Nekem is ilyen gépem van,és ugyanez volt a problémám.Megmutattam a munkahelyen a
karbantartónak,és az egy egyszerű szerkezettel lehúzta,amit ott rakott össze a szemem előtt,.két karja volt aminek a végei ki voltak fúrva és két csavarral két laposvasat rögzitett rá,a laposvasak aljára egy anyát heggesztett pont középre,és beletekert egy hosszú csavart lényegében kétkaros lehúzó.sajnos fénykép az nincs mert szétszedte a szerkezetet.
Ma kimentem megrobizni a kukoricámat,és a tábla felénél leállt a gép.Megnéztem az olaj szintet és a nivó szerint egy csepp olaj sem volt benne.Elmentem a boltba,vettem valami Noname olajat,(eddig mindig Briggs olaj volt benne)és bele öntöttem a gépbe,és mikor beindítottam ment 2 métert,leállt,Utánna 5 métert,megint leállt.Na ezt el játszotta vagy 10-szer,utánna beindult és ment szépen,teljesen be tudtam fejezni a munkát.
A kérdésem az lenne hogy miért csinálta ezt?? Azért mert 2 kölönböző olaj volt benne,vagy miért?
Gratula a tiedhez is(ezt már régebben láttam és nagyon tetszett).Holnap rakok fel képet mert készre lesz csinálva kap világítást is meg szerszámos láda tartót ill az akksinak is lesz tartója.üdv
A csavart tekerd ütközésig, majd ki 2-2,5 fordulat. Féltanknyi benzinnel indítsd el. Hagyd felmelegedni. Maxigáznál tekerd befelé a csavart, míg nem kapkod, fulladozik a motor. Utána tekerd kifelé, míg nem kapkod, vagy fulladozik a motor. A két állás között kell tekergetni be-ki addig, míg a legtisztábban, legszebben, a legnagyobb fordulaton jár a motor. A regulátor ott mozog a legkevesebbet. Ott a csavarnak a helye. Utána gáz alapjáratba és az aljárati csavarral (másik csavar) be lehet állítani az alapjáratot.
Az nagyon jó lenne ha valaki meg mondaná mi az alaphelyzetét a csavarnak.Vagy ha valakinek lenne egy ilyen Briggs-e s elárulná hogy nála hogy áll a levegőállító csavar.Nagyon megköszönném.
Szia.Annyira nem vészes az a gyertya.Legelőször nyissál rajta 1/8 fordulatot, hogy egy kicsit több levegőt kapjon.
Melegítsd be a motort,nézd meg hány huzásra tudod beindítani, úgy nyissál rajta 1/8 fordulatot, meglátod könnyebben beindul-e.Ha könnyebben indul akkor megint tekersz ki 1/8 fordulatot és így tovább.Azért jegyezd meg, hogy hol állt a csavar.
Azt nem tudom megmondani, hogy ha teljesen betekered a csavart, mennyit kell kitekerni.Valaki lehet, hogy tudja itt.
Sikerült bővíteni a gépparkot vettem egy futót a kapa után és felújítottam.Erről láthattok képeket!Még a vonórész most lesz készen a héten mert újat kap a gyári ami a futón volt nem igazán passzol hozzá ha kész lesz rakok fel arról is képet.üdv.