Megnézném hány ember mondaná meg az utcán... Nagyon nem vagy tisztában, hogy mennyire ismerik ezeket az emberek. Még a most futó típusokat se. Van a régi magas, meg az újak. Ennyi. Ezt tudja a nagy közönség.
Na most már tényleg le lehetne állni ezzel. Azt magyarázd már meg nekem légyszíves, hogy egy átlag embernek mégis honnan a búbánatból kéne tudnia mit vesz? Látták a hírdetést, gondolom olcsó volt és a célra megfelelt. Megvették. Gondolj már bele ha a greenpiece téged bunkózna mert egy általad tök ismeretlen virág fajtát eltapostál.
Ez a busz a csanádi tiboré volt budakesziről, sokáig hirdette de nem kellett senkinek. Aztán jön egy ilyen szar zenét játszó sötét társaság tele lével, és gondolják polgárpukkasszunk. De miért nem egy volkswagen crafterrel? Ja annyi lóvé nincs. Sötét bunkók.
Vatera keresőjébe beírod, hogy ikarus, és ott lesz a találatok között.
De az csak egy elnagyolt rajzocska a 262-esről, nem úgy épült meg, sőt ha hinni lehet a pletykáknak akkor a megépült 262-es 3. ajtaja előrébb volt hozva a B hídhoz és egy kis ablak volt utána mint a 263-asoknál. A megépült kocsi bal első kereke felett volt egy közel méteres plusz ablak a 260-ashoz képest, jobb oldalon egy rövidebb az első ajtó felett, de nem ismert pontos kép róla, vagy csak nem publikus. De a 262 tengelytávja biztosan 6400mm volt, túlnyúlások mint a 260-nál és 1300mm-es ráncajtók de mvg mellső híddal. Fehérváron egy ideig ott volt félreállítva, mérőbusznak is használták, és a vezetőtéri légkondit tesztelték rajta.
Létezett valaha ilyen utastér bármely export kocsiban? Már a csukló előtti oldalt fordított ülés se tűnik valósnak, a kapaszkodó elkaszálná ott az ember térdét-lábát. (A kép az egyik vaterás aukcióból van kimásolva.) Ha jól tudom kalauzos kocsi Tunéziába, Isztambulba és talán Bukarestbe ment.
Egy zenekar nem Ikarus párti, nekik kellett egy eszköz a klipbe, amit felhasználtak.
Ennyi erővel azon is fel lehet háborodni, amikor egy Ikarus gyűjtő dönt úgy ilyen-olyan okokból, hogy a buszát feláldozza/szétvágatja, még ha nem is volt egyedi darab.
Biztos? Vagyis inkább így kérdezem: ki tudod egészíteni a történetét?
Én ezt egy szőlőhegyi buszként ismerem, amelyik 1988 óta áll. Raktárként használták, nem volt jó formában, amikor láttam.
(Mielőtt félreértés adódna, kicsit sem értek egyet a felgíújtásával, csak arra vagyok kíváncsi, hogy miként volt ezt megőrzésre szánt darab, és mikortól nem számított annak.)
Üdv mindenkinek! Néhány infóra lenne szükségem 417-esekről, konkrétan az érdekelne, hogy mennyi a .02, .08, .04, .14 altípusoknál a csukló forgáspontjának távolsága a B tengelytől, hogy a fekvőmotorosoknál mennyit emelkedik a közlekedőfolyosón a padló, illetve a német kivitelekben milyen motorokat és váltókat szereltek.