Igen, négy szerelvény lesz! Bizonyára a WTM oldalán olvastad az M-et és a KSW-t. Az L-t és a másik M-et a VEF adja. (A VEF és a WTM két egymástól független villamostörténeti egyesület.)
Ja persze, van egy másik nosztalgiavonal is, amelyik a michelbeuern-i U6-os kocsiszínhez teremt összeköttetést. De ezt a Wiener Linien üzemelteti, gondolom az egyik furcsán átépített-modernizált M+m3 szerelvényükkel. :D
A schottentor-i vonalon egyébként nem 20 perc lesz a követési idő, mint ahogy a Wiener Linien tájékoztatóiban szerepel, hanem 10 perc!
Bocs, csak ilyen típusú kérdéseket azok tesznek fel, akik nem ismerik a winmenetrendet. Mivel ott sok esetben hamarabb és pontosabb választ tudsz kapni a kérdésedre, mint fórumon.
OFF
Mielőtt még azt gondolnád, hogy ilyen kérdésre mínuszolnék, akkor nem ismersz elégé. Nem mínuszoltam a hozzászólásodat, ahogy másét sem szoktam. Te is megnézheted, hogy engem is lemínuszoltak, pedig egy tényt közöltem, hogy a héten mindennap 7 CAF-ot adtak ki a 17-es vonalra és az oldal linkjét. Korábban is volt ilyen más topikban, hogy leírtam egy tényt vagy érdeklődő kérdést, és páran mínuszolni kezdtek. Én már elfogadtam, hogy pár ember ebben éli ki magát és ettől érzi magát jobban.
Budagyöngye kizárt mert 56/61-es János kórháznál vissza fordulni.Szociális okok miatt(végállomás épület).Ja 59-es fel megy Budagyöngyéhez. Ha igazak a benti hírek
Azért van különbség, hogy csak automatikusan visszazár az ajtó, vagy rendes zárás történik. Az ajtónyitó gomb előbbi esetben zölden világít, utóbbi esetben pedig nem világit. Nyilván ez nem a legjobb módja annak, hogy az utasok tudomására legyen hozva, hogy éppen hogyan is záródik az ajtó, de működik.
De pl. a TW6000-es típuson működik a két különféle hang, mégis elég gyakran tapasztalom, hogy a felszálló utasok nem engedik záródni az ajtót/ajtókat az eltérő hangjelzés ellenére sem.
Sőt nem egyszer találkoztam olyannal, hogy már a járművezető szólt, hogy engedjék az ajtókat bezáródni.
Miközben a várost járom éppen, nem szoktam a winmenetrendet böngészni, csak az tűnt fel, hogy akárhányszor jártam a 17-es egy szakaszán, egyszer sem láttam CAF-ot.
OFF
Azért annak van egy diszkrét bája, hogy egy egyszerű, érdeklődő kérdést is le tudtok mínuszolni, De akinek ez jelenti az összes örömöt az életében, lelke rajta, felőlem érezze jól magát, ha már máshogy nem megy.
A netes tájékoztató két különböző nosztalgiavonalat ír. De úgyis a Schottentor felől fogok menni, aztán majd ott helyben meglátom hogy mik a lehetőségek :D
Azt kell mondanom, hogy itt lett hajszálpontosan rátapintva a dolog ütőerére. Bármely irányból kiinduló logikai megközelítés ebbe a pontba vezet; ha a világegyetemnek lenne középpontja, nagyjából ilyen lenne.
Én ezt tudom. Amit felvetettem (hogy kényszerzárásnál késleltetés nélkül záródjanak az ajtók) lehet, hogy apróság. De adott helyzetben ezen is múlhat, hogy épp nem jön oda senki betenni a lábát az ajtóba. Azt meg nem nagyon tudom elhinni, hogy ennek bármilyen utasbiztonsági kockázata lenne.
A tramwaytag-i nosztalgiavillamosos járat egyébként 9:45 és 17:30 között 10 percenként közlekedik a Schottentor – 38-as – volt 8-as – GTL kocsiszín útvonalon. Négy szerelvény jár majd: M 4148 + k6 1530 + k6 1518, L 548 + l 1852, M + m3 és A 1 + k5 3940.
Általános piros nem célszerű, de nem is írtam/kellene.
A jelzőlámpák nagy része a 3-as mentén most is bejelentkezős, ennek ellenére többet állnak a villamosok, mint haladnak. Ezt lehetett volna kezelni, ha a bejelentkezés távolabb történne és mire a csomóponthoz ér szabadot is kap. Jelenleg bejelentkezik és áll 2 percet, mire szabadot kap. A technika ott van, csak rosszul használjuk. A peronok áthelyezése meg annyiban lett volna segítség, hogy nem kell utascserét számolni a hangoláshoz, nyit, zár, elindulás után meg már a következő kereszteződéshez jelentkezik be, ahol lenne idő a rendszernek fogadni a villamost.