Van akinek megéri tízé, van akinek nem!!! Ez volt a mai bölcsesség!
De megosztom veletek legújabb kincsesbányámat!!! Egy jó cimborám értesített, hogy sufnitakarításnál ezek a szar vackok kerültek elő, hátha nekem kell valamire. Papír se vázhoz, se blokkhoz. A blokk életre kelthető T1, p10 hengerrel. Váz T5, amin a nyereg alatt van egy kapaszkodó. Ilyet még nem láttam, de tök gyárinak néz ki. Gondolom avval lehet felcibálni támaszra a mocit, könnyebben, mint az enyémet kapaszkodó nélkül. Meg még egy csomó minden, mint látszik + egy szatyorban ami nem látszik (telók, láncok, lábtartók stb) Érdemes volt érte elbicajozni zuhogó jégben, mínusz 10 fokban. Azt még nemtom, hogy hely az hogy lesz neki itthon...
Szombaton este meg a nagy jóidőre való tekintettel elindultam a garázshoz (nemközel van) aztán utközben egy parkolóban szóba elegyedtem pár motorossal, s mint kiderült Blues Company "lesz", a szolnoki sportcsarnokban. Így aztán krómtisztítóval, műszerfalápolóval és szilikonnal felszerelkezve inkább koncertre mentem, így az éjszaka brutálisabbra sikeredett, mint a tervezett motorápolás :)))
"...minden magyar étele az itaaaal..."
Tegnap szétszedtem a kilóméretórámat, hogy mi a baja és rájöttem, hogy mitől forog visszafelé az órád Zolimester! Naqyon egyszerű a válasz és 98% hogy ez lehet az oka! Hétvégén -ha nem jön semmi közbe- lehetne egy palacsintasütést tartani, mi a véleményed?
Üdv Csabared!
Van egy gyári új P-10 henger eladó .Nem az enyém hanem a legutóbbi veteran újságban volt hirdetve 10000 ft-ért. Hivd fel hátha még megvan!
tel:06 20 552 1652.
1. Miert is OFF ez??? :))
2. kosd fel a gatyad, ha 2. tulmeretes gyari dugot akarsz. Meg 1. tulmeret is alig-alig akad, az is aranyaron. Alapmeretes meg csak-csak van, viszonylag elfogadhato aron, de ahhoz meg hengert nehez keriteni. Szoval... sok sikert.:)
A májusi csatlakozást követően, egy az eu-ban gyártott és üzembe helyezett jármű után milyen terheket kell fizetni (pl. 100 Ft-nyi EU-ért vennék egy korosabb mkp-t, akkor mibe kerülne ez még )?
frundsberg: Valószinüleg lesznek majd ideiglenes feltöltések, de nyilvánosságra hozatala csak majd tesztverzió (nem teljes, de legalább nem teljesen üresen) állapotban lesz.
Bekötöttem a váz kis füle alá ami a hátsó sárvédőt fogja. Tettem egy kis olyan recézett alátétet úgyhogy most tuti. Féklámpa is behangolva, meg szétszedtem az órát, hogy miért nem ment, hát valaki nem jól állította be a csigakereket, úgyhogy nem is ért el a tengelyig. Így nem csoda hogy nem ment. Nem hiszem, hogy a gyárban cseszték el, mert az alátét is rossz helyen volt.
A honlap jelenlegi állapota nem kerül feltöltésre, csak ha már lesz valami anyag?
(Asszem mondtam már, hogy kigyűjtöm 56-75 ig a Pannóniás cikkeket)
Nem a világítás csak a parkolófény. Most még a féklámpát kell behangolni mert egyelőre nem akar világítani. A negatív akku saru hovl van testelve gyárilag?
Csak azt csodálom, hogyan lehetett ezeket régen 2 személyre vuzsgáztatni, ráadásul a régi autómotorban még cikk, is, van, hogy ketten voltak starral a horvát tengerparton. Nekem volt, 50nél nem ment többet csak velem sem. Na mindegy.
Elkezdtem 56tól kigyűjteni az AutóMotorokból a Pannóniával kapcsolatos cikkeket/fotókat. Aztán beszkennelem, és majd egy Cd-n eljuttatom AmAno kollegához.
Ma beraktam az akksit, úgyhogy már van világításom is. 3600ft volt a 10 Ah-s zselés, hungarocellel ki van bélelve a doboz meg gumival leszorítva.
Szerintem is sok erte. Sajna egy T5-osnek, plane ha valamelyest leharcolt, akkor nincs nagy ara. Pl. a legutobbi Camponas borzen volt egy '66-os full gyari, kisse kopott T5, de egyaltalan nem volt rozsdaboglya, szoval teljesen motorozhato allapotban volt esztetikailag es muszakilag is, plusz eredeti szurke forgalmi, es nem birta a csavo 40-ert eladni. Ha jol tudom, akkor vegul 35-ert ment el nagy keserversen, pedig szepen ketyegett a motorja is, es hianytalan allapotban volt. Sajna ez van, a T5-os az most pont hullamvolgyben van, meg egy felujitottnak sincs nagy ara.
szeretnék segítséget kérni, mennyi pénzt érdemes adni egy T5-ös ért.az állapota átlagos, beindul,és nagyjából egyben van csak egy két dolog hiányzik róla,a krómozás kopott ,rozdás.Az eladó 85000,-re tartja.
Ocskay Zoltán új könyve a Csepelen gyártott motorkerékpárok - a WM, Csepel és Pannónia típusok - gyártmányainak, gyártásának történetét mutatja be 1931-től egészen 1975-ig. A kötet technikai adatok, statisztikák, motorszám-információk és típusfelsorolás mellett térképeket, és több mint 400 fekete-fehér és színes, javarészt eddig publikálatlan fényképet közöl.
304 oldalas, nagyalakú, keményborítós, album stílusú
Kapható február végétől.
Ára: 5800 Ft (csak a kiadónál megrendelve)
Talán érdemes megrendelni!
Örömmel jelenthetem, hogy egyre többen küldik képüket a FÓRUMLAKÓK fotóalbumba.
Ugyan Danuvia teleszkopon kalozkodtam, de talan hasznat tudod venni.
Mennyi olaj:
Benyomod a dugattyurudat a lengescsillapito alljaig. Nekilatsz felonteni, kb a menet aljaig, pici levegoreteg maradjon benne a zarodugo alatt. Lezarod a csillapitot a menetes dugoval. Ami kifolyik, kifolyik kozben. Elvileg ebben az allpotban a legkisebb a belso ter terfogata, ugyhogy ha jo a tomites, az olaj nem fog kifolyni.
Milyen olaj:
Gyari kezikonyv, illetve tapasztalat. A Danuviahoz lengescsillapito olajjal probalkoztam. Hig, szinte semmit sem csillapitott. Aztan toltottem bele jofele suru MSE motorolajat. Azzal az igazi. Szerintem a motorolaj P20-ba sem lehet rossz.
Bár a múltkor kitárgyaltátok a kisfékdobos felni és a nagy fékdob összeférhetetlenségét, azért bátorkodom megkérdezni, hogy áll ez a dolog a 18"-os felni és a nagy fékdob között? Vkami-t kérdezném, hogy oldotta meg a fenti kérdést a rendőrségi P20-nál?
Jó lesz ez a honlap -mondhatnám egyedülállóan jó- ha ezt a rengeted ötletet és tudást elérhetővé tesszük, mások számára is. :-))
Már látom mennyit lehet tanulni, és mennyi információhoz juthat majd az ember. :-))
"...Ebből a Pannóniákról, én régen- talán 15-20 éve, csinálhattam a negatívokról képeket. Ezeket két élő magyar embernek, odaadtam."
Ezek szerint ezek a kepek mar nincsenek a birtokodban, nem kerultek vissza? Pedig nagy elmeny lenne (es meg milyen hasznos:), ha meg lehetne nezni oket. (Mar a gondolattol, is libaboros a hatam:))