Keresés

Részletes keresés

Luximen Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13307

Az nem lesz jó,mert a másik oldalt az megy a gép tengelyére.

 

ha azt a kis kart/sárga kör/ bekapcsolom akkor élesítem a racsnis részt,ekkor csak előre tudom tolni a gépet.Ha kikapcsolom a kis kart akkor szabadon megy előre-hátra.

A piros nyillal jelölt kar készteti forgásra a zöld nyílal jelölt középső tengelyt és ekkor zár a racsni.

A lila résznek csak a csavar védelme a reszortja,de azt megszüntetem mert így nem lehet átmenő csavart tenni.

A középső tengely pedig végig lesz engedve végig a kapatengelyre majdnem a porvédőig,meg hosszabb lesz kifelé is 5 cm.

Előzmény: a8d2 (13306)
a8d2 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13306

A tengely és a hüvely közé nincs metamid, danamid vagy bronz persely vagy csapágy téve? Csak zsírzás? Tetszik egyébként, már lekoppintottam:) A vízszintes tengely mekkora? Én 20-asból gondoltam:)

Előzmény: Luximen (13294)
Luximen Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13305

Igen szabadonfutósak,de elég stabilak.

Ime 2 kép.

A közepén a tengelyt most akarom újra esztergáltatni mert egy kicsit bő a türése + 5 cm hosszabb lesz így nő a nyomtávam 10 cm.

Előzmény: traktorbi (13297)
lada2105 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13304

Belém hozdtad az ideget :) holnap lecserélem, az olaj az már meg van.

Előzmény: Furak (13302)
kerekdomb Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13303

Üdv!

Köszönöm neked és biji-nek is a segítséget:

A gyertya kicserélve,tirisztór kicserélve,szikra az nincs,de közben a berántó zsinór is elszakadt,így egyenlőre feladtam a szerelést amíg nem szerzek másik berántót.

Előzmény: kokas 1.1 (13289)
Furak Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13302

Igy már más, én a helyedben kétszer cserélném egy évben.

 

Előzmény: lada2105 (13296)
iskra Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13300

Itten vagyok,csak költöztettem a műhelyt,mihelyt tudok teszek fel képeket a Tecnamotor gyártmányról.

 

Ez egy korai Fiat (pontosabban Agrifiat) Tecumseh motor nem rossz mert ezt még anyagból csinálták.

Dellorto karbinak kellene rajra lenni.

Az hogy acélhüvelyes nem tudom ,mert le kellene venni a hengerfejet,de az látszik ,hogy oldaltszelepelt.

Jól látom légszűrő betétes.

Ez szerintem megbízhatóbb ,és jobb mint a későbbi tecumseh motorok.

Ja és egy személyes megjegyzés az olasz motorokban van "élet" nem úgy mint a briggs-ben .

Előzmény: buszosjozsi (13251)
lada2105 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13299

Az enyémben nincs olajszűrő honda gcv 160 as. úgy h azt nem szoktam cserélni! :)  neked milyen géped van 

traktorbi Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13297

Milyen kerekeid vannak ? Szabadonfutósak ?

Előzmény: Luximen (13294)
lada2105 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13296

Gyári Honda olajat használok. most van egy éve hogy cseréltem csak az a baj h félhektáron dolgozom vele ja meg a füvet is ezzel vágom ezért lehet nem lenne célszerű megvárni a tavaszt ,bár az lenne ésszerű

Előzmény: Furak (13295)
Furak Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13295

Szerintem ha jómisőségű olajat ösztesz bele akkor elég minden tavasszal.

Mi minden tavasszal cserélünk eddig semiféle kárunk nem származott.

Előzmény: lada2105 (13293)
Luximen Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13294

A 13262-es Hsz-ben az én futóm kapcsolása van.Egy illesztet tengaly fut a házban.Hátúl a csavar egy válon fakszik fel így nem tud megszorúlni.A ház tetején zsírzógomb látható.

Masszív szerkezet pl. ma trágyát szállítottam vele.

Előzmény: a8d2 (13287)
lada2105 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13293

Ki tudja nekem megmondani h milyen időközönként érdemes a rotációs kapámba olajat csrélni,egy éve volt  elég sokad dolgozok vele de  szép tiszta szine van még az oilnak :)

a8d2 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13292

Köszönöm a segítséget!

Előzmény: méray (13288)
biji Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13291

Robi 55 gyertyahézag: 0,6mm.

Előzmény: kokas 1.1 (13289)
cudar08 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13290

Hello!!

 

0:33-as a gyertya hézag??? Az meg micsoda????  Szerintem inkább 0,4 mm.

Előzmény: kokas 1.1 (13289)
kokas 1.1 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13289

Üdv.Én 1 éve vettem az én robi 55-ösömet,és ugyan ez volt a baja,szerintem túl sok anyagot kap,és nézd meg a gyertyán a hézegot,mert arra nagyon alergiás,0:33 a megfelelő hézag.Ja és 1 jó tanács.A hajtásházban nézd neg az olajszintet,mert ha kevés van benne hamar megzabálja a fogaskerekeket.Én az olajat lecseréltem zsírra.Jól megzsíroztam az egészet,és legalább 1 darabig levan róla a gond.És akaárki akárnit is beszál róla én 100% ig megvagyok vele elégedve.én pl: fahordásra használom,3 mázsát még lazán elvisz,csak vigyázni kell rá.Jó szerelgetést.

Előzmény: kerekdomb (13269)
méray Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13288

Pl. a 13262. hsz- nél van egy kép. Szentkirályinál is ugyanez a felfogatás!

 

 

Előzmény: a8d2 (13287)
a8d2 Creative Commons License 2012.05.28 0 0 13287

Sziasztok. Tudtok segíteni remélem; szentkirályi utánfutó csatlakozási módja érdekelne. Főként, hogy min tud fordulni az egész rendszer és milyen irányokba. Akinek van, néhány fotó nagyot segítene a projektemen:)

Előre is köszi.

Luximen Creative Commons License 2012.05.27 0 0 13286

A kép lemaradt .

 

Luximen Creative Commons License 2012.05.27 0 0 13285

Nem is rossz.Bár nem vagyok valami nagy szerelőmester de a simsont már szereltem egy párszor kényszerből.

Egyszer elszált a simom váltója/sb 51/a szerelő 7500 ft-ért csinálta meg és 2 napot bírt.

ez az alkatrész tört el.A barma meg megheftelte mert nem lehetett kapni.

Szétszedtem,rendeltem ujabb 3200 ft és 2 nap múlva már én raktam őssze.Azóta is megy,illetve menne mert most a gyujtással bajlódom.

Na még van időm átrágni ezt a témát adig  is köszi.

Ha akarja az ember sokmindent megtanúl.Egyébként forgácsoló lennék de már vagy 10-12 éve nem voltam gép közelében.

cudar08 Creative Commons License 2012.05.27 0 0 13284

Hát igen azzal kell dolgozni ami van. Az  a RK-05 Baz váltós gép?? Van rajta hátra menet??

Mert ha nincs akkor van egy megoldás a simson blokk átalakításara, egy cikk amiben hátramenetet építenek a simo váltójába!!

 

http://ezermester.hu/cikk-882/Valtomu_munkagephez___Barkacsoljunk_traktort

Előzmény: Luximen (13283)
Luximen Creative Commons License 2012.05.27 0 0 13283

Én is így gondoltam.Egy kingelit tömítéssel és egy lemezzel bezárom a henger helyét.A simson blokkom adott így ezzel kell gondolkodnom.A motort egy állványra a blokk fölé tenném.

Ez még hosszú terv,valószínű téli munka lesz,most megyek 2 hétre vidékre + még lesz 2 hét.

Lassan meg kezdődik a szénázási szezon és apósnak segíteni kell.Szabadidő nuku.

Addig infógyűjtés.

Előzmény: cudar08 (13281)
cudar08 Creative Commons License 2012.05.27 0 0 13282

elirtam Pannonia :)

Előzmény: cudar08 (13281)
cudar08 Creative Commons License 2012.05.27 0 0 13281

Szia!! 

 

Minden további nélkül müködne!! Én is gondolkodtam ilyen megoldáson. A te helyedben inkább egy Panonnia blokkot választanék, az kicsit masszivabb meg a kuplungja is erősebb.

Nem nagy valami, csak a főtengelyről kell leszerelni a hajtókart, meg be lemezelni a henger helyét és kész. Sok sikert hozzá!!! :)

 

Előzmény: Luximen (13274)
traktorbi Creative Commons License 2012.05.27 0 0 13280

Tudod vizuális típuus vagyok és látnom kéne , h véleményt tudjak alkotni .

Előzmény: Luximen (13274)
Pite40 Creative Commons License 2012.05.27 0 0 13279

Még egy kérdésem lenne:ha betekerem tővig a karbiban talélható állitócsavart menyire kell kitekerni?Mert szerintem ezt is elállitóta a "szerelő" soha többé nem viszem "szerelőhöz"

Előzmény: Pite40 (13276)
biji Creative Commons License 2012.05.27 0 0 13278

Még egy jó tanács: benzinszűrő legyen a gépen.Az enyém háza elrepedt, majd kidobtam belőle.Minden évben munka közben eldugult a porlasztó, tisztítanom kellett. Vettem bele ,azóta nincs ilyen gondom.

A 22 év alatt a gyujtással nem volt gond. Kb 2X felakadt az úszó, így nyitva maradt a tűszelep.Más műszaki gond nem akadt.

 

jani

Előzmény: kerekdomb (13269)
biji Creative Commons License 2012.05.27 0 0 13277

Szia!

 

Laikusként gyertya cserével kezdeném, majd porlasztó tisztítás.Mivel most vetted a gépet, nézd meg, hogy a levegő szűrőben van-e olaj és ha van tiszta-e.

Előzmény: kerekdomb (13269)
Pite40 Creative Commons License 2012.05.27 0 0 13276

Na igen,nem olyan rég lett kicserélve állitolag/szerelő szerint/ a "membrán lemez" a tank s a karbiközött ami van. A levegőszűrőt átfujtam kompreszorral tehát tiszta ki probáltam szájjal belefujtam s kőnyedén ment. A gyertya vadi új meg az olaj is most lett kicserélve eredeti 30w briggs olajra.

Előzmény: Flanell (13273)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!