Hö! Pár hónapos elérhetetlenség után műxik a pannóniás vendégkönyv! Esküszöm nem csináltam vele semmit, és mégis. Szerintem ezt kéne majd beilleszteni az új honlapra. (Hallod AmAno?):)
http://pgs.extra.hu/cgi-pgs/read?serial=91052856985808
Ezert gyanus nekem is, mert tobb tiz (szinte 100-as nagysegrendu) '70-es evekbeli gepet megneztunk mar, es egyiken sem talaltunk ilyen gyari fulet (sot, mar a '69-es tipusokon sem), viszont hazi akadt egy-ket helyen. Bar ez esetunkben nem jelent semmit, hisz az Eiffel tornyot sem lattam meg, megis letezik.:))
Egy a lenyeg, amire ki is fogok terni a tipusismertetok elejen, hogy ezek az adatok max. 80-90%-osan allnak helyt, tehat mondhatni: nagy altalanossagban, ugyanis a gyar akkori mentalitasabol kovetkezoen lehetnek elteresek.
Mi például piros Neoluxszal és aranypor+valami(hogy mi, arra még nem jöttem rá) kombinációval csináljuk. Bár mondjuk mi nem ecsettel húzzuk, hanem fújjuk, úgyhogy az ecsethez szerintem más kell...
Pont hétvégén volt egy diskurzusom krómozóügyben, úgyhogy tudtommal Debrecenben nincs krómozó (biztos túl kicsi a város...). Legközelebb Nyírvalahol van, Nyíregyháza meg Miskolc között, ha ez is számításba jöhet, akkor utánakérdezek.
Saját probléma: szépen le lett fényezve a T5Hm, de a csíkhúzó, akit ajánlottak évekkel ezelőtt eltűnt a megadott címről. Két lehetőségem maradt: továbbérdeklődés vagy saját munka. Ha utóbbi maradna, az lenne a kérdésem a hozzáértőktől, hogy milyen anyaggal szokták csinálni (ha jól emlékszem Trinát piros és Trinát lakk + bronzpor, de nem biztos), és piros a csík vagy bordó?
Üdv
Sipi
Haaaat a '73-as T5-oson levot elegge hihetetlennek tartom, nem lehet, hogy hazi???
Tudom, hogy lehetnek kivetelek, de az a '60-as evekre vonatkozik. A '70-es evekben mar annyira nem foglalkoztak ilyesmivel, es sporoltak, ahol csak lehetett, meg a hegesztesek is silanyabbak voltak a vazon. Nem tudom, mindenesetre nagyon furcsa, en azert negneznem azt a kapaszkodot.:)
Üdv!
A 67-es P10-emen nincs, míg a haver 73-as T5h-ján van. Akkor most hogy is van ez?
Bár annyira nem is lényeg, örüljön akinek van, mert nagyon praktikus.
Adjon az Űristen!
TLT-s szaki!
mennyit kóstál nálad egy P10-es kuplung bowden?
találtam itt miskolcon egy jófajta motoros boltot amit egyébként ggabbroo már ismer!
asszem elég jó áron dolgoznak de szeretnék kérni tőled is egy referenciát!
kösszép!
konkrétabb lenne ha elküldenéd az egész árlistádat emilen! ha megkérhetlek!
Debrecen környékiektől kérdezném, hogy ismernek-e krómozót ebben a régióban?
Hat nem'tom, ezen mar en is agyalok egy ideje, mert en is akarok valami hasonlot. Szerintem azert valamifele tartokeret nem art neki, mert csak ugy magaban a bortaskak nem biztos, hogy rendesen passzolnanak.
Frundsberg szakival mar gondolkodtunk rajta, hogy csinalunk valamifele csomagtarto vazat a P10-esekre.
Szerintetek ha a T5-ös Pannoniámra bőr oldaltáskát akarok tenni, akkor ahhoz szükség van valamilyen tartószerkezetre? Vagy van annak annyi tartása, hogy nem fog beleérni a kerékbe?
Nekem pl. a 70-es T 5/H-mon nincs, de az ikertestvérén se volt. Viszont a T 5 luxusváltozatain (T 6, T 7) volt kapaszkodó. Egy '67-es P 10-esen is láttam, tehát valószínűleg Zoli és a többiek információi szerintem helyesek.
Hat ez az, baszki, hogy en is el tudnek menni, viszont ismerve magamat en leginkabb a "Kick-Off"-tol tartok, viszont masnap el kellene jutni Tiszakecske-re.:))
Frundsberg kollega:
Én mindenképpen benne vagyok a Josefina buliban, 28.-án ráérek, ráadásul az Örsnél lakom.
Jó lenne ott tartani egy évindító Kick-Off meetinget :o))
Ggabbroo:
Ha lenn van a tű, és mégis sokat kap, akkor nem tűt kell cserélni, hanem fúvókát kisebbre.
Nos, Uraim, nem birtam tovabb a bizonytalansagot, igy hat pontosan utana neztem a dolognak:
A vaz bal oldalan az ules alatt talalhato kapaszkodo fulet a T1-es tipus utolso szeriajanal, 1964-ben vezettek be, es egeszen 1968 masodik feleig megtalalhato volt minden egyhengeres tipus vazan. (Egyebkent, mint ahogy azt a tipusismertetomben reszletesen ki fogom fejteni, az 1968-as es 1969-es ev "buszkelkedhethet" a legtobb olyan modositassal, ami a vazat erinti.)
Tehat azert emlekezhettem rosszul, mert az en '62-es export T1-emen van ilyen ful, viszont a belfoldi tipusokon akkor ezt meg nem alkalmaztak, mert ez volt az egyik "extra" a belfoldi szeriakhoz kepest.:)
Bocs, utana kell neznem a dolognak, lehet, hogy rosszul emlekszem, millio dolog van feljegyezve, es az evszam memoriam nem tuti.:)
Elkepzelheto, hogy a kovetkezo dolog miatt irtam teves dolgot: 1964-tol 1968-ig tuti minden belfoldi tipuson volt olyan fogantyu (legalabbis kellene, hogy legyen:), viszont a '62-es export gepemen is van, igy valszeg emiatt kavartam ossze a dolgokat, mert '64 elotti gepeken meg nem biztos, hogy volt. (Gondolom ez eleinte export gepeken volt extra szerelveny mar a '60-as evek legelejen is, es kesobb, '63-'64 kornyeken fokozatosan bevezettek a belfoldi gepeken is, majd '68-ban ismet elhagytak). Mondom utana kell neznem, mert ossze vannak ezek a dolgok pontosabban gyujtve.
Viszont ahogy emlitettem, az is benne van a pakliban, hogy lehetnek kivetelek, es pont ez az, ami miatt sajnos nem lehet teljesen biztosra mondani az ilyen dolgokat, csak nagy altalanossagban, amolyan iranyadokent, es ennel tobbet szerintem nem is szeretnenk elerni, hisz dokumentacio hianyaban nem is lehet:).
Szoval ha '63-as a geped, es nincs rajta, akkor nagy valoszinuseggel nem is volt rajta gyarilag sem.
Egyik cimboram ezt nem mondhatta el, ugyanis '68-as T5H-jan nem volt meg, de mivel tudtuk, hogy lennie kellene, elkezdtuk a hazi festes alatt keresni a nehai fogantyu nyomait, es meg is talaltuk, igy mar nyugodt szivvel potoltuk utolag.
Egyebkent emellett sok mas vazelemet is lefaragott a geprol elozo gazdaja, gondolom a sportos konnyites vegett.:))
A keszulo tipusismertetom is kiter erre a lenyeges vazmodositasra, de addig is, megnyugtataskeppen: 1962-tol (talan mar '61 ev vegetol, meg nincs pontos adat), 1968-ig minden egyhengeres vazon rajta kell lennie ennek a fulnek a vaz bal oldalan az ules alatti reszen. Nagyban elosegiti a kozepallvanyra valo felhuzast, szoval esszeru magyarazatat nem latom, hogy miert kellett a kesobbi tipsokrol lehagyni. (Tul sokat nem sporolhattak azzal, hogy nem hegesztettek fel.:)
Hozd el hozzánk a cuccost, nálunk van hely bőven!:)
Az a kapaszkodó valószínüleg gyári, ha jól tudom, a T1-eseken volt ilyen előszőr, bár T5-ösön még én sem láttam ilyet, nem lehet, hogy T1-es a váz is? Az oldaldoboz meg ha jól látom TLF-é!:)
Azon rohogok, hogy milyen jol sikerult ez a motorapolos buli.:))
El birom kepzelni, ahogy a sportcsarnokban segg reszegen minden csajnak lepucoltad kromtisztitoval a lokharitojat, mikozben a hatterben uvoltott a Bluz Kampania.:))))
Február 28án Blues Company lesz a Josefina Blues Bell-ben is. El kéne már menni kvázi szezonnyitó gyanánt. Az örs vezér tértől nem messzi van ez a kocsma.