Zoly végre kiadta a rádió a cd-t.De valami fogaskerék hangot ad ki ha megnyomom a kidobót,most meg ha kinyitom az ajtót is azt műveli.Mi lehet ilyenkor?
Aztán: délután szétszedtem a digit klima,fűtés,hűtés kapcsoló panelt mrt nem világított.Egy izzó volt kipurcanva.A másik kettő jó volt és nem világított.Most ezek egymásra vannak utalva.Egy kiég a többi sem világít?
Ezek szerint akksi csere esetén nem lesz gondom a fed. comp.-al? Előző autómnál (Opel Astra H) volt egy kód(kártya), amit akksi cserekor kért a számitógép.
Elméletileg igen,ha a te neveden van a forgalmi,és a személyivel igazolod,hogy a tied. Azért irtam,hogy elméletileg,mert most volt egy ismerősöm tegnap mesélte,az egyik márkaszervizbe lehúzták 10 000ft-al és akkor közölték csak nem található a rádió kódja.
Sziasztok. Nem tudjátok, alvázszám alapján utána lehetne nézni a kulcs, illetve a cd-fejegység kódjának? Az autó Németországból volt behozva, sajnos egyik kód kártya sincs meg, az akksim meg a mai napon lemerült :(
pénteken végre elkészült a vas! Remélem többet nem jön elő a vezérlés felől ez a nyöszörgő nyikorgó hang. Ismételten (10000km-es volt a régi) ki lett cserélve a vízpumpa és a vezérműszíjam. Most kapott egy skf pumpát és egy bosch szíjat.
Vitzesek a Zurak (Jena és Robi Urak). Egyébként a Torque pontos beállításához kell. Csak kipróbálni nem tudom, mert "megeinst" leszakad az ég errefelé és nem akarom összecsapatni a fényesre glancolt drágaszágot.
Szerintem betanítás... koppig le, pár másodpercig tartsd a gombot benyomva, majd ablak fel és pár másodpercig szintén tartsd húzva. Aztán az eredményről számolj be :-) Ha nem jó, majd a 2Y...
Sziasztok. Vezető oldali ablakemelő kapcsolom nem működik megfelelően. Össze vissza huzza fel és le mindkét ablakot. Már szétszedtem és kitisztitottam de nem lett jobb. A kérdésem az lenne,hogy lehet e javitani? Vagy ha veszek használtba figyelni kell- e arra, hogy milyen rendszerű az auto vagy mindegy. Köszi
Nokia is leszerelte a gyárát itt is Mexibóba,meg Kinába is,és Vietnamba vitte:))
Ott még negyed marék rizsért dolgoznak, a volt Viet Congok:))
Még az átkosba is gyártotak sok mindent,haverék gyártoták a VW-AUDI kábelkötegeket,még maradt náluk egy csomó csatlakozó,most a lomtalanitásnál is kerültek elő,jófajta relé ajzatok meg más csatlakozók:)))
Ha már a Delphi-nek megéri itt gyártatni,mert a kinaiakba van annyi önérzet ahogy hallom marék risz alá már nem mennek:)) Itt meg éhbérért fél marék rizsért éhesen kábán mit lehet gyártani??:)))
Az a 110 éves villanykörte valószínűleg szünetmentes tápon van és alulfeszítik, nehogy valami gond legyen vele, mert az izzók halála a fel-le kapcsolgatás és a feszültségingadozás. 2 perc alatt ki lehetne nyírni.
A mosógépeim 18 és 17 évet mentek, a mostani meg már 6-ot ment gond nélkül. Persze van, ahol tervezetten vetnek véget a készülékek életének, mint pl egyes nyomtatók esetében, ami aljas dolog, de szerintem egy-egy korai halálba nem kell belelátni a tervezett avulást. Nagyon sokan nem képesek észlelni a műszaki cikkek "vészjeleit", amivel meg lehet előzni a problémákat, a karbantartást meg nem tartják fontosnak. Biztosítékot cserélnek hetente, mert nem fogják, hogy nem az nem az ok, hanem okozat. A fiam ugyanazt a telefont harmad annyi idő alatt leamortizálta, mint a feleségem. A használatban volt a különbség, nem a készülékben.
Azt sem szabad elfelejteni, hogy annak idején viszonyagosan többe került minden műszaki cikk és a szervizelhetőség szempont volt, most kevésbé.
Na de ez egy 307-es fórum, nem offolom tovább.
Hogy ON legyek a 3.4, 3.5 Euro 5-ös és 6.2-es Euro 6-os Peugeot Delphi vezérlők Szombathelyen készülnek...és megteszünk mindent, hogy ne haljanak meg idő előtt. :-)