Keresés

Részletes keresés

adingos Creative Commons License 2012.06.08 0 0 13417

Bár melyik Normális Autó-Motor szerelőnek van. Kérj kölcsön tőlle 2percre,vagy szólj neki, h mérje meg.

Előzmény: actionman26 (13413)
lacy63 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 13416

 Hátha ez segít.

Előzmény: actionman26 (13406)
lacy63 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 13415

Motorszerelőknek szokott lenni kompressziómérője.

Előzmény: actionman26 (13413)
lacy63 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 13414

http://www.agroforg.hu/download/briggs.pdf

 

A 20.oldal lap alján jobbra van a fötengely-fogaskerék képe. Az ékpályával szemben a fog mellett van egy pötty, pontozóval ütve. Az a jel. Ilyet keress a vezértengelyen is.

Előzmény: actionman26 (13406)
actionman26 Creative Commons License 2012.06.08 0 0 13413

A másik motoron egyforma szelepek vannak.Sejtettem,hogy a gyertya nyílásnál,de mivel?Dugjam be a nyelvem?:)

Előzmény: adingos (13409)
cudar08 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13412

Te írtál e-mailt egy gmailos cimről??? 

Előzmény: Lki1 (13410)
cudar08 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13411

Bocsánat, nem is ilyet akarok .

Hanem olyat mint amilyen az MF70-nek van a rotációs fűnyiró

 

Előzmény: Lki1 (13410)
Lki1 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13410

Sajnos nekem nem nyitja meg a képet, de én két dobosban gondolkodom. Kissé egyszerűbben megoldva, mint a gyári változat.

Előzmény: cudar08 (13408)
adingos Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13409

:-(((  Érdekes, mert mindíg a kipuff szelep a nagyobb méretű, h hamarabb kitudjon ürülni az égéstér az elégett anyagtól. Kompressziót a gyertyanyíláson keresztül tudsz mérni.

Előzmény: actionman26 (13405)
cudar08 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13408

Ilyen egy dobosat!

 

Előzmény: Lki1 (13402)
Lki1 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13407

Mármint a rekordnak? Azt nem tudom. Csak panaszkodik a tag, hogy egy menet 15 papírba van, és tele van a zsacsija vele. Asszem a harang szakad el???

 Én vígan vagyok a 800 forintos ékszíjammal, amit kuplung gyanánt feszítek. Az is bírja évekeig. Meg nekem a csigahajtással is vannak fenntartásaim. Túl érzékeny a kenésre, nem hajt vissza, drága javítani, és nem is a legegyszerűbb. Tehát maradok a sajátomnál.

Előzmény: actionman26 (13403)
actionman26 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13406

De választ még most sem kaptam hogy kell állnia a fötengelynek meg a vez tengelynek.

Előzmény: actionman26 (13404)
actionman26 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13405

Nálam a kipufogó szelepe a kissebb.Hol lehet kompressziót beméretni?

Előzmény: adingos (13393)
actionman26 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13404

Ha megbontom a motort ugyan ezeket látod benne.

Előzmény: albertjani (13401)
actionman26 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13403

Én is ugy hallottam a kuplung szét csesz mindent.

Előzmény: Lki1 (13402)
Lki1 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13402

Kaszát milyet akarsz hozzá? Mert, ha úgy alakul, lehet, hogy enkem is eszkábálni kell valamilyet. Van is egy rendszer kigondolva.

 

Múltkorában kínáltak volna érte egy Robi Rekord 8 lovas gépet, de nem kell. Mindig kicsinálja a kuplungot...

Előzmény: cudar08 (13400)
albertjani Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13401

Rakjál fel még jó sok képet, jól jön majd, ha nekem is meg kell bomtanom a motort :)

Előzmény: actionman26 (13391)
cudar08 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13400

Nekem keréksúlyom meg rotakapák vannak csak, meg persze járókerék és a futó!!

Előzmény: Lki1 (13399)
Lki1 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13399

Nekem szerencsére sokmindenem van hozzzá.

Alternáló kasza, terménydaráló-tökgyalu, eredeti forgatható eke, kapák, gumikerék.

Viszont keréksúlyok nagyon hiányoznak, és mint írtam a forgókasza.

Orosz honlapon csemegézve valami 60 papírra számoltam ki a kaszaadapter árát, ami nem is lenne sok érte.

Ott látam, hogy van hómaró, és szivattyú is hozzá adapterként. Akitől vettük, (Tengizből hozta be a tag) látott hozzá állítólag áramfejlesztőt, és faipari gépet (valami gyalut) is. Ezeket neten nem találtam.

Sajnos nincs ismerősöm, aki rendszeresebben járna Kárpátalján, és tudna hozni nekem ezt-azt hozzá. :(

Előzmény: cudar08 (13395)
cudar08 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13398

A gépkönyveket elküldtem!!

Előzmény: Lki1 (13394)
adingos Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13397

Ha még ehez teszel egy normális motort, akkor mát túl vagy a 100.000ft-on. Ezért már komplett gépet kapsz, és nem kell motor után kajtatnod.  :-((((((

Előzmény: Gábor 1978 (13396)
Gábor 1978 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13396

Helló az ár lemarat bocs 60e ft

cudar08 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13395

Ami a gyári motoron volt azon igen rajta van a 3. nút. De amit csináltattam A robi motora azon csak 2 nút van mert csak az egyik áttételt használom, és a második pedig a hajtásnak. Nekem sajnos nincs semilyen gyári tartozékom. Egy hómarot, meg kaszát akarok majd csinálni rá.

Én is akarok majd rendelni mert pár cucc kéne a hajtásba.

 

Ez a gyári

 

Ezt pedig csináltattam.

Előzmény: Lki1 (13394)
Lki1 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13394

Így van! Egyszerű műszerek, mint a faék! :)

Az egyiket elcserélném egy ilyen rendszerűre. Igaz élőben mégcsak nem is láttam.

 

Én Szolnok, és Kecskemét között lakom. Van távolság köztünk...

Ezeket a gépkönyveket el tudnád nekem külden? Semmi irodalmam nincs róla.

Akarok Ukrajnából egy forgókaszát behozatni hozzá. A rezgőkasza megvan, de én nem szénát akarok vele vágni, hanem dudvát.

 

Mostanában talpraáll az esztergapadom is, és lehet idővel leközlöm itt a házasítás folyamatát! Valószínűleg kezdem D80mm-el, és menetközben majd látom, hogy milyen a nyomaték/sebesség viszonya. Nagyobból még lehet kissebbet csinálni!

Neked rajta van a harmadik ékszíjnút a munkaeszközöknek?

 

A diesel nagyon jó, csak kemény hangja van, és akarok egy kicsit fürgébb gépet is! Nem beszélve arról, hogy jobb, ha egyben vannak a lomjai!

 

Üdv

Előzmény: cudar08 (13389)
adingos Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13393

Elméletileg a kopott gyűrűk is eredményezhetnek tulzott olaj fogyasztást, de lehet h nem kopottak a gyűrűk, csak beégtek. Egy kompresszió mérés elárul mindent.

Előzmény: actionman26 (13391)
adingos Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13392

Mindíg a kipufogó szelepa nagyobb méretű, és az a kormosabb. Szereléskor látni, h melyik hová illeszkedik.

Előzmény: actionman26 (13391)
actionman26 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13391

Másik meg a fogyatékos szerelö szerintem kicserélte a szelepeket a baloldalin kisseb a szelep.Ezt ugyan miért csinálhatta?Jó ez igy egyáltalán?Biztos hogy nagyobb volt benne mert meglátszódik a helye.

Látszódik,hogy sokkal piszkosabb is.A gyertya tele volt megkövesedett.Ha új minden szimering és látszólagosan sehol nem folyt az olaj akkor hol tünhet el?Az elkopott gyürük miatt elégeti?Lehet az a probléma?

actionman26 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13390

Kérdésemre még most sem kaptam választ!Vagy nem is tudja senki sem?Álítólag van valami jelölés a fötengelyen meg vezérmü tengelyen és ugy kell visszatenni hogy az passzoljon a jelölés.De én nem látok rajta.

Előzmény: actionman26 (13153)
cudar08 Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13389

Hello!

 

 

Igen az enyém újjab. Ezen 2 sebesség elöre 1 hátra menet. Hát nem is difi hanem az egyik oldalt kitudom kapcsolni.

Tolna megyei vagyok.

 

Ilyen az enyém.

 

Ez meg a tied

Előzmény: Lki1 (13387)
robi250t Creative Commons License 2012.06.07 0 0 13388

Üdv! mennyiért? :D

Előzmény: Gábor 1978 (13382)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!