Keresés

Részletes keresés

bodecsabi Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27647
"- honnan jön a 10-esen a gyorsok elvágásának ötlete, vagy mondjuk úgy, ideiglenes kényszere: abból, hogy ha FLIRT-ök lennének a gyorsvonatok az 1-esen,"

Amivel kapcsolatos problémákat többször is, sokan is konkrétan leírták. Nem válaszoltál rájuk.

Csabi
Előzmény: Carpy (27642)
v_peti Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27646
AZ 1-es gyoersaira szánt Flirteket inkább passzold le Szombathelynek, míg onnan küldj át az 1-esre Halbikat!
Általában elég a Flirt itt a személyekre, ne rohangásszon rövid szerelvénnyel, vagy hosszú félig üres szerelvénnyel a Szili.
Igaz, hogy Flirttel 140-nel lehetne menni az 1-esen, de a gyorsok úgyis kevés helyen tudják ezt kihasználni! Várjunk a 140-esítéssel pár évet, amíg megjönnek a mostanában emlegetett új mozdonyok.
Előzmény: v_peti (27644)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27645
"abból, hogy ha FLIRT-ök lennének a gyorsvonatok az 1-esen, akkor nem tudnak rámenni a 10-esre. Merthogy nincs madzag. Még."

Komolyan nem értem, hogy egy elővárosi motorvonatot miért kellene gyorsvonatként használni arrafelé.... Elsődleges cél inkább az legyen a Flirtekkel, hogy kiváltsák a 40 éves lepukkant bhv-kat.
Előzmény: Carpy (27642)
v_peti Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27644
Minek oda Flirt? Olyan sok Flirt van? Nem hinném!
Mehet a Flirt az 1-es személyvonatain, mehet a 80-ason (80a-n), mehet a 30a-n, a 40a-n, és a 20-ason is. Távolsági vonatra Flirt helyett inkább Halbit tegyünk! Minek ideerőltetni őket??? Ilyen elven küldjél ZEG-ről Bp-re 415-ös Ikarusokat! Kb. annyi értelme lenne. 3 órát Flirten ülni kösz szépen! Üljél te! Akkor inkább Halbi. Na meg sokszor nem is lenne elég egy szóló Flirt. Dupla meg biztosan nem menne, mert a másik fele Sopronba megy.

A 10-es gyorsaira szánt Flirteket küldd inkább a 20-as meg villamosítás után a 10-es személyeire. Minek erőltetsz egy járművet oda, ahová nem való???

Előzmény: Carpy (27642)
r1232 Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27643
hogy ha FLIRT-ök lennének a gyorsvonatok az 1-esen

Ami, hogy is mondjam, egy eszement ötlet. Nem felelnek meg az előírásoknak sem.
Előzmény: Carpy (27642)
Carpy Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27642
Legalább háromszor leírtam, hogy
- honnan jön a 10-esen a gyorsok elvágásának ötlete, vagy mondjuk úgy, ideiglenes kényszere: abból, hogy ha FLIRT-ök lennének a gyorsvonatok az 1-esen, akkor nem tudnak rámenni a 10-esre. Merthogy nincs madzag. Még.
- ez nem a jövő évi menetrendben lesz így.
- ez igazából csak Pápának okozna kellemetlenséget, de lehet, hogy összességében még jól is járna.
- földrajzilag, menetrendszerkezetileg a helyzet több szempontból párhuzamba állítható Kaposváréval.

Negyedszer nem írom le, mert aki meg akarta érteni, meg tudta érteni, a többieknek pedig ötödszörre sem sikerülne :)
v_peti Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27641
10-es vonal. Lényegtelen, hogy van-e madzag, mert a menetirányváltás miatt úgyis másik mozdony kell, akkor meg már tökmindegy, hogy dízel az vagy villany.
Amúgy jővőre úgyis elkezdik a villamosítást!*

*Ezt a mondatot minden évben el lehet sütni, már ca. 10 éve.
Azaz jövőre ugyanezt fogom mondani.


Törölt nick Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27640
Dehogynem, csak egyszerűen nem tudsz használható, stabil lábakon álló érveket felsorolni. Most meg ezzel hárítasz, hogy nem tudunk követni.
Előzmény: Carpy (27638)
D55 Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27639

Szerintem a többség inkább úgy gondolja, hogy Te nem tudsz minket követni.

Előzmény: Carpy (27638)
Carpy Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27638
Feladom. Látom nem tudtok követni :)
rutthin Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27637

Nem azért szűnne meg, hanem mert nincs felette madzag. (Kaposvár gyenge kiszolgálására még ez se lehet indok, ott van madzag)

 

Ez egy az egyben hülyeség! Te sem gondolhatod komolyan...ha Győrig így is, úgy is elmenne a vonat, csak tovább nem, akkor mi köze annak ehhez, hogy a 10-es felett van madzag, vagy nincs?

Egyébként minden bizonnyal rövidesen lesz!

 

De ha ezt a logikát követjük, akkor vélhetően szerintük is többre menne Pápa egy kétóránkénti, Győrben az IC-re ráhordó gyorsvonattal és átszállásos kínálattal, mint 4 pár vacak közvetlen gyorsvonattal.

 

Ilyen logikát csak hozzá nem értők követnek!

Hagyjuk már az utasokra, hogy ők döntsék el, hogy mi jobb nekik!

És elég szép számmal eldöntik minden nap, mert nem üresen futkoznak a gyorsok.


Előzmény: Carpy (27620)
D55 Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27636
Én mondtam, hogy nem kell Flirtnek lennie a vonatnak, lehetne az halbis is, ha Győrig Taurus vinné. Optimálisabbak lennének a mozdonyfordulók, szerintem Taurus is lenne rá. A soproni viszont Flirt lenne (talán ki tudná használni a jó gyorsulást és lassulást a 8-ason is).
Előzmény: Carpy (27620)
A Gyula Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27635
Gondolom úgy mint most is, Sv-n át.
Előzmény: V43 1305 (27633)
r1232 Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27634
Gyanús vagy te nekem... :-))
Előzmény: Törölt nick (27625)
V43 1305 Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27633
Amúgy még egy kérdés hogy fognak a 3000-es szilik beforogni mert most nem jutnak el  Sv-ig személy csak Veszprémig?

Előzmény: M62-156 (27623)
V43 1305 Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27631

Baba a Cell-iek Flirtelhetnek reggel és este.

Előzmény: M62-156 (27623)
M41 2180 Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27630
Ez jó! Ezek szerint nem úgy kezdődik a Déliből hogy 6, 9, 12 hanem 6, 8, 10, 12?
És akkor Zeg-ről lennie kell egy 7:40-es indulásnak is! Szuper!
Köszi az infót!
Előzmény: A Gyula (27629)
A Gyula Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27629
2 órás ütemes menetrend mindkét irányban reggel 6-tól este 6-ig!
Előzmény: M41 2180 (27628)
M41 2180 Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27628
Érdeklődnék a 20-as vonali gyorsok sorsáról jövőre, illetve lesz e változás a zalaegerszegi stokkokkal vagy marad a régiben minden?
Megvan a tervezetem, csak nem tudom megnézni. Előre is kössz mindenkinek!
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27627
"Nem azért szűnne meg, hanem mert nincs felette madzag."

Na ez aztán egy határozott lábakon álló, mondhatnám (el)rettentő ész érv...

"Félreértés ne essék, nem Pápa kiszolgálását tartom túl jónak, hanem Kaposvárét tartom túl rossznak. "

Ebből logikailag következik, hogy a közvetlen vonatokat meg kell szüntetni Pápára, mert a kaposvári kiszolgálás szarabb... Elég vicces...
Előzmény: Carpy (27620)
v_peti Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27626
Mivel az új menetredben megmaradnak a gyorsok hálistennek, ezért jobb lenne, ha nem rágódnál ezen.

Kaposvár: Itt a mosott sz*r minőségű pálya a nagy gond, aminek köszönhetően 21 helyett 37 perc szükséges az út megtételéhez.
Előzmény: Carpy (27620)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27625

Nem veszek, megígérem. :)

Az biztos, ami megtörtént, de úgy van/volt eddig tervezve, hogy Flirt.

Előzmény: r1232 (27622)
FOMA Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27624
félOFF

Carpy!

utána tudnál járni (pécsi RKI vagy inkább KHEM?), hogy ki és honnan vette azt az adatot, hogy a 47-esen jelenleg 21 párhuzamos buszjárat van a vasúttal Komló-Sásd között, és ehhez jön majd a 12 új? Ha beleszámolta a sikondai elágnál a közigazgatási határt súroló Pécs-Kaposvár járatokat, akkor gratulálok, és további szakmai sikereket kívánok az illetőnek...

Az én menetrendi ismereteim szerint ott egy párhuzamos járat van, ami mondjuk ütemes, mert 24 óránként jár.:-)
ON
Előzmény: Carpy (27620)
M62-156 Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27623
Flirt van tervezve Sv-i személyzettel.
Előzmény: V43 1305 (27617)
r1232 Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27622
Azért mérget ne vegyél rá! Még azt sem tudják, hogy a jövő héten melyik vonatot, miből állítják ki... :-)
Előzmény: Törölt nick (27621)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.22 0 0 27621
Flirt lesz.
Előzmény: V43 1305 (27617)
Carpy Creative Commons License 2009.10.21 0 0 27620
"Azért megszűntetni a 10-esen a gyorsok közvetlenségét, mert a 41-esen sincs..."

Nem azért szűnne meg, hanem mert nincs felette madzag. (Kaposvár gyenge kiszolgálására még ez se lehet indok, ott van madzag)

Félreértés ne essék, nem Pápa kiszolgálását tartom túl jónak, hanem Kaposvárét tartom túl rossznak.
És mégis, vannak olyanok (köztük kínálati-menetrend hívők), akik szerint Kaposvárnak ez nem csak hogy jó, hanem jobb, mint ami tavaly volt. Lehet, hogy igazuk van, lehet, hogy nem.
De ha ezt a logikát követjük, akkor vélhetően szerintük is többre menne Pápa egy kétóránkénti, Győrben az IC-re ráhordó gyorsvonattal és átszállásos kínálattal, mint 4 pár vacak közvetlen gyorsvonattal.
Előzmény: rutthin (27616)
V43 1305 Creative Commons License 2009.10.21 0 0 27619

foroghat bele akár német kocsis gyors

 

Úgy legyen

 

de akár FLIRT is,

 

Úgy legyen

Szép is lenne, főleg ha Szombathelyig jönne, és itt forogna Sm-Cell közt, de ameddig nincs elég, maradjanak meg Bp elővárosi forgalmában szerintem.

Előzmény: mcg (27618)
mcg Creative Commons License 2009.10.21 0 0 27618
foroghat bele akár német kocsis gyors, de akár FLIRT is, csúcson kívül jutnia kell...
..bár a sajt techológusainak szellemi színvonala mellett ez csoda is lenne...
Előzmény: V43 1305 (27617)
V43 1305 Creative Commons License 2009.10.21 0 0 27617
9069-9058 ezek a vonatok miből lesz ki állítva?

Mert eddig ilyen nem volt, hogy Cell-től Budapest Déliig és visszaközlekedő személy.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!