Gratula a tiedhez is(ezt már régebben láttam és nagyon tetszett).Holnap rakok fel képet mert készre lesz csinálva kap világítást is meg szerszámos láda tartót ill az akksinak is lesz tartója.üdv
A csavart tekerd ütközésig, majd ki 2-2,5 fordulat. Féltanknyi benzinnel indítsd el. Hagyd felmelegedni. Maxigáznál tekerd befelé a csavart, míg nem kapkod, fulladozik a motor. Utána tekerd kifelé, míg nem kapkod, vagy fulladozik a motor. A két állás között kell tekergetni be-ki addig, míg a legtisztábban, legszebben, a legnagyobb fordulaton jár a motor. A regulátor ott mozog a legkevesebbet. Ott a csavarnak a helye. Utána gáz alapjáratba és az aljárati csavarral (másik csavar) be lehet állítani az alapjáratot.
Az nagyon jó lenne ha valaki meg mondaná mi az alaphelyzetét a csavarnak.Vagy ha valakinek lenne egy ilyen Briggs-e s elárulná hogy nála hogy áll a levegőállító csavar.Nagyon megköszönném.
Szia.Annyira nem vészes az a gyertya.Legelőször nyissál rajta 1/8 fordulatot, hogy egy kicsit több levegőt kapjon.
Melegítsd be a motort,nézd meg hány huzásra tudod beindítani, úgy nyissál rajta 1/8 fordulatot, meglátod könnyebben beindul-e.Ha könnyebben indul akkor megint tekersz ki 1/8 fordulatot és így tovább.Azért jegyezd meg, hogy hol állt a csavar.
Azt nem tudom megmondani, hogy ha teljesen betekered a csavart, mennyit kell kitekerni.Valaki lehet, hogy tudja itt.
Sikerült bővíteni a gépparkot vettem egy futót a kapa után és felújítottam.Erről láthattok képeket!Még a vonórész most lesz készen a héten mert újat kap a gyári ami a futón volt nem igazán passzol hozzá ha kész lesz rakok fel arról is képet.üdv.
Na tényleg nem őz barna.Amúgy most kaptam s nekem a Briggs most még új.Ha teljesen betekerem/jobbra/menyit tekerjek vissza?Már mint a karbin a levegő állítócsavart.
Husqvarnat vettem én is, nagyon megvagyok vele elégedve. Van némi tapasztalatom, volt már robi 51, robi 250T record 3 sebesség előre 1 hátra, robi 151, és legutóbb MTD Charlie KA 4.0- ás. A husqvarna arra való amire kitalálták - rotálásra. Kötött talajom van simán lemegy mélyre. Tud úgy rotálni mint a sebváltós robi és nem kell vele birkózni. A nagy robit azért nem szerettem mert iszonyúan meg kellett vele küzdeni szántott rotált, töltögetett, kultivátor, kocsit húzott de mindez kemény munkával történt.
Fogyasztása jó? Nem eszik többet mint szokott?Próbálj állítani a levegőcsavaron.De, ha nincs hozzá türelmed, vagy "vénád"akkor inkább keress egy szakit, akiben megbízol.
Üdv.Nekem van egyy 4 ütemű viking teleszkópos ágvágóm.Ugyan ez volt a baja.Számtalanszor kipucoltan a karbit,és akkor sem volt jó.Végül elvittem szerelöhöz,kicserélte a benzincsövet,azóta jó.állítólag lukas volt,nondjuk én nem vettem észre.Sz tem 1 próbát megér.
Ha csak úgy tudom beindítani a 4HP-s Briggs motoros kapát,hogy adok a gyertya alá egy kis benzint, akkor mi lehet a baja???Vadi új a gyertya meg "állítólag" /mert szerelőnél volt,de soha többet nem viszem szerelőhöz/ a membrán lap is ki lett cserélve.Ha így "fröccsel" sikerül beindítani akkor megy egy tank erejéig.
Nekem is hasonló van. Az enyém gyári motorja is be adta a kulcsot, és rátettem egy Robi 151-es motort. Van benne erő rendesen, és rotálni is lehet vele.
Üdv.Kinézetre ugyan ez a gépünk van a cégnél,csak annyi külümbséggel,hogy nekünk hómaró van rajta roták helyett.Hát azt kell hogy mondjam igaz csak 1 szer használtam,de nagyon gyenge, ez csak 1 vélemény,de ha a havat nem bírja,akkor sz tem a földet sem.
Üdv.Hát én árakon még nem gondolkodtam,most lenne eggy 40 ért mwg beszámolná az enyémet.azon erősen gondolkodom,ma voltam anyáméknál ott van az 1 ik mókusnak 1 mtd gépe 4 éve van meg neki azt mondja megvan vele elégedve.Veszek 1 et kipróbálom,ha bírja-bírja ha nem akkor megy a levesbe. :)
Igen emlékszem. Biztosan nem rossz, csak használtban ennyiért sokkal jobb és több dologra használhatót lehet venni.
Én 180-ért vettem a Kubotát, póttal. Egy ilyen kaliberű Honda újonnan, 608 ezer Ft, pót nélkül. Ma feltettem a nyolc kapatagot, amik 38cm átmérőjűek. Betettem kettesbe, hosszúba, úgy kapál, hogy meg se kottyan neki. Gondoltam a hármas fokozatra, de olyan gyors lenne, hogy szétdobálná a földet mindenfelé. Így is gyorsabb, mint a kis csigahajtású gépek.
Szóval én csak arra céloztam, hogy egy jobb állapotú, komolyabb használt, mint ez ennyiért.
Persze, biztosan jobb, mint a csigahajtásosak, főleg ha olajos a hajtómű. Viszont, ha már van hátramenet, lehetne kettes is.