Végre valaki aki találkozott a hibával nem csak azt irta,hogy szar a Delphi rendszer,hanem vette a fáradtságot,és leirta konkrétan a hibát,és miből keletkezik.
Csendbe megjegyzem azért mégis csak egy nagy szemét,ha alapból 50-60 ezer kilóméter lefutás után élből 60ezer forintos számlát kell fizetni csak a megelőzésre.
Mert ahogy látom,hiába lenne a tankba téve,meg az előszűrőbe mágnes,élből az anyagminőség olyan,hogy csak a nagyobb kiadást tudod kivédeni a lapát szivatyút nem. Ilyenel még a régi Bosch adagolókba se találkoztam pedig 25-évig csináltam a VW,BMW,Opel stb,motorokat,előbb haltak meg az adagoló elemek mint a szivatyú,pedig sok volt ami már 300-400-ezer kilómétert ment.
Zárlatos volt az önindító, rendberakták, cserélték amit kell. Hát nem volt olcsó, 24 rugót fizettem dehát ez van ha az embernek nincs garázsa meg műhelye :/ Remélhetőleg átnézték rendesen, és egy darabig nem lesz vele gondom a jövőben.
A légzsák alatt van a duda érintkezője. Gyakorlatilag egy merev drót, ami kiugrott a helyéről. A légzsákot kell kiemelni és alatta rendbe tenni. Ilyet célszerű szakemberre bízni, ahogy írtad is. A kürt cseréje lehet, hogy felesleges volt. Nekem is csinálta, a szervízben 5-10 perc alatt visszapattintották a helyére.
Voltam ma futómű állításon de hozzá sem fogtak arra hivatkozva hogy lóg mindkét oldalt (de főleg a bal oldalon) a belső kormányösszekötő gömbfej. Azt figyelembe véve, hogy az autó tegnap volt szerelőnél, aki cserélt az első futóműnél jó pár dolgot, kétkedve fogadtam ezt az állítást, mert azt nem hiszem, hogy a szerelő nem vette volna észre, főleg, hogy maximálisan megbízok benne. Ahogy néztem nem egy nagy összeg ez a két plusz alkatrész, de szerintetek mennyire lehet reális, hogy tényleg lóg? A szerelő annyit mondott, hogy maga a kormánymű lóg egy kicsit, de nem vészes, ezért nem javasolta a cserét. Az autókhoz nem sokat értek, annyit tudok, hogy hova kell tölteni a benzint és az ablakmosó folyadékot...
307 sw-nál találkoztatok olyan jelenséggel hogy ajtónyitásra nem kapcsolja fel a belső villágítást?
Még egy kérdésem lenne hogy állítólag az elektromos ablak ha bezárjuk az autót és felemeli az ablakokat akkor az bezárja a tetőrolót is.Mienkénél ezt nem huzza el,ezt lehet orvosolni valahogy?
Tudtok nekem segíteni? Már megint nem szólal meg az az átkozott duda. A múltkoriban sem akart megszólalni, aztán sok nyomogatás után egyszer csak megszólalt. Mostanában megint nem szól. A kürt már cserélve lett.
Lehet esetleg valami kapcsoló hiba, vagy kontakhiba?
Állt a kocsi majdnem 1 évet és most lehelnénk az autóba életet. Egy szerelő srác már látta a kocsit és szerinte az első fékeket cserélni kell, illetve a kipufogó dobot, mert az szétrohadt. Ő 70 ezer forint körül árazta be ezeket a javításokat, kicsit soknak találom.