Keresés

Részletes keresés

lobbanórotor Creative Commons License 2014.01.17 0 0 87890

Akkor csak az marad, amit a kassai technikai múzeum gyűjteményébe szánnak - már ha a 400-asokkal ugyanúgy ez a terv, mint ahogy az utolsó 200-asokkal megvalósult. 

Előzmény: FKU-911 (87889)
FKU-911 Creative Commons License 2014.01.17 0 0 87889

Nemsokárra megy utánuk a többi is, legalább 3. 435-ösből is mehet még kettő.

Előzmény: lobbanórotor (87828)
f.domino_ Creative Commons License 2014.01.17 0 0 87888

Megtaláltam a forrást:
retronom.hu A "Szombathely 1960" c. kiadványból.

Előzmény: BPO-105 (87883)
BP-16-63 Creative Commons License 2014.01.17 0 0 87887

A 222 K 2-es halad ha lassan is,ahogy a pénzem engedi,én már ritkán olvasom ezt a fórumot de jólesett olvasni,hogy van aki még érdeklődik a folyamat iránt.

 

A modell az említett hibákkal ugyan de felismerhető,az ablakelosztás is jó!

 

A típusból két darab létezik a K 3-as működőképes,tavaly a polgári találkozón én hajtottam A.G barátom jóvoltából ami hatalmas élmény volt számomra.

 

Ha komolyan érdekel a K 2-es Facén megtalálsz,ez a fiam nickje írj rá nyugodtan és beszélünk.

 

Az idővonalamon megvan minden fázis,hogy halad a gép felújítása.

Előzmény: f.domino_ (87857)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.01.17 0 0 87886

Az itt látható videók ex-német 415-ösöket tartalmaznak. 

 

 

Régóta tudható amúgy, hogy Ptolemaidában van 3 darab, de ennek már a jútyúbon is van nyoma. 

Pár évvel ezelőtti videók - talán még megvannak. 

f.domino_ Creative Commons License 2014.01.17 0 0 87885

Bocsánat, úgy látom, a link nem megfelelő. Mégegyszer nekrugaszkodom:

Előzmény: f.domino_ (87884)
f.domino_ Creative Commons License 2014.01.17 0 0 87884

Itt a fórumon rakott fel valaki egy újságcikk kivágást. (Bevallom, nem tudom, ki volt, bocsánat!)

De a megoldás nem tűnik buheráltnak, annál is inkább, mert pl itt is látható:
http://www.fortepan.hu/?view=query&lang=hu&q=busz&x=8&y=9

Előzmény: BPO-105 (87883)
BPO-105 Creative Commons License 2014.01.17 0 0 87883

Még nem is láttam 620-asnál hűtőrácsra csavarozott rendszámot (és direkt e célból módosított hűtőrácsot). Hol sikerült ezt alkotni?

Előzmény: f.domino_ (87880)
f.domino_ Creative Commons License 2014.01.16 0 0 87882

Csakugyan. És magasított viszonylatjelzője.
Ezexerint nem mindig cseréltek hidat a főjavításkor.

Előzmény: Mihál (87881)
Mihál Creative Commons License 2014.01.16 0 0 87881

VOLT főjavításon, mert már süllyesztett táblatartója van.

Előzmény: f.domino_ (87876)
f.domino_ Creative Commons License 2014.01.16 0 0 87880

 

11 bordás normál magasságút eddig 1 képen találtam, az is Mávautos.
A feliratos díszléces verzió is 13 bordás.

Előzmény: f.domino_ (87879)
f.domino_ Creative Commons License 2014.01.16 0 0 87879

Kösz!

A hátsó sárvédőknél rendben, ezt kiveséztük a 95-12 kapcsán. De ennek az első is lapos.

Erre fel nézegettem kicsit az Old Ikarust és a Fortepánt. Ezeket találtam még lapos első sárvédővel és BKV matricával:
10-33, 10-76, 57-82, 57-57, 58-55.
Most fedeztem fel, hogy egyik-másiknak a hűtőrácsán 10 vízszintes borda van, a többségnek viszont 13. Nem a cabrión is látható alacsony rácsról beszélek, ez ugyanolyan magas, csak ritkább.

Előzmény: Törölt nick (87878)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.16 0 0 87878

1974-ben is volt még lapos sárvédős kocsi forgalomban, sőt, volt olyan hogy eredetileg kerek sárvédőset lapos sárvédősre építettek át fele részben, pl. hátul...

 

Szerintem ez a busz a GA 57-13 a képen.

Előzmény: f.domino_ (87876)
f.domino_ Creative Commons License 2014.01.16 0 0 87877

(A képet a 72556 sz hozzászólásodból vettem)

Előzmény: Törölt nick (87847)
f.domino_ Creative Commons License 2014.01.16 0 0 87876

És ennek?

Elöl-hátul lapos sárvédő, (tehát régi futómű), és mindez BKV logóval, tehát 68 után.
Elmúlt 6 éves, és nem volt főjavításon? Vagy volt, de nem kapott új hidat?

Előzmény: Törölt nick (87847)
EKM-765 Creative Commons License 2014.01.16 0 0 87875
D 20 Creative Commons License 2014.01.16 0 0 87874

A linkre kattintva a képet beadja, s ott figyel fölötte a címsorban; old-ik'...

Előzmény: KomjáthyZoltán (87873)
KomjáthyZoltán Creative Commons License 2014.01.16 0 0 87873

Pontosan, ezt is én fotóztam. Hol találtad?

Előzmény: BPO-105 (87872)
BPO-105 Creative Commons License 2014.01.16 0 0 87872

Ahogy nézem, ez a busz valószínűleg ez.

Előzmény: KomjáthyZoltán (87868)
2156 Creative Commons License 2014.01.15 0 0 87871

280: 20.8m eddig mindenhol ezt láttam. A fordulókör külső átmérőjét az A-B tengelytávolság és az A tengely kerekeinek elkormányzási szöge határozza meg. A kormányzott C tengelynek a forduló folyosó szélességében van szerepe.

Előzmény: Scatty29 (87865)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.15 0 0 87870

és a c kanyarodik.

Előzmény: KápCity (87866)
Komlósfecskés Creative Commons License 2014.01.15 0 0 87869

Köszi.

Előzmény: Nagymester79 (87864)
KomjáthyZoltán Creative Commons License 2014.01.15 0 0 87868

 

Valahol a Mátrában, 1983-ban.

JLA160 Creative Commons License 2014.01.15 0 0 87867

Nagykőrösön, a vasúti töltés mellett egy telken, a vasútállomáshoz közel látható egy Volánbuszos 256-os, erősen megbontott és korrodált állapotban. Lehet erről tudni, hogy melyik volt pontosan?

KápCity Creative Commons License 2014.01.15 0 0 87866

Leginkább úgy, hogy az A-B tengelytávolság a 280-asnál rövidebb (5 400 mm), mint a 412-esnél (6 230 mm) :)

Előzmény: Scatty29 (87865)
Scatty29 Creative Commons License 2014.01.15 0 0 87865

Ikarus 280 Fordulókör: 22,5 m.

Ikarus 412 Fordulókör: 23,9 m.

Ezt annó hogy hozták össze? :D

Nagymester79 Creative Commons License 2014.01.15 0 0 87864

Balról-BV 00-94, BZ 87-26, BU 39-41. Pécs-Szekszárd-Budapest

Előzmény: Komlósfecskés (87837)
RIKA424 Creative Commons License 2014.01.15 0 0 87863

Urak !

 

A fotós jogvitát - itt - befejezhetnék már.

 

Méltóztassanak ez ügyben egy fotós topikot megkeresni és ott folytatni.

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.15 0 0 87862

A FORTEPAN-oldalon jelölt "orig.X.X" nem minden esetben, de nagyon sokszor a kép forrásának a képet a FORTEPAN részére adó személyt jelöli, nem feltétlenül a készítőt, jogtulajdonost (ha van ilyen).

Előzmény: KomjáthyZoltán (87860)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.15 0 0 87861

Igen, sajnos az internet rohamos terjedésének ez is a velejárója.

Sok honlapot, Facebookos kört is ismerek, akik kizárólag ilyen"lopott" képekkel nyomulnak.

 

Talán - egyszer - lesz megoldás erre is...

Előzmény: rezgaras (87859)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!