Ha csak úgy tudom beindítani a 4HP-s Briggs motoros kapát,hogy adok a gyertya alá egy kis benzint, akkor mi lehet a baja???Vadi új a gyertya meg "állítólag" /mert szerelőnél volt,de soha többet nem viszem szerelőhöz/ a membrán lap is ki lett cserélve.Ha így "fröccsel" sikerül beindítani akkor megy egy tank erejéig.
Nekem is hasonló van. Az enyém gyári motorja is be adta a kulcsot, és rátettem egy Robi 151-es motort. Van benne erő rendesen, és rotálni is lehet vele.
Üdv.Kinézetre ugyan ez a gépünk van a cégnél,csak annyi külümbséggel,hogy nekünk hómaró van rajta roták helyett.Hát azt kell hogy mondjam igaz csak 1 szer használtam,de nagyon gyenge, ez csak 1 vélemény,de ha a havat nem bírja,akkor sz tem a földet sem.
Üdv.Hát én árakon még nem gondolkodtam,most lenne eggy 40 ért mwg beszámolná az enyémet.azon erősen gondolkodom,ma voltam anyáméknál ott van az 1 ik mókusnak 1 mtd gépe 4 éve van meg neki azt mondja megvan vele elégedve.Veszek 1 et kipróbálom,ha bírja-bírja ha nem akkor megy a levesbe. :)
Igen emlékszem. Biztosan nem rossz, csak használtban ennyiért sokkal jobb és több dologra használhatót lehet venni.
Én 180-ért vettem a Kubotát, póttal. Egy ilyen kaliberű Honda újonnan, 608 ezer Ft, pót nélkül. Ma feltettem a nyolc kapatagot, amik 38cm átmérőjűek. Betettem kettesbe, hosszúba, úgy kapál, hogy meg se kottyan neki. Gondoltam a hármas fokozatra, de olyan gyors lenne, hogy szétdobálná a földet mindenfelé. Így is gyorsabb, mint a kis csigahajtású gépek.
Szóval én csak arra céloztam, hogy egy jobb állapotú, komolyabb használt, mint ez ennyiért.
Persze, biztosan jobb, mint a csigahajtásosak, főleg ha olajos a hajtómű. Viszont, ha már van hátramenet, lehetne kettes is.
én két éve vettem a teszkóban MTD Charlie KA Thorx 35-os kapát,hirtelen felindulásbol,tavalyelott használtam,tavaly 1x sem,idén viszon rotáltam vele párszor.1 év kihagyás után kb. 5. rántásra begyulladt,igaz még újnak mondható.Mégegyszer nem vennék ilyen kapát,mert gyenge,de kapálásra megfelel.Eladni nem fogom,mert olyan árat kínáltak érte,ami még viccnek is rossz.
Szerintem ennyiért kapsz Honda f400-at, póttal, mindennel. Na az komolyabb gép, mint ez a lemezből nyomott. A motorja biztosan jó, de a hajtómű az nem tűnik annak. Igaz, rotálni jó, de arra meg van olcsóbb.
Bizony nagyon hasonlít a Honda F600-as sorozatra, ezért vettem meg, eredetileg azt szerettem volna. Ez egy Kubota TF65. 3 előre, 1 hátra menettel, felezővel. Nem bántam meg, nagyon jó gép, csak a kerekek kicsik.
Üdv.Igen rotációs kapára gondoltam,halottam jót rossza,és nem nagyon tok dönteni.Akkor halgatok rád és még nézelődök 1 kicsit mielőtt vennék valam sz@rt.
Üdv ez 1 gyári babetta motoros röpsújos gép.Am a gyertyát nem szokta beköpni,sőt mióta az öreg nekem beállította azóta pörög csak ki igazán.Utoljára kiváncsiságból lemértük najdnem 3 mázsa fát hoztam be vele igaz hogy segíteni kelett neki az elidulásban mert inkább elásta magát mint hogy megmozditsa,de utánna simán vitte.Meg fogyásztása is jóval kedvezőbb lett azóta.Én 1 enlőre megvagyok vele elégedve,de le is kopogom mert az ördög ugyebár nem alszik :D
Üdv.Nem akartam marhaságot mondani.Most költöztem,és mindig baj volt a robim üzemeltetésével én speckó 05 re szoktam állítani a gyertyahézagot de nem tetszett.Beszélgettem a nyugdíjas kis szomszéd bácsikával,aki már 30 éve az ijen régi vacakokat szereli és ő állította be nekem a gyertyát.Nem akartam neki hinni megmutatta a hézagoló ( pálcát) és 0.33 volt ráírva ha hazudok utánna hazudok.Mellesleg azóta 1 rántásra idul és nem durrog vissza és nem köpi be a gyertyát.
Üdv valaki ért a briggs motorokhoz? "Kaptam egy kf04 briggs motoros kapálógépet,de mikor gázt adok neki s belengedem a főldbe lefulad,s elég nehezen akar beindulni .Mi lehet a baja??? Még egy kérdésem lenne:ha betekerem tővig a karbiban található állitócsavart menyire kell kitekerni?Mert szerintem ezt is elállitóta a "szerelő" soha többé nem viszem "szerelőhöz"
Ma dolgoztam kicsit a géppel. Már vagy 7-8 éve nem volt művelve ez a rész, csak a gazat vágtam rajta. Az építkezés alatt, traktorral meg lett taposva néhányszor, na meg a sóderos kamionnal. Kapart is szegényke. A gyökerek egyszer eltörték a csoroszlya támasztékát, hegeszteni kellett, most már nem fog eltörni.
A képeken a főnök és a traktor.
Majd szeretnék rá 12-es felniket, traktorgumikkal, aztán csinálok hozzá keréksúlyt, oldalanként 20-25 kilósat.
Lehet készítek egy kis hátsó részt is, amire rá lehet ülni és arra teszem az ekét. Erő az van a gépben, le nem fullad, inkább elássa magát.
Az nem lesz jó,mert a másik oldalt az megy a gép tengelyére.
ha azt a kis kart/sárga kör/ bekapcsolom akkor élesítem a racsnis részt,ekkor csak előre tudom tolni a gépet.Ha kikapcsolom a kis kart akkor szabadon megy előre-hátra.
A piros nyillal jelölt kar készteti forgásra a zöld nyílal jelölt középső tengelyt és ekkor zár a racsni.
A lila résznek csak a csavar védelme a reszortja,de azt megszüntetem mert így nem lehet átmenő csavart tenni.
A középső tengely pedig végig lesz engedve végig a kapatengelyre majdnem a porvédőig,meg hosszabb lesz kifelé is 5 cm.
A tengely és a hüvely közé nincs metamid, danamid vagy bronz persely vagy csapágy téve? Csak zsírzás? Tetszik egyébként, már lekoppintottam:) A vízszintes tengely mekkora? Én 20-asból gondoltam:)