nem a Tescoval szemköztit kérdeztem...szerintem itt most csak a Papas van...a környéken van egy másik Fiat és ott érdeklődtem, ismerősön keresztűl, és kicsit meglepett az ár...az anyagra annyit mondtak, hogy azért nem akarnak hozott anyaggal dolgozni, mert akkor ha garancia probléma van, akkor az problémás mindenkinek...gyakorlatilag ha vinni akarom, akkor nem vállalják el...ennyire egyszerű... Van Fehérváron jó autószerelő műhely, ahova mindig hordtam pl a Puntot, de nem tudom, hogy pl. ezzel mit kezdenének...és mivel egy olasz út elött akarom megcsináltatni, nem szeretnék felesleges rizikót :-)
Most itt nálunk Mezőhegyesen cserélték--előtte a +2 év (190ezerig) garanciáig az Autóház budaörs utána az előző tulaj máshová vitte vagy 3szor míg meg nem vettem.A hangot meg megfigyelem mert nem használom minden nap a kocsit,de majd írom változott e --meg megnézem az utolsó műhelyt is
Bárhol kicserélik, egyetlen egy típuspecifikus szerszám kell, az olyan 60-70 Eur volt, amikor nézegettem az egyik szerelő ismerősömmel. Már bánom, hogy nem vele csináltattam, és reménykedem, hogy nem csesztek el semmit se a szerelés közben a szakszervízben... :(
Egyébként a vezérlés cseréhez kell valami spéci beállítási információ amit csak a Fiat szervizben tudnak?Vagy bárhol simán kicserélik mint egy normál kopó alkatrészt és kész?
A Salgótarjáni Fiat szervizben sem hajlandók kicserélni a vezérlést hozott anyagból!Pedig már Vinjo cartárstól lassan úton lesz a cucc,így hát kénytelen leszek más szervíz után nézni!Ha nem kell nékik a pénz akkor máshová viszem!
neked is volt fenn video és azon ugyanolyan hangja volt a kocsidnak mint nekem. nekem most van 100 ezer km a kocsiban és 80 ezernél volt csere. a hang nem változik, nem rosszabb nem jobb.
Mondjuk igazából akkor a kis "kerepelő-kisdízeles" hangra gondoltam ami a tjet jellemző hangja. De most hogy írod meg se hallgattam igazán(most csere után) azt a "suhogó" háttérhangot amire te gondolsz.És amúgy most 60ezer után volt cserélve a vezérlés(a motorban 250ezer) és semmi rendellenesség nem volt se a szíjon se a feszítőn és vízszivattyún
első emblémát akarom kicserélni a Bravon, valahogy le lehet szedni azt a hűtőrácsot,amiben az embléma foglal helyet? Jó lenne ha nem kellene az egész elejét leszedni, megoldható anélkül valahogy?
A múltkor mutattam egy szerelőnek a motorhangot, ami itt többünknél előfordult, ha jól emlékszem nálad is. Kapásból azt mondta, hogy a szakszerűtlen vezérléscsere. valamit túlfeszítettek.
Egyelőre Vredestein párti vagyok - néztem a paramétereket és mindben jobb, mint a jelenlegi dunlop. Ezt most vagy elhiszem vagy nem, de inkább igen. :-)
Bár a Fulda jóval olcsóbb, egyelőre nem győzött meg...
Én annyit mondanék a témához, hogy sokat filóztam az Asszony vasára a nyári gumi vásárláson, végül Semperit Speedlife lett és eddig igen kellemes meglepetést szerzett nekünk. Sokkal halkabb, mint a régi, jóval komfortosabb és csökkent a fogyasztás is, ezek mellett a tapadásban sem észleltünk semmi problémát.
A véletlen, egyedi akció miatt vettem csak ezt, tényleg érdemes személyesen elmenni a kereskedésekbe, mert én pl. a webshop ára alatt 2 e ft-tal vettem darabját, rádásul akciósan is szerelték fel.
A régieket , leginkább a kora miatt kellett cserélni, na jó, a négyből kettő kopott volt már, de 10 évet azért kibírtak(kb 65e km). (Conti PremiumContact)
Én vittem a márkaszervízbe mindent a vezérlés cseréhez (Érd) és kb 20e Ft munkadíjat fizettem.
Mi az, hogy nem lehet vinni (pláne eredeti Fiat ) alkatrészt? Egy márkaszerviz vajon milyen indokot mond erre?
Látszik, hogy még mindig túl jól megy egyes műhelyeknek, hogy a 8e ft körüli rezsi óradíj nem elég nekik, hanem az alkatrész extra profitját is megfizettetnék mindenkivel. Illetve aki nem akarja ez utóbbit megfizetni, ott bevállalják, hogy elesnek a munkadíjtól is.
Na ezek a cégek pusztuljanak a fenébe. Ez minden, csak nem vevőorientáltság.
Nekem nincs üléshuzat a Sail kárpiton,(az ahhoz mérhető MAD cirka 100e ft lenne,) inkább poroszos fegyelmezés van a család felé, miszerint nincs zabálás a kocsiban. A kisebbik gyerek 3 éves múlt, amikor vettük a vasat, de nem okozott nagy törést az életében a dolog. :-D
Sajnos csak most jutottam oda, hogy lezárjam a gumivásárlást.:-/
Most épp olyan gondolataim vannak, hogy kipróbálok valami eddig ismeretlent - Mewo nyomdokain haladva. Felkerült a listára a Fulda Sportcontrol és a Vredestein Ultrac Vorti.
Én nem vittem anyagot hanem az ajánlottat ( nem a legdrágábbat-olcsóbbat választottam) INA feszítő+szíj(A gyártó 2012-től a dobozaiba mindig INA csapágyakat és mellé Gates vagy Contitech gyártmányú vezérműszíjakat csomagol) és GRAF vízszivattyú: 35ezer +14ezer munkadíj persze nem szakszervíz
Vezérlés cserét csináltatott valaki mostanság? Szakszervízben a következő ajánlatot kaptam
Vezérléscsere munkadíjjal ( hozott anyag nincs), minden feszítő és szíj, valamint fagyáló 57,5k+15-20k
Fékek cseréje kompletten, fékfolyadékkal együtt: 105k ( Brembo minden) --> ha nem brembo, akkor kb. 30%-al kevesebb.
vinjo által hozott cuccoknál a fékcsere is jóval olcsóbb, azt meg is merem csináltatni nem szakszervízben, a vezérlés témát már kicsit neccesebbnek érzem nem Fiat szervízben... A vezérlés téma kb. 50k lenne, a fékcsere meg 60-65k összesen...
Ezek kb mennyire jó árak? Mennyire szabad nem Fiat szervízben csináltatni a vezérlést?