Dehogy jobb. Aero pálya volt mégis a ferrari volt jobb tempóban. Ha Vettel stratégiáját nem basszák el lehet nyer. Kimi meg azért nem előzte meg Verstappent mert fos a pálya. De gyorsabb volt nála ez tisztán látszott.
Rosberg a lehető legjobban jött ki ebből, mert Hamilton semmit sem hozott rajta. Ha kiderülne, hogy gondja volt az autóval, akkor akár szándékosság is felmerülhetne.
elképesztő futam volt !!!! imadtam ahogy a 2 merci kiutotte egymast, ez az igazi balhé, ez kellett mar ! sajnos a red bull jobb a ferrarinal, ezen a hetvegen mindenkepp az volt, verstappen pedig elképesztő...fantasztikusan kezelte a nyomát ! Ha nincs Vettel gumiproblemaja a lagy gumis etapnal talan nyerhetett volna, de sajnos nincs HA. Még tobb ilyen futamot !!
Hát ezt már én is rég beírtam, hogy nem volt 100% az az uccsó még aszfalton bevett kanyarja Rózinak. Ha műszaki gondja volt, és ennek ellenére ráhúzta Lewisra a gépet, akkor viszont ki fogják nyírni, akármi is hangzik el a sajtótájékoztatón.
Alapvetoen igen, de persze szitufuggo. Hozzatennem, hogy kanyarban meg akkor is ez csak fifty-fifty lenne. Mondjuk most egyenesben volt es akkor leszoritasnak minositenek.
27.7 Any driver defending his position on a straight, and before any braking area, may use the full width of the track during his first move, provided no significant portion of the car attempting to pass is alongside his. Whilst defending in this way the driver may not leave the track without justifiable reason. For the avoidance of doubt, if any part of the front wing of the car attempting to pass is alongside the rear wheel of the car in front this will be deemed to be a ‘significant portion’.
Pedig előrébb van sorolva, a jobb helyezések miatt, és az csak a spanyol szerencséje, hogy végül pontegál lett, mert volt ám vagy 20 pontos hátrányban.
rózsi KERS-e rossz üzemmódban volt, villogott a lámpája ezt magyarázták a sky sportson, a belső nézetből is kihozták hogy rossz irányba áll a kapcsoló és a kanyarből kijőve pöcköli vissza.
Versenybaleset volt ez. Rózi nem mérte fel kellően jól a köztük lévő sebességkülönbséget, viszont Ham jött hátulról, neki jobban át kellett volna látnia a helyzetet. Ő meg túlontúl agresszív és vakmerő volt.
Sokan leírtátok már, hogy "Ham már Ros mellett volt", amikor rálegyezett a német. Ismeri valaki a szabálykönyvet, hogy az pontosan mit ért azon, hogy "egymás mellett van a két autó"? Legalább az első kerék eléri az elől lévő hátsó kerekének vonalát? Vagy a hűtő vonalát? Vagy kerék kerék mellett? Mert itt egyesek úgy dobálóznak ezzel a fogalommal, mintha totál biztosak lennének a jelentésében, holott szinte biztos vagyok benne, hogy nem. Ennek kellene utánajárni.
Nagy verseny volt. Nekem is ugy tunt h Rosberg autojaval nem volt minden rendben. az freeken es talan az idomeron is voltak issuek. Az utkozest nem tudom eldonteni. Elso erzesbol Hami hibajanak go dolom inkabb, mert habar volt meg hely, de kamikaze mozdulat volt. kicsit elszallt az agya. Ha a szabalyok szoros ertelmeben meg is lehetett a pozi, akkor is millimetereken mult. Ric es Vet taktikajat nem ertettem mar akkor sem, ezzel kb odaadtak Verstappennek a gyozelmet, de igy is szep volt. Mondjuk Rajkl nem volt veszelyes egy pillanatig sem, de nagyon nyugodt maradt. Eddig nem iteltem meg Verstappent, de a mai az elso olyan helyzet, amikor azt gondolom, h az o sorsa az h nagy bajnok legyen. Nekik szokott igy kijonnina lepes.
Kvijat mit érezhetett ott amúgy, mikor Ricsire felért? támadjam, ne támadjam? Kirúgnak innen is? :'DDD
Felvettük a futamot, visszajátszottuk ezerszer, rosberget nem lehet hibáztatni, idejében reagált Hamiltonra, húzta be a kocsit a kocsi akkor töltött újra, behúzta a kocsit, Hamilton manővere meg túl agresszív volt, sjaát maga miatt ment ebbe bele, és ezért is ment le a fűre, hozzá sem ért rosberg mikor hamilton már a füvön rallyzott. Egyébként kishíja volt hogy nem találta el az előzés közben is.