhatom meg hogy a kocsimban 180-as vagy 203-as hátsó fékdob van-e?Alváz alapján vagy más?Az unixban mind a 2 tipust felajánlja amikor az évszámot és a tipust beírom.

fefe03 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 50810

Hűtő folyadék szinten van? Nem szivárog valahol? Fütés radiátor? Csövek? Olyankor is párásodik a szélvédő.

Előzmény: traktorbi (50804)
janobá Creative Commons License 2013.03.10 0 0 50809

Sziasztok. Van egy gondom a géppel, mégpedig az hogy produkál egy "PO 136 -os hibakódot" (lambdaszonda áramkör meghibásodás 2-es szonda) "Ez" a szonda már volt cserélve de akkor a fütőköre ment ki,az egyértelmü volt hogy a fütőszál kampec. de most mi lehet a bibi? Mit nézzek meg? A gépen észrevehető romlást nem tapasztaltam. A motor ikon világit  

Koszi 199 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 50808

 a lényeg lemaradt :D 

Koszi 199 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 50807

Sziasztok!

 

Lelkes olvasója vagyok a fórumnak. Sajnos a motor részeihez annyira nem értek. De a fényezéshez igen. Így gondoltam meg mutatom, hogy sikerült a régi szarrá patkázott gyári felniket felújítani  tavaszra:) legyen mivel villogni. Remélem nektek is tetszik! (jővő héten már kerül is fel a típusra) 

Törölt nick Creative Commons License 2013.03.10 0 0 50806

Így van. :)

A klíma használata ilyenkor szárítja az amúgy is párás levegőt. De csak addig, míg működik. Ahogy lekapcsolod, ismét párásodni kezd.

De ha van pollenszűrő, akkor nem árt kicserélni, mert az is tud sokkal roszabb helyzetet produkálni az amúgyis könyedén párásodó üveggel. :)

 

A párásodás oka a hirtelen, vagy túl sok mennyiségű "betermelt" hő és párás levegő az utastérbe.

Pl ha egyzser csak ha beültök ketten, már az is elég, pláne, ha hárman négyen ültök be egyszerre, és az utastér nincs rendesen átmelegedve, előfűtve.

 

Oldal és hátsó üvegekre nekem bevált a páramentesítő spray.

Üvegpucolás után vékonyan átfúlyni, majd egy kicsit áttörölni (de nem letörölni) az üveget.

Hetekig-hónapokig bírja párásodás nélkül. ;)

Van, hogy még a középső féklámpa kiszerelés után az alatt is befújom az üveget, ott sem párásodik egy jó ideig. :)

Előzmény: Fütyülős (50805)
Fütyülős Creative Commons License 2013.03.10 0 0 50805
szépen tisztítsd le az üveget.
ha van klíma, kapcsold be és nyomasd rá, vagy húzd le résre az ablakokat. ezek asszem be szoktak válni.
Előzmény: traktorbi (50804)
traktorbi Creative Commons License 2013.03.10 0 0 50804

Sziasztok !
Miért van az , hogy folyamatosan párásodik az üveg ? Külső keringetés bekapcsolva ,szélvédőre irányítva , fullon és nnem akar leszáradni ... 

hadasz Creative Commons License 2013.03.10 0 0 50803

Szia, küldtem mailt.

Előzmény: DCI MÁGUS (50801)
Ata61 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 50802

Köszi szépen az infót,ez már nekem így elég.

Előzmény: Törölt nick (50783)
DCI MÁGUS Creative Commons License 2013.03.09 0 0 50801

De ha kell rá ember keress meg!

Előzmény: hadasz (50798)
DCI MÁGUS Creative Commons License 2013.03.09 0 0 50800

EBBEN NINCS TRANSZPANDER!!!Ez kicsit másképen müködik!

Előzmény: hadasz (50798)
lorcii Creative Commons License 2013.03.09 0 0 50799
Még annyit, hogy frissen van vizsgáztatva... Talán nem lesz vele gond.
Előzmény: Törölt nick (50794)
hadasz Creative Commons License 2013.03.09 0 0 50798

Melyik a panelen a transzponder?

 


Előzmény: Törölt nick (50795)
lorcii Creative Commons License 2013.03.09 0 0 50797
Köszi a választ, hát remélem, hogy nem befecskendezési hiba miatt adták el.
Előzmény: Törölt nick (50794)
hadasz Creative Commons License 2013.03.09 0 0 50796

Köszi a választ.

Előzmény: Törölt nick (50795)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.09 0 0 50795

Hát amíg lett volna működő kulcs, talán olcsóbban megúsztad volna.

Így húzósabb lesz. Neten érdemes körbetúrkászni, telefonálni párat.

De szerintem így is jóval kevesebb lesz, mint a szervíz által ajánlott összeg, de nekem még nem volt szükségem ilyesmire, így pontos árat nem is tudok.

Hasra ütök és mondok kb ~10-20 ezret.

Előzmény: hadasz (50793)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.09 0 0 50794

Szia!

 

Mielőtt megvetted volna...

pont a köztudottan kényes befecskendezés miatt diaggal ellenőrizni kellet volna a befecskendezést megvétel előtt.

Sajnos ez van, de igen is a mai világban ezektől az autóktól szabadul mindenki a problémák miatt.

 

Lehetőség szerint OMV kúton tankolj.

 

Nem tudom mennyi km van a motorban (és mennyit mutat ehhez képest az óra), ettől függően érdemes mindjárt nagygenerálon gondolkodni:

vezérléscsere vízpumpával, új fagyálló, olaj és szűrő csere, gázolajszűrő csere...stb.

(kivétel talán, ha megbízható forrásból ezek cseréje leinformálható)

 

Olaj ELF 5w40, 10 ezer km-ént kidobni belőle, légszűrővel együtt. Klímánál ha van pollenszűrő, akkor azt is érdemes cserélni.

 

Előzmény: lorcii (50791)
hadasz Creative Commons License 2013.03.09 0 0 50793

Árakról esetleg tudsz valamit mondani?

Előzmény: Törölt nick (50792)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.09 0 0 50792

Szia!

 

Már akkor kellet volna kulcsot csináltatnod, mikor már csak egy működő kulcs volt.

A transzponder egység megy tönkre a kulcsban.

 

Verzió 1:

Mivel egy kulcs sincs már, ki kell szerelned és el kell vinned az UCH-t hozzáértő, ezzel foglalkozó céghez, személyhez. Spec kiolvassák az eepromot, amiből megtudják az illesztéshez szükséges kódot.

Ezután készítenek új transzpondert a kulcsba és illesztik az UCH-hoz.

 

Verzió 2:

Kiiktatni az immo-t az utóból. Így többé nem lesz immobilizer, de cserébe működik a verda. Ezzel is olyan cégek foglaloznak, mint az előzőnél.

 

Mindkét esetben a távirányító funkció elvileg működőképes marad. (ehhez van az elem a távirányítóba)

Előzmény: hadasz (50790)
lorcii Creative Commons License 2013.03.09 0 0 50791

Üdv. Mindenkinek!

A párommal tegnap vettünk egy Renault Thaliat. Egészen pontosan egy 2005-ös évjáratú Status 1.5 dCI, klímás dízelt. Csütörtökön megyünk érte.

Kérhetnék tőletek néhány ötletet, hogy mire kell nagyon odafigyelni az üzemeltetésnél, karbantartásnál - ami direkt ennél a típusnál szokott előfordulni.

Olvastam, hogy nagyon kényes az üzemanyagra. Melyik kútnál és mit tankoltok bele, ami a legjobban bevált?

Előre is köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!