Keresés

Részletes keresés

Szöszke92 Creative Commons License 2011.12.02 0 0 205

Júliusban a vizsgáimmal befejeztem a tanulmányaimat. Aztán szeptemberben elmentem munkaügyre, azóta bejelentett álláskereső vagyok. De segélyt nem kapok, mert még nem dolgoztam 1 hétnél hosszabb ideig. Tehát akkor most így, hogy pályakezdő vagyok és nem kapok támogatást így nincs fizetve a TB-m sem? Magamnak kéne? De nem jött semmiféle levél, hogy fizessem vagy felszólítás, semmi értesítés, hogy akkor ezzel most mégis mit kezdjek?! De pont azért keresek munkát, mert pénzre van szükségem. Hogyan fizessem nekik még esetleg a TB-t is, ha munkám nincs?

onlyinkenya Creative Commons License 2011.11.25 0 0 204

Nyomon lehet követni, hogy mikor történt befizetés?

iamtwo Creative Commons License 2011.11.21 0 0 203

Sziasztok! Az alábbi kérdésben szeretném segítségetek kérni:

Adott egy munkavállaló, aki a munkaviszonya alatt lett beteg (kórházi ápolás). Táppénzre került, a táppénz ideje alatt közös megegyezéssel felbontották a munkaviszonyt. Ezt követően meddig jogosult még táppénzre?

 

s.george Creative Commons License 2011.11.20 0 0 202

Pontosan 5100.- Ft - ot adok fel havonta, az egészségügyi ellátásomra. Ez nekik bőség.

Amúgy NEM adózom

Előzmény: Nagyideg (200)
elpontel Creative Commons License 2011.11.04 0 0 201

Sziasztok! Az első kérdésem az lenne, hogy munkahelyem megszünése után az önkormányzat szociális alapon fizeti a tb-m. Ezt nekem kell jelentenem az APEH felé? (Bejelentő- vált. bejelentő lapon)

A másik, hogy, ha a munkáltatóm visszameőleg kijelentett az OEP-től, és kiesett 2 hónap, azt hogy tudnám igazolni? Tényleg csak a perkálás marad? :S

Előre is köszi!

Nagyideg Creative Commons License 2011.09.05 0 0 200

Tudja valaki, hogy pontosan mennyit kell fizetni 2007. április 1-től, akik kaptak már csekket, mennyit kellett befizetni? Az ügyvédbojtár nekem már milliókról beszélt. Köszönöm a választ.

Aeslan Creative Commons License 2011.08.18 0 0 199