Az nem lesz jó,mert a másik oldalt az megy a gép tengelyére.
ha azt a kis kart/sárga kör/ bekapcsolom akkor élesítem a racsnis részt,ekkor csak előre tudom tolni a gépet.Ha kikapcsolom a kis kart akkor szabadon megy előre-hátra.
A piros nyillal jelölt kar készteti forgásra a zöld nyílal jelölt középső tengelyt és ekkor zár a racsni.
A lila résznek csak a csavar védelme a reszortja,de azt megszüntetem mert így nem lehet átmenő csavart tenni.
A középső tengely pedig végig lesz engedve végig a kapatengelyre majdnem a porvédőig,meg hosszabb lesz kifelé is 5 cm.
A tengely és a hüvely közé nincs metamid, danamid vagy bronz persely vagy csapágy téve? Csak zsírzás? Tetszik egyébként, már lekoppintottam:) A vízszintes tengely mekkora? Én 20-asból gondoltam:)
A gyertya kicserélve,tirisztór kicserélve,szikra az nincs,de közben a berántó zsinór is elszakadt,így egyenlőre feladtam a szerelést amíg nem szerzek másik berántót.
Gyári Honda olajat használok. most van egy éve hogy cseréltem csak az a baj h félhektáron dolgozom vele ja meg a füvet is ezzel vágom ezért lehet nem lenne célszerű megvárni a tavaszt ,bár az lenne ésszerű
A 13262-es Hsz-ben az én futóm kapcsolása van.Egy illesztet tengaly fut a házban.Hátúl a csavar egy válon fakszik fel így nem tud megszorúlni.A ház tetején zsírzógomb látható.
Masszív szerkezet pl. ma trágyát szállítottam vele.
Ki tudja nekem megmondani h milyen időközönként érdemes a rotációs kapámba olajat csrélni,egy éve volt elég sokad dolgozok vele de szép tiszta szine van még az oilnak :)
Üdv.Én 1 éve vettem az én robi 55-ösömet,és ugyan ez volt a baja,szerintem túl sok anyagot kap,és nézd meg a gyertyán a hézegot,mert arra nagyon alergiás,0:33 a megfelelő hézag.Ja és 1 jó tanács.A hajtásházban nézd neg az olajszintet,mert ha kevés van benne hamar megzabálja a fogaskerekeket.Én az olajat lecseréltem zsírra.Jól megzsíroztam az egészet,és legalább 1 darabig levan róla a gond.És akaárki akárnit is beszál róla én 100% ig megvagyok vele elégedve.én pl: fahordásra használom,3 mázsát még lazán elvisz,csak vigyázni kell rá.Jó szerelgetést.
Sziasztok. Tudtok segíteni remélem; szentkirályi utánfutó csatlakozási módja érdekelne. Főként, hogy min tud fordulni az egész rendszer és milyen irányokba. Akinek van, néhány fotó nagyot segítene a projektemen:)
Én is így gondoltam.Egy kingelit tömítéssel és egy lemezzel bezárom a henger helyét.A simson blokkom adott így ezzel kell gondolkodnom.A motort egy állványra a blokk fölé tenném.
Ez még hosszú terv,valószínű téli munka lesz,most megyek 2 hétre vidékre + még lesz 2 hét.
Lassan meg kezdődik a szénázási szezon és apósnak segíteni kell.Szabadidő nuku.
Minden további nélkül müködne!! Én is gondolkodtam ilyen megoldáson. A te helyedben inkább egy Panonnia blokkot választanék, az kicsit masszivabb meg a kuplungja is erősebb.
Nem nagy valami, csak a főtengelyről kell leszerelni a hajtókart, meg be lemezelni a henger helyét és kész. Sok sikert hozzá!!! :)
Még egy kérdésem lenne:ha betekerem tővig a karbiban talélható állitócsavart menyire kell kitekerni?Mert szerintem ezt is elállitóta a "szerelő" soha többé nem viszem "szerelőhöz"
Még egy jó tanács: benzinszűrő legyen a gépen.Az enyém háza elrepedt, majd kidobtam belőle.Minden évben munka közben eldugult a porlasztó, tisztítanom kellett. Vettem bele ,azóta nincs ilyen gondom.
A 22 év alatt a gyujtással nem volt gond. Kb 2X felakadt az úszó, így nyitva maradt a tűszelep.Más műszaki gond nem akadt.
Laikusként gyertya cserével kezdeném, majd porlasztó tisztítás.Mivel most vetted a gépet, nézd meg, hogy a levegő szűrőben van-e olaj és ha van tiszta-e.
Na igen,nem olyan rég lett kicserélve állitolag/szerelő szerint/ a "membrán lemez" a tank s a karbiközött ami van. A levegőszűrőt átfujtam kompreszorral tehát tiszta ki probáltam szájjal belefujtam s kőnyedén ment. A gyertya vadi új meg az olaj is most lett kicserélve eredeti 30w briggs olajra.