Tudnál nekem ettől az ismerősödtől árajánlatot kérni csak 2 csupasz ráfra? Kisfékdobos kellene, már megvannak a küllők, az agy adott, úgyhogy elég lenne a ráf.
Előre is köszi
Hat igen 175-os gyertyaval en is szivtam nyaron. Budapesten kb. 10 km-t megy vele a gep melegben, aztan vege. Szoval: Nyaron csak 225-os gyertya a kiraly.
Én NGK-t vettem, a hőértékéről nem igazán tudtak nyilatkozni, csak annyit, hogy a legjobbtól eggyel kisebb hőértékű. Ment is egész szépen vele a motor, és az egyetlen túrámon 20km után leállítottam, majd be sem akart indulni. Aztán beletettem egy agyonhasznált Izolatort és vígan hazavitt...
Lassan kovetem az esemenyeket, de Zoli_t5h es kedves Neje által eloadott csaladi szappanopera nagyon tetszett (Remelem nem leszek legkozelebb kibelezve (Anyatigris-szidroma)) :))
A borzerol: Szinte mindent sikerult beszerezni a sajat es haverom Pancsijahoz is. TLT-s kollegaval jo uzletet kotottem a gumialkatresz-vasarlas teren.
Sajnos "csak" TLT-sel és Zoli_t5h-val beszeltem, ami foleg az EN hibam is. De jon meg kutyara der...
A gyujtogyertyarol: Nekem az NGK (kb. 175-ös) nyáron úgy beszart, hogy nem indult a moci. Ezután beletettem Brisk-et és semmi gond nem volt.
A felnirol: Ez az utangyartott felni felkeltette az erdeklodesemet. Remelem lesz nagyfekdobos is mert nekem a hatsokerekem nagyon szar. A regi kullok tavaly nyaron rendszeresen elszakadtak egy-egy motorozas utan.
Bocs, hogy sokat gepeltem, de ezt ki kellett irnom magambol.
OFF:
Hat, egy biztos: az ilyen '60-'70-es evekbeli CZ-knek (Jawa-knak is) az eleje szep, mondhatni kecses (foleg azoknak, amelyeknek az a nagy szeles elso sarvedojuk van), ez igaz is ugy nagyjabol a benzintank vonalaig, de a hatso fertalya mindegyiknek egytol egyig olyan ritka csunya, hogy ahhoz hasonlo nem sok van a technika-tortenelemben.:))
ON
OFF No vaughan kartárs megnéztem a tar.hu-n a Czetkádat, hát nem tudom mi teszett meg neked rajra! Amit én tudok, a csont gyári most beszéltem az emberrel 65 ezer az irányára, gyári bordó arany csikkal, szürke forgalmival, szépen megy a motorja ezt saját fülemmel hallottam.
Ha érdekel akkor szólj.
ON
Mi van a New Yorki Pannóniával? Rárepült már valaki?
Köszi a kérdőívet. Egyelőre teljesen bizonytalan, hogy ráérek-e (és főleg lesz-e motorom Pesten) a javasolt időpontban, ezért nem küldtem vissza. Ha valahogy mégis lesz időm, szívesen alkalmazkodom az általatok kitalált programhoz.
Egy Izses kolléga megkért, hogy tegyem itt (is) közzé: megválna a Szentesi oldalkocsijától 35.000 Ft-os irányáron. Az állapotáról nem tudok nyilatkozni, én még nem láttam. Érdeklődni a 30/5939926 telefonszámon lehet Takács Gábornál.
Hi!
A narancssárga Pannoniák színe kb RAL 2000. Jól saccolom, vagy van esetleg valakinek pontosabb ismerete a színekről?
A honlapon lehetne egy olyan rész is, ahol a viták elkerülése érdekében az "alapvető" műszaki ismeretek lennének fesorolva címszavakban. Úgy, mint pl. hőérték, 2 ütem, keverék stb.
A felni témához szeretnék hozzászólni. Én a TLB oldalkocsimba salakmotor hátsó kerekének a felnijét fűztem. 19-es, a szélesség is stimmel csak kb fél kilóval nehezebb mint a Pancsié.
Ez kb 4 éve szolgál és semmi gond küllőtörés stb, és a küllők sem görbék. A cseh króm nagyon szép rajta és időtálló. Szóval aki ilyet talál az nyugodtan megveheti.
fda: URAL felnit kérdezted már Deél Jocitól? (30-5350776)Láttam már nála újat, de csak festettet.
Srácok erről az új felni dologról írjatok még egy kicsit! hol lehet venni, pontosan mennyibe kerül és van -e más méretben is? Nálam most az URAL felújítása van napirenden, a hátsó felnit cserélni kell, akkora nyolcas van benne és az elsőt is krómozni kéne, de nincs hozzá időm meg hangulatom, meg egyáltalán, ráadásul aranyárban csinálják. Szóval, jobb lenne egy új...
Tudom nyilatkozni kellene, de pont 13 kérdőív jött vissza és hátha valaki babonás.
Szóval ha valaki küld még egyet, akkor mindenképpen nyilvánossá teszem a dolgot, foglalkozom vele, tudom, hogy kiváncsiak vagytok.
Hat oregem, en csak egy dolgot irigylek toled, de azt nagyon: azt a kurva nagy MUHELY-t! :)
Istenem mire lennek kepes, ha lenne egy ekkora muhelyem. Tuti nalam is igy allnanak felsorakozva a roncsok, varva az ujjaeledest.:)))
Azért lesz belőle még motor! És amit elfelejtettem, hogy sikerült még 2003-ban vennem hozzá, egy első szériás Duna oldalkocsit, aminek a fekete festése alatt csakis almazöld festéket találtunk.Tehát a TLT oldalkocsis lesz!Bár a forgalmi szerint az is volt hajdanán.
Hi! ez a TLT (amelyik az én szivem csücske is csak az enyém fekete) van olyan romos állapotban mint az én életem első T1-e!
sok sikert és kitartást kivánok a TLT-hez!
ha lesz időm megpróbálom beszkennelni az T1-et fellelési állapotban... biz az is szerelem volt első látásra!
minden jót!
Mint álltalában mindig, most is hosszú leszek, tehát elnézést mindenkitől!
Hát az én Cz-m pont olyan mint ami egyszer volt kint a KM-talin, csak az katonai kivitelü .Apropó: tudtok valamit a tulajáról?
Ja,és itt van a legújabb szerzeményem. Talán büszkén mondhatom, hogy a legnagyobb (motoros)álmom vált valóra a TLT megszerzésével. Valamikor 10 éves koromban láttam előszőr nagybátyáméknál (az alsó képen az egyik TLF az ővé volt)az Ő TLF-je mellett egy almazöld TLT-t.SZERELEM első látásra.Aztán szunnyadt ez az érzelem egészen 1998 nyaráig, mikor megettem az első T1-t.Felujítottam aztán lakásvásárlás miatt ment eladásra.(egy ismerősöm használja azóta is ,nagy megelégedésére)Utána jött nagyapám T csepelje, és két danuvia. De csak nem hagyott nyugodni nagybátyám nagy fekete motorja, és az almazöld berregő!!!
És láss csodát, 2002 nyarán nagybátyám megemlíti, hogy van fönt a padláson pár pancsi alkatrész, ha akarom megnézhetem!(már vagy 4 éve kérleltem, de a szent helyre nem engedett fel:)) )Hát basszus: ott volt szétszedve az Ő régi 1960-as TLF-je!Szinte mindene megvolt! És hát melette ott vigyorgott egy TLT tank és motorfedelek.Hát remélem mindenkinek volt már ilyen jó kedve, vagy pillanata!Uccu, be a suzukiba a motort, meg az alkatrészeket, csak a baj az volt, hogy megtörtént az első családi perpatvar is . MOntam anyámnak , hogy Ő már biz ide nem fér be.Tehát tessék vonatozni hazafelé(320 km)! De MEGÉRTE!
A másik képen pedig a most épülő két TLF ( 1959/1960) és a TLT van(1957.12).
Hát csak ennyit szerettem volna megosztani veletek!
Motorkulit nem láttatok a börzén? Jó lenne egy, főleg találkozókra! Erről jut eszembe Kálmán bátyánk. Van valami haladás kérdőívek terén? Nem baszogatás csak rohadt kíváncsi vagyok.:)
Hi!
a gyertyáról már beszéltünk nem is oly rég. nekem 225-ös isolator ketyeg a vasban és hibátlan!
a tavaji bodrogkersztúri találkozón meg nyertem a tombolán egy reklámszatyor isolator gyertyát igy ezévben is ezt a márkát fogom favorizálni... :-))
a trophy-ba is ezt teszem és eddig hibátlan volt abban is.
a CZ-re visszatérve... fáj a szivem. mert nincsenek meg a papirjai! igy lehet,hogy Áron barátomon kersztül nézek egy másikat, ugyanis az asszonykámnak piszokul megtetszett.
majd alakul ez még...
minden jót!
a két komplett kerékért pedig nem számit horror árnak a 37.000 !
37e Ft egy par kerek? :-( Akkor lassan tenyleg megeri jobb allapotu motort venni kompletten, 150e Ft kornyeken, mint szetrohadt vasakat pucolgatni megszallottan, es dupla annyit rajuk kolteni aprankent... Hol vannak mar azok a dalias idok, amikor F. P. Alfredtol 2,5e Ft-ert vettem a T1-et forgalmival... :-(
Nitróval, persze, én mondtam, hogy nem lesuz valami tartós... Most azt szeretné megpróbálni a főnök úr, hogy nitró szürke+2K-s lakk, aztán meg finom smirgli, hogy ne legyen túl fényes. Elméletileg nem rossz...
Na, akkor fuzzed, bazmeg!:))
Nem hiaba nem javasolja senki, de mindegy. Nyaron lattam egy-ket ilyen kereket, hat nem semmi, milyen gorben, megfeszulve alltak benne a kullok.
Mongyuk az lehet, hogy amugy is benan lett volna befuzve, mindenesetre ugy nem olyan franko, slussz-passz! :))
"Mondjuk Vaughan kollega szemezett egyel, de végül asszem nem lett belőle semmi."
Nem a f..szt! Szerintem mar reg megvette, csak nezd meg a keptar-at! :)))
Össze lehet fűzni kisfékdobos felnivel is a TLF kereket, csak a küllők kicsit szögben fognak állni az anyánál. Ami nem gyengiti, csak elég ronda. Az ok egyébként, hogy a nagyfékdobosnál a küllőanya kiperemezése a felniben laposabb szögű.
Örülök Taunus kollega, hogy sikerült CZ telót venned, egyébként szerintem én is 1000ért adtam volna...meg a magyar motorosok 80%a. Nem tudom miért a CZ-knek nincs nagy becsületük itt nálunk. Mondjuk Vaughan kollega szemezett egyel, de végül asszem nem lett belőle semmi. Az Escort GT prospektust megboltolhatnánk! Vagy esetleg csak beszkennelném/fénymásolnám.
Jelentem ma Békéscsabán voltam és arrafelé végig szárazak az utak és hó sincsen.
A P10ben nekem most Bosch gyertya van asszem 260as, de majd NGK kerül bele. Nekem az összes motoromban 100/48, Danuvia, Csepel 125 Yamaha NGK van és még sosem volt vele gond. Nem is drága 6-700 ft körül van.
Beleraktuk a T 5/H -ba a blokkot, így, furulya nálkül is szép a hangja, csak folyik a karbi, és a benzin az összes festéket lekapta a blokkról... Nagyon örültem neki, csak a fél udvar visszhangzott... Egyébként a híreket megerősíthetem, A Laci Bácsi tényleg ott volt, csak nem sok mindent vett, mert azt mondja, kicsit drága volt.
Köszi a tippeket gyertya ügyben. Valószínű, hogy veszek egy 175-öst és egy 225-öst.
Nektek milyen márka vált be? Tavaly egy ETZ-m volt, amibe a BRISK 1 napot bírt és NGK-val szépen ment. Van tapasztalat? Előre is kösz!
Ez az "anyatigris" dolog nagyon tetszik!:) Sajnos az én feleségem nem ilyen fanatikus. Egy találkozóra biztos eljön, azért szereti meg kíváncsi is. Talán utána jobban kedvet kap!