Nagyon nagy élmény volt, kifejezetten élveztem a próbautat, különösen a radaros tempomat dugófunkciója tetszett.
Ahogy a sor haladt gyorsabb-lassabb tempóban úgy ment az autó, csak kormányozni kellett. A megálló sornál megállt, indulni viszont nekem kellett.
Ami nem tetszett az az érezhetetlen tapadás az első keréken, folyamatosan figyelni kellett, hogy ne adjak túl nagy gázt, mert elpörgött.
A 190 lóerőt sem éreztem olyan soknak, mint vártam, de lehet, hogy az elszigeteltség miatt nem éreztem a tempót, nagyon csendes volt az autó.
Az űlésbeszorító gyorsulást nem tapasztaltam, igaz folyamatosan húzott a kocsi, de nem úgy ahogy a régi 1,9 TDI Jettám (igaz az csak pár százas fordulatszámtartományban, de megnyomja a hátam).
Szóval kiváló autó és segített a teszt a pontos konfigurálásban, ha egyszer nyerek a lottón (bár akkor úgyis a 280 lovas benzinest veszem, az alapból 4x4) :-)
Elég lesz a szedán, DSG-vel, akár a kisebb motorral, de 4x4-el, Columbus-szal, KESSY-vel, a csúcsszuper xenonnal, motoros csomagtérajtóval (bár ez nem elengedhetetlen) és bézs belsővel meg a radaros tempomattal.
Mai fejlemény. Reggel elindult. Aztán menet közben, egy újabb zökkenő hatására elkezdett sokkal erősebben fújni. Addig fel se tűnt, hogy nem a normál sebességgel megy. Azóta még mindig elindult ..... kopp-kopp.
...és nem "csipog"? Nekem is csinált ilyesmit a ventim, de az "csipogott" is amikor ment. Kivettem és a közeli tekercselőüzemben szétszedettem és kicseréltettem a csapágyakat, azután szépen ment minden rendellenes jelenség és hang nélkül!
Újabb fejlemény fűtésügyben (ventilátor, ha valaki nem követte az eseményeket):
Minden reggel a hidegben elindul. Az első leállítás után már nem. Viszont egy egy nagy döccenőnél képes aktiválódni. A nagyot úgy képzeljük, hogy amikor már káromkodik az ember ... a felnije miatt :-(
Sziasztok! Tudtok Budapesten, vagy Pest környékén olyan műhelyt, ahová bátran fordulhatnék hengerfej ügyben? Sajnos elkezdett füstölni szegény Superb, és eléggé fehér színnel. A computer nem mutatott ki semmi rendellenességet, semmi hibát, mégis dől a füst belőle. Menet közben egy padlógáz, és mögöttem nem látni semmit sem, mintha valaki füstbombát robbantott volna...
Sziasztok! Egy Skoda Superb 2.0 CR boldog tulajdonosai lettünk... Van egy pár hiányzó dolog, amit szeretnék beszerezni hozzá. Nincs meg az esernyő, ezt szívesen vennék, és kezelési kézikönyvet keresnék magyarul. Tudtok ebben segíteni? Köszönöm, puszi Nektek!
Vannak lényegesen olcsóbb kínai megoldások, de azt én nem vállaltam.
Ha nincs lehetőségem erre, akkor 1 percig hagyom álló helyzetben, majd elindulok, amíg be nem áll 90fokra a vízhőfok mutató, addig tojásokon lépdelek lehetőség szerint.
Igazából szívem szerint az olajhőfokot nézném, de sajna az I-es superbnél erre nem találtam módot a diag csatlakozón keresztül sem.
Aszem a totalcaron van a témában cikk a melegítésről, nem volt egységes állaspont, de azért érdemes elolvasni.
Sziasztok! Symphony cd rádióhoz vettem a cd tár csatlakozójára köthető usb mp3 lejátszót. Hátulján van 4 kapcsoló ami a fejegységgel való összehangoláshoz való. Akárhogy állítom a vw/audi leíráshoz (Skoda persze nincs) nem megy neki a lejátszás folytatása. Mondjuk ma kétszer jó helyről folytatta a mixet, harmadjára az első mappát kezdte lejátszani. Esetleg van valakinek tapasztalata a kapcsolók ki-be kapcsolásáról a készülék hátulján?
Más, mostani hidegekkel szoktátok melegíteni a motort indulás előtt? Vagy inkább alacsony fordulaton (max 2000) a bemelegedésig?
Na, újabb fejlemény, csak klímával csinálja, econ módban nem jelentkezik a hiba.
(erre azért csak most derült fény, mert pár hónapja csak klímával hűtök-fűtök, mert a motortérbőL elég intenzíven áramlott be a kipufogógáz econ módban, az EGR hűtő is kifújt, aztán kiderült hogy a flexi cső is kuka, most hogy minden ok, lehet klíma nélkül levegoztetni)
szóval kezd igen érdekes lenni a sztori.. és továbbra sincs megoldás..