Nos az tény hogy a gyári ledes lámpák esetében fröcsöntött műanyag tükör szórja a led fényét a megfelelő irányba mivel nem látnánk kellőképen. A Passat esetében smd ledek vannak és alaposan megtervezték a tükrös részt, de mindnél 1 bizonyos irányba világítanak a ledek erőssen,lehet hogy nálad ennek hiánya miatt kevésbé.
Nos értelek van 1 kis bökkenő azért ha jól tudom kis hazánkban tilos a villogós kivitelű féklámpák használata közlekedésbiztonsági okokból, mundjuk öszintén megmondom hogy bár én eléggé ledtechnikás beálítású vagyok de villogós féklámpát nemtudnék mire vélni, azt tudom hogy a BMW-nél létezik 2 fokozatú féklámpa ami hirtelen és erőteljes fékezésnél villogtat 1 fénykoszorút de annak vezérlése van,gondolom esetedben simán villogás van csak. Végül is saját döntésed a féklámpád működési kivitele de simán büntetnek érte ha igaz,ha rosszul tudom sory...Amúgy jól néz ki az egység
Kedves ÓÓÓZSSSÉÉÉ ahogyan felénk mondják: amilyen a mosdó, olyan a törölköző...
Csak hogy segítsek neked egy kicsit, mert én ugye véggenyó vagyok, azok a ledek világítanak. Annyit kell megtenned, hogy megfigyelsz jobban egy komolyabb autós ledes lámpatested, Te is rá jösz, hogy miért nem látod világítani a fényforrásokat.
Amit latsz az effekt, ahogyan elol is a strobi. Szep a feltunosegi viszketegseg, csak ezzel a megvalositassal nem megy semmire mert ezek a ledek nappal halottak....
Hali, nos így videó alapján valóban érdekes a működése. A villogós lámpa a féklámpa? a valóságban is villog vagy csak a kamera látja így? Sajnos megsaccolni sem tudom a "működés" okát. mondjuk ennyira gyári ledekkel még nem találkoztam de úgytünik nincs semmi hiba nélkül. remélhetőleg meglesz a hiba azért,tutin néz ki a fénykavalkád azért...
Most, hogy nem csak a garázs mélyén lett próbálgatva derült ki, hogy ha rásüt a nap a hátsó lámpákra akkor a felső része a lámpának (ami az irányjelző is) egyszerűen nem világít pirosan!
És nem azért, mert nem látszik, hanem egyszerűen kialszik...
Ha beárnyékolom a kezemmek egyből teljes fényével látszik... nagyon szkájenszfiksön :)
Amint árnyékba gurulok, vagy beesteledik szintén tökéletes...
A VW 5. generációs Jetta és Passat lámpákból ismert sárga-piros kettős színű LED dolgozik ott.
Hali, nos ha az álltalad felsorolt izzó típusok ledes megfelelőjét szeretnéd használni úgy mint a halogén kivitelt inkább ne. 1ik fő ok h. amíg az izzószál esetében 1 központi fókuszpont van a ledes izzók esetében ez meghatározhatatlan mivel túl sok a fényforrás.ennek a hátránya h. mivel nincs konkrét fókuszpont nemlehet "rendesen" használni. a ledes izzókat max gyári izzós menetfény helyébe lehetne rakni ahol a szórás a fő szempont. még ködlámpa izzónak se rakj ledest mert nemlesz jó a szórás. a másik nagy gond az mellet h. a ledeseknek nincs fókuszpontjuk h.igencsak eltérő méretben és kivitelben vannak,ilyen azért nincs az izzók esetében. és persze igazából nincsennek teljesen pontos adatok a teljesítményről,azt h.mit írnak 1 dolog és más mikor bevan rakva és működik. a másik igen nagy gond velük a túl 1xrű felépítés. a többséget 1-2 előtét ellenállással kötik be így túl nagy feszt kapnak,annak sem szabad hinni ha ilyen olyan stabilizátort raktak rá,nem garancia az sem. a jobbaknál már csoportokra vannak osztva mint a ledcsíkok esetében. első lámpánál az alapvető probléma amivel sokan találkoznak h.1 idő után ez lehet kevés de évek is simán kiég az izzó,ennek oka az h.lámpa kapcsolásakor a kapcsolóban a réz érintkezők közt 1 mini szikra ugrik át ami feszültség impulzusként végigmegy a + vezetéken és idő elötti elhasználódáshoz-kiégéshez vezet. elég sokan küzdenek ezzel a problémával. azért az első lámpák vannak veszélyben mivel azok közelebb vannak a generátor-akksihoz, a hátsók a hosszabb vezetékek miatt védve vannak mivel az impulzus elveszik a hosszú vezetékben. a ledes izzónak elég komoly problémát okohat az ilyen feszültség impulzus,az izzó még ideig-óráig elbír vele de nem sokáig.
méghozzá azszem poén E3 jelölése van ami Olasz hon. az én időmben 1E-vel olcsóbb volt még :))) szerintem a 28 ledes pont jó a 36 már túl nagy lehet. nálam így néz ki a 28 ledes és úgy h. rásüt a nap.
teljesen rendbenvan h.nemjársz teckóba,énsem bár vannak ilyen jó dolgok azért,ha nem is sok. autósboltban sokkal drágább lenne ilyen pótféklámpa.nekem mondjuk volt a gépben utólagos de az 1részt 7db 5w izzóval ment,had ne mondam mennyire kérte a feszültséget szóval igen hamar kidobtam pláne h.a ledes már megvolt.
azon nem is csodálkozom,de miért nem mentél be 1 teckóba inkább lehet 3x annyi let volna de E jeles,az tuti.mondjuk azért lehet h.nem foglalkoznak majd vele
semmiség,ha másban nem is ebben jók és kb jó az ár is,rendes autósboltban gondolom drágább lenne. mást nemnagyon érdemes venni tőlük :.....:)))))))))))) ezt nemtudják elrontani
például ez, UK Ring gyártmány és teljesen univerzális jó hosszú gyári vezetéke van,nálam simán belefért h.a csomiajtó-átvezetőgumi-hátsó oszlopnál hoztam le. a műanyag lábakat körbe lehet forgatni, jó erős öntapadós matrinya van rajta,annyira erős h.mikor levettem autó eladás miatt darabosan leszakadtak a műanyagról,persze mondjuk melegítés nélkül vettem le.
bemész 1teckóba és a ledes pótféklámpákban mindben E jelzés van. nekem is onnan van..:))) és már vagy 7-8 éve működik is tökéletesen 28 ledes ami pont jó
Hali,bár fogalmam sincs mikor raktad be és milyen típusú a ledes izzó nem javaslom nagyon,1 új kocsik szeretik "enni" az ilyet és a többség ledes izzó elég silányúl van összerakva,többség 1 előtét ellánálással van szerelve és még a sokledesek sem megbíz6tóak.nincsennek megfelelően stabilizálva ami miatt kiégnek. Googli a barátod,elég sokan foglalkoznak ledes izzókkal,már bolt a bolt álltal adott telejsítmény adatban meg sose bízz. kb 1w erősebb helyzetjelző nemlétezik mivel megfelelő hűtés nélkül kiégne a led,pláne nemszeretik a tartóssan 90c feletti meleget,a fényszóró izzó viszont nem hideg,és mivel a helyzetjelző 1üt működik a tompítottal ha olyan ledet raksz be ami már hűtést igényel mégha kicsit is a tompított izzó miatt ég ki. másik dolog lámpa kapcsolás közben villamos lökés van a vezetékekben ami előre jobban megy mivel rövidebbek a vezetékek a hátsó lámpa felé elveszik a vezeték ellenállásban. ez már tény.bármilyen ledet is rakj be a negatív lábhoz a vezetékre szerelj be diódát ami megakadályozza h.végigmenjen a villamos impulzus a leden az izzók kevésbé érzékenyek rá mivel jobban elviselik a 0-2v többletet a ledeknél ez 0.1-0.3v környéke és pláne power led esetében ÜDV