A 20.oldal lap alján jobbra van a fötengely-fogaskerék képe. Az ékpályával szemben a fog mellett van egy pötty, pontozóval ütve. Az a jel. Ilyet keress a vezértengelyen is.
:-((( Érdekes, mert mindíg a kipuff szelep a nagyobb méretű, h hamarabb kitudjon ürülni az égéstér az elégett anyagtól. Kompressziót a gyertyanyíláson keresztül tudsz mérni.
Mármint a rekordnak? Azt nem tudom. Csak panaszkodik a tag, hogy egy menet 15 papírba van, és tele van a zsacsija vele. Asszem a harang szakad el???
Én vígan vagyok a 800 forintos ékszíjammal, amit kuplung gyanánt feszítek. Az is bírja évekeig. Meg nekem a csigahajtással is vannak fenntartásaim. Túl érzékeny a kenésre, nem hajt vissza, drága javítani, és nem is a legegyszerűbb. Tehát maradok a sajátomnál.
Alternáló kasza, terménydaráló-tökgyalu, eredeti forgatható eke, kapák, gumikerék.
Viszont keréksúlyok nagyon hiányoznak, és mint írtam a forgókasza.
Orosz honlapon csemegézve valami 60 papírra számoltam ki a kaszaadapter árát, ami nem is lenne sok érte.
Ott látam, hogy van hómaró, és szivattyú is hozzá adapterként. Akitől vettük, (Tengizből hozta be a tag) látott hozzá állítólag áramfejlesztőt, és faipari gépet (valami gyalut) is. Ezeket neten nem találtam.
Sajnos nincs ismerősöm, aki rendszeresebben járna Kárpátalján, és tudna hozni nekem ezt-azt hozzá. :(
Ami a gyári motoron volt azon igen rajta van a 3. nút. De amit csináltattam A robi motora azon csak 2 nút van mert csak az egyik áttételt használom, és a második pedig a hajtásnak. Nekem sajnos nincs semilyen gyári tartozékom. Egy hómarot, meg kaszát akarok majd csinálni rá.
Én is akarok majd rendelni mert pár cucc kéne a hajtásba.
Az egyiket elcserélném egy ilyen rendszerűre. Igaz élőben mégcsak nem is láttam.
Én Szolnok, és Kecskemét között lakom. Van távolság köztünk...
Ezeket a gépkönyveket el tudnád nekem külden? Semmi irodalmam nincs róla.
Akarok Ukrajnából egy forgókaszát behozatni hozzá. A rezgőkasza megvan, de én nem szénát akarok vele vágni, hanem dudvát.
Mostanában talpraáll az esztergapadom is, és lehet idővel leközlöm itt a házasítás folyamatát! Valószínűleg kezdem D80mm-el, és menetközben majd látom, hogy milyen a nyomaték/sebesség viszonya. Nagyobból még lehet kissebbet csinálni!
Neked rajta van a harmadik ékszíjnút a munkaeszközöknek?
A diesel nagyon jó, csak kemény hangja van, és akarok egy kicsit fürgébb gépet is! Nem beszélve arról, hogy jobb, ha egyben vannak a lomjai!
Elméletileg a kopott gyűrűk is eredményezhetnek tulzott olaj fogyasztást, de lehet h nem kopottak a gyűrűk, csak beégtek. Egy kompresszió mérés elárul mindent.
Másik meg a fogyatékos szerelö szerintem kicserélte a szelepeket a baloldalin kisseb a szelep.Ezt ugyan miért csinálhatta?Jó ez igy egyáltalán?Biztos hogy nagyobb volt benne mert meglátszódik a helye.
Látszódik,hogy sokkal piszkosabb is.A gyertya tele volt megkövesedett.Ha új minden szimering és látszólagosan sehol nem folyt az olaj akkor hol tünhet el?Az elkopott gyürük miatt elégeti?Lehet az a probléma?
Kérdésemre még most sem kaptam választ!Vagy nem is tudja senki sem?Álítólag van valami jelölés a fötengelyen meg vezérmü tengelyen és ugy kell visszatenni hogy az passzoljon a jelölés.De én nem látok rajta.