"- honnan jön a 10-esen a gyorsok elvágásának ötlete, vagy mondjuk úgy, ideiglenes kényszere: abból, hogy ha FLIRT-ök lennének a gyorsvonatok az 1-esen,"
Amivel kapcsolatos problémákat többször is, sokan is konkrétan leírták. Nem válaszoltál rájuk.
AZ 1-es gyoersaira szánt Flirteket inkább passzold le Szombathelynek, míg onnan küldj át az 1-esre Halbikat! Általában elég a Flirt itt a személyekre, ne rohangásszon rövid szerelvénnyel, vagy hosszú félig üres szerelvénnyel a Szili. Igaz, hogy Flirttel 140-nel lehetne menni az 1-esen, de a gyorsok úgyis kevés helyen tudják ezt kihasználni! Várjunk a 140-esítéssel pár évet, amíg megjönnek a mostanában emlegetett új mozdonyok.
"abból, hogy ha FLIRT-ök lennének a gyorsvonatok az 1-esen, akkor nem tudnak rámenni a 10-esre. Merthogy nincs madzag. Még."
Komolyan nem értem, hogy egy elővárosi motorvonatot miért kellene gyorsvonatként használni arrafelé.... Elsődleges cél inkább az legyen a Flirtekkel, hogy kiváltsák a 40 éves lepukkant bhv-kat.
Minek oda Flirt? Olyan sok Flirt van? Nem hinném! Mehet a Flirt az 1-es személyvonatain, mehet a 80-ason (80a-n), mehet a 30a-n, a 40a-n, és a 20-ason is. Távolsági vonatra Flirt helyett inkább Halbit tegyünk! Minek ideerőltetni őket??? Ilyen elven küldjél ZEG-ről Bp-re 415-ös Ikarusokat! Kb. annyi értelme lenne. 3 órát Flirten ülni kösz szépen! Üljél te! Akkor inkább Halbi. Na meg sokszor nem is lenne elég egy szóló Flirt. Dupla meg biztosan nem menne, mert a másik fele Sopronba megy.
A 10-es gyorsaira szánt Flirteket küldd inkább a 20-as meg villamosítás után a 10-es személyeire. Minek erőltetsz egy járművet oda, ahová nem való???
Legalább háromszor leírtam, hogy - honnan jön a 10-esen a gyorsok elvágásának ötlete, vagy mondjuk úgy, ideiglenes kényszere: abból, hogy ha FLIRT-ök lennének a gyorsvonatok az 1-esen, akkor nem tudnak rámenni a 10-esre. Merthogy nincs madzag. Még. - ez nem a jövő évi menetrendben lesz így. - ez igazából csak Pápának okozna kellemetlenséget, de lehet, hogy összességében még jól is járna. - földrajzilag, menetrendszerkezetileg a helyzet több szempontból párhuzamba állítható Kaposváréval.
Negyedszer nem írom le, mert aki meg akarta érteni, meg tudta érteni, a többieknek pedig ötödszörre sem sikerülne :)
10-es vonal. Lényegtelen, hogy van-e madzag, mert a menetirányváltás miatt úgyis másik mozdony kell, akkor meg már tökmindegy, hogy dízel az vagy villany. Amúgy jővőre úgyis elkezdik a villamosítást!*
*Ezt a mondatot minden évben el lehet sütni, már ca. 10 éve. Azaz jövőre ugyanezt fogom mondani.
Nem azért szűnne meg, hanem mert nincs felette madzag. (Kaposvár gyenge kiszolgálására még ez se lehet indok, ott van madzag)
Ez egy az egyben hülyeség! Te sem gondolhatod komolyan...ha Győrig így is, úgy is elmenne a vonat, csak tovább nem, akkor mi köze annak ehhez, hogy a 10-es felett van madzag, vagy nincs?
Egyébként minden bizonnyal rövidesen lesz!
De ha ezt a logikát követjük, akkor vélhetően szerintük is többre menne Pápa egy kétóránkénti, Győrben az IC-re ráhordó gyorsvonattal és átszállásos kínálattal, mint 4 pár vacak közvetlen gyorsvonattal.
Ilyen logikát csak hozzá nem értők követnek!
Hagyjuk már az utasokra, hogy ők döntsék el, hogy mi jobb nekik!
És elég szép számmal eldöntik minden nap, mert nem üresen futkoznak a gyorsok.
Én mondtam, hogy nem kell Flirtnek lennie a vonatnak, lehetne az halbis is, ha Győrig Taurus vinné. Optimálisabbak lennének a mozdonyfordulók, szerintem Taurus is lenne rá. A soproni viszont Flirt lenne (talán ki tudná használni a jó gyorsulást és lassulást a 8-ason is).
Ez jó! Ezek szerint nem úgy kezdődik a Déliből hogy 6, 9, 12 hanem 6, 8, 10, 12? És akkor Zeg-ről lennie kell egy 7:40-es indulásnak is! Szuper! Köszi az infót!
Érdeklődnék a 20-as vonali gyorsok sorsáról jövőre, illetve lesz e változás a zalaegerszegi stokkokkal vagy marad a régiben minden? Megvan a tervezetem, csak nem tudom megnézni. Előre is kössz mindenkinek!
utána tudnál járni (pécsi RKI vagy inkább KHEM?), hogy ki és honnan vette azt az adatot, hogy a 47-esen jelenleg 21 párhuzamos buszjárat van a vasúttal Komló-Sásd között, és ehhez jön majd a 12 új? Ha beleszámolta a sikondai elágnál a közigazgatási határt súroló Pécs-Kaposvár járatokat, akkor gratulálok, és további szakmai sikereket kívánok az illetőnek...
Az én menetrendi ismereteim szerint ott egy párhuzamos járat van, ami mondjuk ütemes, mert 24 óránként jár.:-) ON
"Azért megszűntetni a 10-esen a gyorsok közvetlenségét, mert a 41-esen sincs..."
Nem azért szűnne meg, hanem mert nincs felette madzag. (Kaposvár gyenge kiszolgálására még ez se lehet indok, ott van madzag)
Félreértés ne essék, nem Pápa kiszolgálását tartom túl jónak, hanem Kaposvárét tartom túl rossznak. És mégis, vannak olyanok (köztük kínálati-menetrend hívők), akik szerint Kaposvárnak ez nem csak hogy jó, hanem jobb, mint ami tavaly volt. Lehet, hogy igazuk van, lehet, hogy nem. De ha ezt a logikát követjük, akkor vélhetően szerintük is többre menne Pápa egy kétóránkénti, Győrben az IC-re ráhordó gyorsvonattal és átszállásos kínálattal, mint 4 pár vacak közvetlen gyorsvonattal.
Úgy legyen
de akár FLIRT is,
Úgy legyen
Szép is lenne, főleg ha Szombathelyig jönne, és itt forogna Sm-Cell közt, de ameddig nincs elég, maradjanak meg Bp elővárosi forgalmában szerintem.
foroghat bele akár német kocsis gyors, de akár FLIRT is, csúcson kívül jutnia kell... ..bár a sajt techológusainak szellemi színvonala mellett ez csoda is lenne...