Keresés

Részletes keresés

Scatty29 Creative Commons License 2014.01.20 0 0 87916

Pár képecske.

+

Ikarus 260.03 Creative Commons License 2014.01.20 0 0 87915

Sziasztok. Van valaki netán, aki szokott 396-os alá bújni "rosszabb" napokon?

 

Kéne egy kis segítség, hogy egy Cummins motoros 396.27-esnél hol található a fordulatszámmérő jeladója, hova van elbújtatva?

Detroitnál nincs gond, de a Cummins sajnos nem tucatra megy.

siófoki35 Creative Commons License 2014.01.20 0 0 87914

siófokon akad egy jobb állapotú.

Előzmény: Ep128 (87905)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.20 0 0 87913

Pár  éve   pedig   ilyen  volt:

 

Előzmény: Fáradt Vándor (87911)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.20 0 0 87912

Szia,

 

Igen, a  linkelt  hírdetésben  szereplő kocsi  azonos az általad  megjelölttel.

Előzmény: Fáradt Vándor (87911)
Fáradt Vándor Creative Commons License 2014.01.20 0 0 87911

SZia!

http://www.mb-travel.hu/hu/klasszikbusz/ikarus-630-cabrio.html

 

Ez nem azonos ezzel véletlenül?

Előzmény: Törölt nick (87909)
pumukli89 Creative Commons License 2014.01.20 0 0 87910

Legalább Euro 1-es motorral.Vajon ez hogy sikeredett?

Előzmény: Törölt nick (87909)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.20 0 0 87909
-Zéé- Creative Commons License 2014.01.20 0 0 87908

Szép napot mindenkinek!!!

BP-16-63 Creative Commons License 2014.01.20 0 0 87907

Írj mailt és felveszlek.

Előzmény: BV-78-14 (87900)
504LACI Creative Commons License 2014.01.20 0 0 87906
Ep128 Creative Commons License 2014.01.20 0 0 87905

Kérdéses, mozdítható e egyáltalán (anélkül, hogy atomjaira hullana) ...

Előzmény: ikarinátor (87904)
ikarinátor Creative Commons License 2014.01.19 0 0 87904
Scatty29 Creative Commons License 2014.01.19 0 0 87903

Ez a pótkocsis cucc (620-as) kemény volt:)

Előzmény: Törölt nick (87901)
Slam Jr. Creative Commons License 2014.01.19 0 0 87902

Szintén :)

Előzmény: Törölt nick (87901)
Törölt nick Creative Commons License 2014.01.19 0 0 87901

        

 

                        2014.01.19. Bálna.

BV-78-14 Creative Commons License 2014.01.19 0 0 87900

Engem is érdekelne a 222-es,szívesen megnézném a felújítás eddigi folyamatát,ha lehet : )

Előzmény: BP-16-63 (87887)
Subaruwrxsti Creative Commons License 2014.01.19 0 0 87899

Szia zslevi, remélem közölsz majd sok-sok képet, örülök, hogy megmentették ilyen relikviákat! :)

Előzmény: Törölt nick (87842)
pumukli89 Creative Commons License 2014.01.19 0 0 87898

Még egy:

 

Előzmény: f.domino_ (87888)
f.domino_ Creative Commons License 2014.01.19 0 0 87897

Köszönet a szervezőknek és a résztvevőknek! Ismét gazdagodtam egy élménnyel, néhány képpel, és (nem utolsó sorban) rengeteg mérettel :-)

norbee601 Creative Commons License 2014.01.19 0 0 87896

Az Autó-Motorban rendszeresen voltak ilyen április 1-ei tréfák amiket korabeli photoshoppal (ollóval) állítottak elő:)

Előzmény: Flakvierling (87895)
Flakvierling Creative Commons License 2014.01.19 0 0 87895

Sziasztok!

 

Az Autó-Motor 1958. április 1-i számában találtam egy rövid cikket erről:

Az "A-N-busz" atom és napenergiával működő, Ik-55 alapra épített autóbusz terve. Tekintve a megjelenési dátumra, én ezt egy rossz viccnek gondolom, de mivel tudom, hogy külföldön ténylegesen is kísérleteztek ilyen hülyeségekkel, meg kell hogy kérdezzelek titeket: ez tényleg egy létező elképzelés lett volna (ami méltán merült feledésbe), vagy csak (a korra szerintem nem annyira jellemző) idióta április tréfa lenne?

BPO-105 Creative Commons License 2014.01.18 0 0 87894

A miskolci biztosan, az júliusi forgalomba állítású. Érdekességképpen megemlítendő, hogy kb. egy hónappal előbbi, mint a FAÜ-példányok, amik viszont már a kisebb felületű elhúzható ablakot kapták. A volánosról nem tudok semmi konkrét dátumot.

Előzmény: István Kertész (87893)
István Kertész Creative Commons License 2014.01.18 0 0 87893

Jól gondolod ez az autóbusz 1959-ben került forgalomba.

Előzmény: BPO-105 (87892)
BPO-105 Creative Commons License 2014.01.18 0 0 87892

Ahogy nézem, ezek mind nagyon korai példányok - legalábbis az elhúzható ablakokból erre tippelek.

Előzmény: István Kertész (87891)
István Kertész Creative Commons License 2014.01.17 0 0 87891

Hasonló, eredeti gyári megoldás. 1965-ben egy MKV-és autóbuszon, keskeny hűtőráccsal.

Előzmény: f.domino_ (87888)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.01.17 0 0 87890

Akkor csak az marad, amit a kassai technikai múzeum gyűjteményébe szánnak - már ha a 400-asokkal ugyanúgy ez a terv, mint ahogy az utolsó 200-asokkal megvalósult. 

Előzmény: FKU-911 (87889)
FKU-911 Creative Commons License 2014.01.17 0 0 87889

Nemsokárra megy utánuk a többi is, legalább 3. 435-ösből is mehet még kettő.

Előzmény: lobbanórotor (87828)
f.domino_ Creative Commons License 2014.01.17 0 0 87888

Megtaláltam a forrást:
retronom.hu A "Szombathely 1960" c. kiadványból.

Előzmény: BPO-105 (87883)
BP-16-63 Creative Commons License 2014.01.17 0 0 87887

A 222 K 2-es halad ha lassan is,ahogy a pénzem engedi,én már ritkán olvasom ezt a fórumot de jólesett olvasni,hogy van aki még érdeklődik a folyamat iránt.

 

A modell az említett hibákkal ugyan de felismerhető,az ablakelosztás is jó!

 

A típusból két darab létezik a K 3-as működőképes,tavaly a polgári találkozón én hajtottam A.G barátom jóvoltából ami hatalmas élmény volt számomra.

 

Ha komolyan érdekel a K 2-es Facén megtalálsz,ez a fiam nickje írj rá nyugodtan és beszélünk.

 

Az idővonalamon megvan minden fázis,hogy halad a gép felújítása.

Előzmény: f.domino_ (87857)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!