milyen kicsi a vilag. Nezegettem landy-kat es ezt talaltam:
1981 Land Rover LR3 Like a Brand New
Beautiful Landy,after total rebuilt.All parts new,ordering from England. 2.3 diesel engin. Attention:the car presently stay in Europa,in my hungarian cottage.
yes,i can arrange transport to Canada,with any shipping cost...
A diesel P-38 ban a chip tuning nem tesz kárt, ezzel a befecskendezést optimalizálják amivel kb 30 35 LE -t kapunk anélkül,hogy károsodna a motor. Mitöbb még a fogyasztásunk is valamellyest vissza esik. Nekem már bevált BMW-n is ezért tudom ajánlani. Persze ez függ az adagoló és a porlasztók állapotától is.
Én ebből gondoltam, hogy mechanikus és nem kontakt hiba: "5x próbálkozásból 4x úgy viselkedik mint egy nyomógomb, nem mint egy kapcsoló, tehát "visszaugrik" "
Én nem bonyolítanám ennyire túl. Vegyétek ki a kapcsolót a műszerfalból, és nézzétek meg, mennyire van elkopva a rugós pöcök, ami benyomáskor beakad és benyomva tartja a gombot.
A Disco 1-en az én kapcsolóm is asszem ugyanaz a kapcsoló. És képes ugyanígy csinálni.
Van pár ötletem:
1. A (klíma) kapcsoló belsejében a réz részeken ződ oxidáció van, nem mindég érintkezik.
2. Ugyanez van a ventillátor csúszkás kapcsolójával és azzal a klíma összefüggésben van.
3. Magában a klíma rendszerben vannak szenzorok. Valami nyomás érzékelő meg mittudomén. Attól is lehet ilyen. De ebbe nem akarok jobban belekeveredni, mert lehet, hogy hülyeséget írok.