Úgy látom, szép idő lesz holnap. Norbika végre megy biciklizni! Főleg, ha valaki kijön elé Kelenföldre. Bár ha nem, akkor is megpróbállak megtalálni titeket. Majd meglátjuk. Azért jó lenne egy idegenvezető...
Azt tudja valaki, hogy a 8-as út melyik szakasza működik most autóútként?
kivi
Akkor ezt a SRAM-SACHS dolgot kitárgyaltuk. A GripShift-ben szerintem is igazad van, nekem valaki más mondta hogy az külön gyár volt, de amikor elolvastam a SRAM történelmet, akkor már gyanus volt a dolog.
Egy kis kiigazítás: az ESP nem cég, hanem a váltó rendszer művészneve úgymint a GripShift vagy a Di.R.T., de nem bírtam még rájönni hogy minek a rövidítése. Van ilyen nevű cég, de az villanyos dolgokat csinál, meg gitárokat.
Ez bizony egy nagyon jó 5let! Benne vagyok! Kell ilyen kirándulás.
Van egy "montim", bizonyára hangosan fogtok röhögni, ha meglátjátok és sérvet kaptok, ha megemelitek, de azért fel merek rá pattanni :) Rajtam nem múlik, ezért azon nyomban feláldoznám azt a telj.túrát, ami akkortájt van_.
De ha bejön a huszadika körüli hidegfront és fújni fog, akkor tudjátok hol találtok :-))) /szelem a hullámokat/
kivi, láttam 2 pasit multkor, ilyen szalamandramintas volt a mezuk is meg a biciklijük is. Őket ismered ?
tenyleg,mikor indulsz a hetvegi zempleni versenyre? zaporban is meg lesz tarva?
Robin : látom te egyértelműen a cég saját halottja akarsz lenni... napi 16 orai munkával..
szerintem ez szalamandra es fenistiltől kaptam, akinek a hozzáértését egy pillanatig se vitattam. legközelebb menjünk olyan helyre, ahol látni lehet ilyet ! azonkivül nagyon szeretnék egy igenamatőr hegyiterepkirándulást is. Miért ne lehetne 20-án ? Visszatéréskor tüzijáték pl az Árpád hidról vagy a Margit hidról nézve.
záporokat mond szombatra :-( akkor legfeljebb odakanyarodunk a HEV-hez, nem Robin ?
Zsuzsa,
off
mindjárt indulhatok haza - 4-kor azt mondta a főnököm, hogy másoljak át és küldjek el egy anyagok - belenéztem, hogy van-e hiba benne - volt - mostanáig javítottam . :(( on
H_G,
jééé egy kicsit tényleg - csak nekem rövidebb a hajam
Vilard,
időben értesítelek..
Vazul.at,
a mi mezünket csak jól működő bringán (nem a márka a fontos) ülő és jobbára fejvédőben tekerő kerósok hordhatják :))
küldj mailt és mennek a részletek, vagy keress vissza - én bonyolítok
Alaposan megnéztem a rudiprodzsekt oldalát és a skeey vagy a kerosene tetszik is. Na most ezt kellene valami emberi áron beszerezni, 8.-án többet tudunk majd, mert elmegyek Cs.-hez.
H_G,
mindent meg lehet úgy buherálni, hogy az extrém megoldások is muködjenek. De gondolj arra, hogy az elso váltó csak jobbra/balra mozog, le/fel nem. Így na _nagyon_ nagy a különbség a kicsi és a nagy tányér között akkor nem tudja normálisan pakolni a láncot. Ha túl magasan van a kicsi felett, akkor nem fog rendesen felváltani róla. Ha viszont közel van a kicsihez, akkor beakad a nagyba.
Volt nekem olyan 7 fokozatú XT elsováltóm, amit 8 fokozathoz akartam használni. Ki kellett fúrni egy szegecset, így kicst szét tudtam feszegetni a keretet, és utána egy csavarral rögzítettem. Jól muködött, de késobb más okból le kellett cserélni.
ez nagyon érdekes! (Ki ne szeretne jó sok fokozatot?) Ismersz valakit, aki már megpróbálta és ráfaragott? Ken Kifer, aki érteni láccik a bicajhoz, azt írja hogy neki 52-48-24 van az ősrégi Schwinnjén (hátul 14-32); 1 másik site-on azt tanácsolják, hogy túrázásra használt MTB-nél 48-36-24 (hátul 12-32) lenne az ideális.
A másik meglepő összeállítás azé a nőé, akit már emlegettem: 1 sebességessé alakította a régi Panasonic (!) outiját, sőt már centuryn (160 km-es telj.túrán) is volt vele. A vicc a dologban, hogy 42-16-nál rögzítette! Vajon az itteni fixis futárok is ilyen kis fokozatot használnak?
(Egyébként itt a képe, nem úgy találjátok, hogy hasonlít a mi Robinunkhoz?)
Jójó... de nekem tetszik a saras dizájn. Amúgy azota se takarítottam le. Igazából elég sokmindent le kéne cserélni rajta. A tojással nem tudok már mit kezdeni a hatsó kerékben. Az elsö tengely kattog... lehet, hogy tényleg szarok rá?!? affene...
SzeZo,
nem azt mondtam, hogy tartósan lehet MTB-vel 40 felett menni sík úton, csak azt, hogy az áttétel lehetové teszi! Ez nagy különbség. Amikor én pl. a telkünkre megyek (Agárd) akkor 28-30-32km/h a sebességem. Ez nagyon kényelmes szokott lenni. De ez terepgumira vonatkozik. Slick gumikkal 4-5km/h -val nagyobb sebbességet tudsz elérni. Komolyan!
gyaci,
Igazad van, felcseréltem a két gyárat. Megyek a Mea Culpa topicba! :)))
Amúgy Grip Shift nem önálló gyár, hanem az ESP cég markolatváltójának típusa. Amikor a Sram-Sachs fúzió létrejött, megtartották a bevált neveket.
ilyr,
de Te országútival mész, ami rengeteget számít. Foleg a kis ellenállású kerekek miatt.
H_G,
nem lehet a végtelenségig növelni a nagytányért, mert az elso váltók maximum 20-22 fog különbséget bírnak el a legkisebb és legnagyobb tányér között. Másrészt pedig a tányér ívének igazodnia kell a váltó keretéhez. 42 fogúhoz tervezett elso váltó szenvedni fog az 52-es tányérral.
stoki,
igen így értettem. Bár ha valaki jó eroben van, akkor órákon át is pörgethei azt a 44-et... :) De ez nem én vagyok.